هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

کلنگ زنی کارخانه سایپا بیجار جنبه تبلیغاتی دارد


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، بیاتیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به ساخت کارخانه سایپا اشاره کرد و گفت:شرکت سایپا غرب کشور که دراواخرسال 1390  کلنگ زنی شد هیچ گونه زمینی خریداری نشده و تا کنون به ثبت نرسیده است و صرفا این اقدام جنبه مانور تبلیغاتی داشت.
وی افزود: در صورت احداث کارخانه سایپا در بیجار حدود 500 نفر اشتغال زایی خواهد داشت و این در صورتی است که با کلنگ زنی کذایی صورت گرفته در زمینی که خریداری نشده است وعده ایجاد اشتغال 4000 نفر داده شده بود.
بیاتیان افزود: ایجاد کارخانه سایپا نیازمند مشارکت 66 درصدی بخش خصوصی و شرکت سایپا می باشد.
نماینده مردم بیجار در ادامه به حضور گسترده مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و بیان داشت:حضور مردم درراهپیمایی 22 بهمن نشان از استقامت مردم ایران اسلامی در برابر تهدید ها و تحریم های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی ادامه داد:مردم ایران اسلامی در برابر فتنه دشمنان ایستادگی کردند و باحضور مثال زدنی خودپا به میدان گذاشتند و دشمنان را در راه رسیدن به اهدافشان نا کام گذاشتند.
بیاتیان گفت: رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضور پر شور مردم و حداکثری مردم در صحنه های انقلاب اسلامی موجب سر افکندگی دشمنان نظام اسلامی گردیده است.
وی خاطر نشان کرد:ولایت فقیه سر منشا حکومت الله است و از مهمترین ترفند های دشمنان نظام  دور کردن مردم ایران اسلامی از اصل ولایت فقیه می باشد.
نماینده مردم بیجار ادامه  داد: بصیرت و آگاهی مردم از مسائل روز و حاظر شدن به موقع آنها در تمامی صحنه ها و پذیرفتن اصل نظام و ولایت فقیه موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان گردیده است.
وی به فعالیت مناسب شهرک صنعتی اشاره کرد و بیان داشت: در سفر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به استان کردستان مبلغ 12 میلیارد تومان برای شرکت های فعال صنعتی، ‌‌‌‌وام بابهره پایین دریافت شده که از این میزان یک میلیارد و 600 میلیون تومان به شرکتهای صنعتی بیجار اختصاص یافت.
نماینده مردم بیجار در خصوص ایجاد شهرک صنعتی شماره دو بیجار گفت: با توجه به اینکه شهرستان بیجار از لحاظ استراتژیکی با سه استان همدان، زنجان و کردستان مجاورت دارد و با توجه به ذخایر معدنی بسیار فراوان و داشتن امنیت و نزدیکی به به راه های بین المللی دارای قابلیت های سرمایه گذاری بالایی است و خود این امر زمینه ساز اشتغال است.
بیاتیان توسعه بخش کشاورزی را زمینه ساز توسعه کشور دانست و بیان داشت:در زمان اجرای مرحله اول هدفمندی یارانه‌ها بخش کشاورزی محروم ماند به گونه‌ای که با وجود بالا رفتن قیمت حامل‌های انرژی و کود و بذر، یارانه‌ای به بخش کشاورزی اختصاص نیافت.
وی گفت: سهم استان کردستان از وام توسعه بخش کشاورزی 240 میلیاردتومان بود، ولی متاسفانه در شهرستان بیجار اقدام مطلوبی صورت نگرفت و بخشی از مشکل به وجود آمده در این زمینه به عدم رغبت و دانش کشاورزان باز می گردد.
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی به هدفمندی یارانه ها اشاره کرد و اظهار داشت: هدفمندی یارانه ها اقدامی برای کاستن فاصله بین اقشار فقیر و غنی بود.
وی با بیان اینکه برای تبدیل شهر حسن آباد یاسوکند به شهرستان تلاش بسیاری صورت گرفته است، عنوان کرد: تبدیل شهر حسن آباد یاسوکند به شهرستان و توسعه بخش کرانی، رفاه شهرستان بیجار را نیز در پی خواهد داشت.
بیاتیان بیکاری را مهمترین مشکل جوانان بیجاری دانست و اظهار داشت:متاسفانه در حال حاظر مهمترین دغدغه اصلی مردم معضل بیکاری است و بهترین راه حل برای تعدیل این امر به وجود آوردن فرهنگ کار و کار آفرینی و استفاده از ظرفیت های لازم شهرستان و استفاده از بخش خصوصی می باشد و انتظار می رود با ایجاد این امید در دل مردم بتوانیم از مهاجرت بی رویه مردم جلوگیری شود.

نماینده مردم بیجار در پایان تصریح کرد:در بخش مدیریتی شهرستان اولویت باید با مدیران بومی و با تاکید برتوان فردی و علمی افراد و استفاده از ایده های ارزشمند و جدید است.


نظرات 1 + ارسال نظر
گل تپه طغامین شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:22 ب.ظ

تبدیل شهر حسن آباد یاسوکند به شهرستان و توسعه بخش کرانی، رفاه شهرستان بیجار را نیز در پی خواهد داشت.
درود بر شرفت مهندس بیاتیان حقا که خیلی مردی وبسیار کاردان ولایق آینده فوق العاده روشنی برات میبینم
درود بر شهیدان سید منصور بیاتیان وشوذب عزیزی وهمه شهدای بیجار وگروس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد