هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

دهستان پیرتاج شهرستان بیجار به شهر ارتقا یافت

دهستان پیرتاج شهرستان بیجار به شهر ارتقا یافت


دهستان پیرتاج با حضور فرماندار بیجار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس به شهر ارتقا یافت و به صورت رسمی مسئولان شهری فعالیت خود را آغاز کردند.

،حمدالله کریمی در جریان ارتقای دهستان پیرتاج به شهر در جمع مردم فهیم و آگاه و ولایت‌مدار این شهر و مسئولین و رؤسای ادارات شهرستان بیجار اظهار داشت: کسانی که از این دیار سرسبز و پرخیر و برکت مهاجرت کرده‌اند با برگشت آنها تولید در این منطقه رونق می‌گیرد و با وجود جوانان سختکوش این شهر آبادتر خواهد شد.

 وی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مردم در دیار ولایت‌مدار شهرستان بیجار و شهرهایش بمانند و برای نیل به این هدف و سخن باید ارتقاء وضعیتی داشته باشیم و این با حضور مردم انجام خواهد شد.

وی افزود: امروز وظیفه اصلی مردم است که با همکای و یکدلی در کنار مسئولان به پیشرفت این شهر کمک کنند و اگر غیر این باشد چه بسا دشمنان از این تفرقه شاد خواهند شد.

کریمی خطاب به مردم پیرتاج گفت: همچون گذشته به کارهای کشاورزی و تولیدی پرداخته تا منطقه از لحاظ تولیدات کشاورزی خودکفا باشد.

کریمی خاطرنشان کرد: عنوان شهر برای تغییر کفایت نمی‌کند بلکه باید تفکر و فرهنگ شهرنشینی نیز در این خطه افزایش یابد و امید است عملکرد شما و مسئولین به گونه‌ای باشد که مقدمات زندگی بهتر را فراهم سازد.

در ادامه نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک این ارتقاء به مردم شریف پیرتاج گفت: خدا را شاکریم که در ایامی زندگی می‌کنیم که زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و در سایه رهبری فرزانه و آگاه ایران اسلامی، امنیت، پیشرفت و آبادانی حاکم است.

سیدمحمد بیاتیان با اشاره به جنگ نرم اقتصادی بیان کرد: دشمن اگر بخواهد سختی‌ها، مرارت‌ها و دشمنی‌هایش را ادامه دهد ما دست از دفاع برنخواهیم داشت و زیر سایه ولایت فقیه از کیان اسلامی پاسداری خواهیم کرد.

وی در پایان به ارتقاء شهر پیرتاج اشاره کرد و اظهار داشت: امید است این نعمت را ارج نهیم و برای پیشبرد آن از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

منبع : پایگاه خبری روابط عمومی استانداری کردستان

 


نظرات 1 + ارسال نظر
زاده بخش کرانی شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:07 ب.ظ

به امید ارتقاء یاسوکند به شهرستان زیرا یاسوکند واقعا در این مدت مظلوم مانده است در حالیکه در مقایسه با شهرستانهای تازه تاسیس استان ،یکی از قدیمی ترین مراکز در استان است که بایستی تا بحال به شهرستان ارتقاء می یافت امیدوراریم با همت نماینده جوان ،تلاشگر ولایق جناب مهندس بیاتیان وهمچنین فرماندار گرامی وسایر مسئولین ذیربط این مهم تحقق وباعث مهاجرت معکوس هزاران نفر از ساکنین بخش کرانی به زادگاه خود ورونق بیش از پیش کشاورزی وآبادانی وهمچنین استحکام بیش از پیش وحدت ترک وکرد در این استان زیبا گردد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد