هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

اعمال تحریم‌ها از سوی دشمنان برای دلسرد کردن مردم است

اعمال تحریم‌ها از سوی دشمنان برای دلسرد کردن مردم است

نماینده مردم بیجار در مجلس گفت: تحریم‌ها و جنگ نرم از سوی دشمنان و در صدر آنها آمریکا به خاطر اثرگذاری بر انتخابات سال آینده و دلسرد کردن مردم از رفتن به پای صندوق های رای است.

سید محمد بیاتیان در نشست با اصحاب رسانه در بیجار اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری امنیت روحی و روانی جامعه در انتخابات آینده است پس نباید به دشمن فرصت فتنه‌انگیزی و حرکت انحرافی داده شود.

وی افزود: تحریم‌ها و جنگ نرم از سوی دشمنان و در صدر آنها آمریکا به بهانه‌هایی چون برنامه  هسته‌ای صرفا به خاطر اثرگذاری بر انتخابات سال آینده و دلسرد کردن مردم از رفتن به پای صندوق های رای است.

نماینده مردم بیجار، حسن‌آباد یاسوکند و بابارشانی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حماسه و حضور بی‌نظیر مردم در روز 22 بهمن به استکبار و دشمنان نشان داد که فتنه‌انگیزی آنها در انتخابات آتی راه به جایی نخواهد برد.

وی گفت: فتنه دشمنان علیه ملت ایران محدود به زمانی خاص نیست و مادامی که ملت بر حفظ استقلال خود اسرار کند فتنه‌ها هم ادامه دارد اما نباید فراموش کرد که با رهنمودهای گهربار رهبر فرزانه انقلاب و یکدلی مردم آگاه ایران اسلامی همه فتنه‌ها خنثی خواهد شد.

بیاتیان تصریح کرد: دشمنان برای انتخابات سال آینده برنامه و هدف‌های شومی برای تخریب چهره نظام مقدس‌مان دارند ولی ملت ایران همچون همیشه با بصیرت مثال زدنی این نقشه‌ها را نقش برآب خواهد کرد.

وی ادامه داد: وضعیت کشور امروز به گونه‌ای است که اگر یکپارچه عمل نکنیم آسیب می‌بینیم بنابراین باید به سرعت به سمت همگرایی و وحدت پیش برویم.

بیاتیان در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در خصوص صحت گفته مسئولان ارشد استانی در مورد اینکه توسعه استان  شتاب گرفته است گفت: در کشور واقعیتی انکارناپذیر در خصوص توجه به مناطق محروم که قابل قیاس با دولت‌های پیشین نیست وجود دارد و کارهای انجام شده در دولت نهم و دهم در حوزه عمرانی چشمگیر است هر چند ما منکر کاری که نیروهای جهادسازندگی در روستاها در دولت‌های پیشین انجام داده‌اند نیستیم.

وی گفت: بودجه عمرانی که قبلا 70 درصد آن به استان‌های برخوردار اختصاص داده می‌شد اکنون کاملا برعکس توزیع می‌شود و همین عاملی برای توسعه استان‌های محروم شده است.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در استان کردستان نیز نسبت به سال‌های گذشته روند توسعه شتاب خوبی داشته است و هر چند در بسیاری از زمینه‌ها نسبت به استان‌های دیگر در سطح پایینی قرار داریم اما از نظر زیرساخت‌های اصلی راه، راه‌آهن و فرودگاه و همچنین بخش کشاورزی کمبودها برطرف شده است.

وی در ادامه در پاسخ به سئوال مطرح‌شده در خصوص تعامل بین مجلس و دولت با توجه به اتفاقات اخیر مجلس گفت: در حال حاضر همدلی و همکاری بین مجلس و دولت با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برقرار است و شاهد این مدعا رأی بالا و بدون حاشیه نمایندگان به گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری است.

بیاتیان در پاسخ به سئوالاتی در خصوص بخش کشاورزی نیز با اشاره به اینکه یکی از ستون‌ها و پایه‌های توسعه کشور بخش کشاورزی است خاطرنشان کرد: توسعه بخش کشاورزی نیازمند استفاده از دانش و رغبت و توان بخش خصوصی در کنار حمایت‌های مسئولان است.

وی گفت: در زمان اجرای مرحله اول هدفمندی یارانه‌ها بخش کشاورزی محروم ماند به گونه‌ای که با وجود بالا رفتن قیمت حامل‌های انرژی و کود و بذر، یارانه‌ای به بخش کشاورزی اختصاص نیافت.

نماینده مردم بیجار در بخش دیگری از سخنان خود از به تعویق افتادن راه‌اندازی شبکه دیجیتال بیجار انتقاد کرد و گفت: امسال برای شهرستان‌های دیگر استان شبکه دیجیتال راه‌اندازی شده اما متاسفانه بیجار از این حیث نیز مظلوم واقع شده است و توجه مسئولان به خواسته برحق مردم در این زمینه، ضروری است.

بیاتیان در پاسخ به سئوالات مربوط به بخش مدیریت در سطح شهرستان بیجار نیز گفت: اولویت ما در شهرستان، مدیریت بومی، کارشناسانه و جوان‌گرا است و هر مدیر و مسئولی را که توانمند بوده و ایده‌های ارزشمند برای روند توسعه مدیریتی داشته باشد مورد حمایت قرار می‌دهیم.

وی در پایان این نشست در خصوص بحث بیکاری در شهرستان بیجار اظهار داشت: ظرفیت‌های لازم برای اشتغالزایی در شهرستان وجود دارد که با فرهنگ‌سازی در زمینه فعالیت بخش خصوصی و کارآفرینی مردم و مسئولان و نیز با وجدان‌کاری مدیران و تمامی اقشار جامعه امید است این معضل که از عوامل مهم مهاجرت بی رویه از شهرستان نیز هست در آینده‌ای نزدیک حل شود.

منبع : خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد