هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی:

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرات کتبی به مسوولان اجرایی خواستار «جلوگیری از کار اپراتور سوم رایتل»، « برخورد قاطع با عاملان تخریب خط انتقال آب به استان یزد»، «رسیدگی به حادثه روز گذشته در مرز ایران و ترکمنستان» و ... شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این تذکرات که توسط جواد جهانگیرزاده عضو هیات رییسه مجلس قرائت شد به شرح زیر است:


* بیگلری،‌ بیاتیان و قادرمرزی نمایندگان سقز و بانه، بیجار،‌ قروه و دهگلان به وزیر وزرش و جوانان: کمبود نیرو در ادارات، عدم تخصص مدیران شهرستان، عدم توجه به مدال‌آوران و عدم توجه به ورزش روستایی علیرغم مصوبه سال 1378 هیات وزیران.


* ایران‌پور نماینده مبارکه به رییس‌جمهور: علت اجرای ناقض مصوبه هیات وزیران در خصوص تغییر وضعیت استخدامی کارکنان شرکت فولاد مبارکه همچنین علت عدم اعلام آلاینده شرکت فولاد مبارکه توسط سازمان حفاظت محیط زیست.

* تابش،‌ پزشکیان، مطهری، جعفرزاده، سیدهادی حسینی، توکلی، جهانگیرزاده، هروی، امیرخامکانی، حسین‌زاده،‌ آصفری، حسینی صدر، مصباحی مقدم، کولیوند، حیدرپور،‌ اسداللهی، محجوب و فتاحی نمایندگان اردکان، تبریز، تهران، رشت، قائم‌شهر، تهران، ارومیه، قائنات، زرند، اراک، خوی، تهران، کرج، شهررضا، ارومیه به وزیر امور خارجه: لزوم رعایت مصالح ملی در خصوص انعقاد توافقنامه اخیر با دولت آرژانتین پیرامون رسیدگی به پرونده آمیا

* کارخانه، نماینده همدان و فامین به رییس‌جمهور: جلوگیری از افزایش نرخ بی‌رویه برخی از اقلام پزشکی

به وزیر کشور: صدور دستور تسریع در پرداخت وام ازدواج جوانان.

* سبحانی‌نیا، نماینده نیشابور به رییس‌جمهور: صدور دستور بازگردان روستاهای جدا شده از شهرستان فیروزه نیشابور به وضعیت سابق.

* پیرموذن، نماینده اردبیل به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل.

* حاجی‌دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر به وزیر کشور و صنعت: نظارت بر نحوه توزیع برنج وارداتی در شهرهای میمه و شاهین شهر.

* قاضی‌پور، نماینده ارومیه به وزرای کشور و راه شهرسازی: تسریع در صدور مجوز احداث مجوز رفاهی جاده ارومیه- مهاباد.

* قاضی‌پور‌، اکبریان و جواد جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه و کرج به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در تعیین و تکلیف آزمون استخدامی معلمان شرکتی و پیش دبستانی.

* قاضی‌پور، جوکار، تابش و اکبریان نمایندگان ارومیه، یزد و صدوق، اردکان و کرج به وزرای کشور و اطلاعات و نیرو: تسریع در آبرسانی به استان یزد.

* حسینی، علی‌پور، خنک‌داری،‌نیازآذری، یوسفیان، شجاعی کیاسری و مقیمی نمایندگان قائمشهر،‌ سوادکوه و جویبار،‌ بابل، آمل،‌ ساری،‌ میان دورد، بهشهر و نکاء به وزیر آموزش و پرورش: نظارت در عملکرد مدیرکل آموزش و پرورش استان.

* چاردولی و نقوی حسینی، نمایندگان ملایر و ورامین به رییس‌جمهور: تسریع در پرداخت اعتبار طرح تامین آب شرب روستاهای کشور به ویژه ملایر.

* ده‌دشتی، سامری، انصاری، آقاجری، سعدون‌زاده و تمیمی نمایندگان آبادان‌،خرمشهر، بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و شادگان به رییس‌جمهور: تسریع در حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان‌های محروم.

* هاشمی نخل ابراهیمی، آرامی، آشوری تازیانی نمایندگان میناب، رودان،‌ جاسک،‌ بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندر خمیر به رییس‌جمهور: تسریع در تخصص اعتبار لازم جهت تامین آب‌شرب روستاهای استان هرمزگان.

* فتح‌الله حسینی، اسماعیلی، سیدهادی حسینی،‌ یوسفیان ملا، ملک‌شاهی، شهریاری، ندیمی، نجابت، رزم، یحیی‌زاده، جهانگیرزاده، سبحانی‌نیا‌، شوهانی و فتاحی نمایندگان قصر شیرین‌، سرپل‌ذهاب، زنجان و طارم، آمل، قائمشهر، سوادکوه، جویبار، کوهدشت،‌ زاهدان، لاهیجان، تهران، کرمانشاه، تفت، میبد، ارومیه، نیشابور، ایلام به رییس‌جمهور: طلب رزمندگان معاصر با گذشت 11 ماه از سال هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

* جعفرزاده نماینده رشت به وزیر نیرو: اتخاد تدابیر لازم به منظور جلوگیری از تعطیلی پروژ‌ه‌های ملی و عدم اخراج کارگران در این پروژه‌ها.

*کارخانه، نماینده همدان به رییس‌جمهور: ضرورت رسیدگی فوری به وام ازدواج جوانان.

* قادری، نماینده شیراز به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در پرداخت خسارت وارده در اثر خشکسالی فارس.

* لاهوتی، نماینده لنگرود به رییس‌جمهور: در مورد عملکرد بسیار ناهماهنگ هلا‌ل احمر جمهوری اسلامی ایران.

* اسدی، نماینده مشکین‌شهر به وزیر نیرو: رسیدگی سریع به وضعیت بسیار نابسمان آب و فاضلات روستایی اردبیل.

* بیگلری،‌ بیاتیان و قادرمرزی نمایندگان سقز و بانه، بیجار،‌ قروه و دهگلان به وزیر وزرش و جوانان: کمبود نیرو در ادارات، عدم تخصص مدیران شهرستان، عدم توجه به مدال‌آوران و عدم توجه به ورزش روستایی علیرغم مصوبه سال 1378 هیات وزیران.

* بیرام‌وند، نماینده بروجرد به وزیر ارتباطات: جلوگیری از کار اپراتور سوم رایتل.

* ثروتی و جعفری، نمایندگان بجنورد به وزیر کشور: عدم توجه استاندار خراسان شمالی به استفاده از ظرفیت دیپلماسی پارلمانی در تعاملات اقتصادی،‌ فرهنگی و آموزشی با کشور دوست و همسایه ترکمنستان.

* خجسته، نماینده همدان و فامنین به وزیر علوم و تحقیقات: تسریع در تکمیل اجرایی نقشه جامع علمی کشور در راستای بند 11 سیاست‌های کلی ابلاغ برنامه پنجم،‌به وزیر صنعت: توجه به وضعیت بازار.

* سلیمی، جعفری، حسینی و عابد فتاحی نمایندگان محلات و دلیجان، بجنورد،‌ قصر شیرین و ارومیه به رییس‌جمهور: تعیین تکلیف کارگزاران مخابراتی کشور.

* یحیی‌زاده، نماینده تفت و میبد به وزیر کشور: برخورد قاطع نیروی انتظامی با عوامل تخریب خط انتقال آب به استان یزد به رییس‌جمهور: صدور دستور تامین اعتبار لازم جهت بازسازی خط انتقال آب به یزد.

* کریمی قدوسی، نماینده مشهد و کلات به وزیر امور خارجه: رسیدگی به حادثه روز گذشته در مرز ایران و ترکمنستان و اعتراض به رفتار مرزداران کشور ترکمنستان.

* سلطانی صبور و فتح‌الله حسینی، نمایندگان رزن و قصر شیرین و سرپل ذهاب به رییس‌جمهور: تمرکز و جدیت در تنظیم بازار و برخورد با گران‌فروشان.

* طبیب‌زاده و سیدهادی حسینی، نمایندگان تهران و قائمشهر به وزیر صنعت: عدم پرداخت حقوق کارگران نیشکر کارون.

* شوهانی نماینده ایلام به رییس‌جمهور: علت معدوم شدن مواد غذایی خریداری شده توسط جمعیت‌های هلا‌ل‌احمر به ارزش ده‌ها میلیارد ریال

به وزیر امور اقتصادی و دارایی: جلوگیری از برداشت یارانه‌های مردم توسط بانک‌های عامل.

*قائد رحمت، نماینده درود و ازنا به رییس‌جمهور: بازگشت یا نیروهای تعدیلی در کارخانه‌های آلیاژ ازنا و ضرورت پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به کارخانه فارسیت درود.

* درویش‌پور، نماینده ایذه و باغ‌ملک به وزیر جهاد کشاورزی: توجه به بهبود وضعیت کشاورزی در شهرستان‌های ایذه و باغ‌ملک و آسان نمودن پرداخت تسهیلات.

به رییس‌جمهور: لزوم اقدامات عاجل برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های ایذه و باغ ملک.

* نجف‌نژاد، نماینده بابلسر به وزیر کشور: اعلام شهر آستانه نو فریدون کنار.

* رحمانی، نماینده تاکستان به وزیر نیرو: تسریع در اتمام کار سد و پروژه آب وفاضلاب تاکستان.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد