هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان با تاکید برغیرقانونی بودن افزایش قیمت مسکن مهر

بیاتیان با تاکید برغیرقانونی بودن افزایش قیمت مسکن مهر بیش از مصوبه دولت‌اعلام کرد:

چراغ سبز مسئولان به دلالان برای افزایش قیمت مسکن مهر

دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه طبق قانون خرید و فروش واحدهای مسکن مهر غیر قانونی است، عنوان کرد: دلال بازی و بازار سیاه به وجود آمده در مسکن مهر به دلیل چراغ سبزی است که دستگاه های نظارتی به دلالان و واسطه ها نشان داده اند.



محمد بیاتیان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: برخی از افراد به امید خانه دار شدن تمام موجودی و دارایی خود را به مسکن مهر اختصاص داده اند اما پس از انعقاد قرارداد و در شرایطی که خانه در حال آماده سازی است به آنها گفته می شود که باید برای تحویل گرفتن واحد مسکونی مبلغ بیشتری پرداخت کنند که این مساله غیرقانونی بوده و قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: یکی از اهداف اصلی طرح مسکن مهر خانه دار شدن اقشار ضعیف و کم درآمد است و افزایش قیمت مسکن مهر بیش از مصوبه دولت بیشترین ضرر و زیان را به همین اقشار ضعیف وارد می کند.

وی افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر را ناشی از اهمال کاری دولت دانست و تصریح کرد: متاسفانه نظارت دولت بر مسکن مهر واقعا ضعیف است و به نوعی کار را رها کرده است و همین موضوع دستاویزی برای سودجویان شده تا قیمت های دلخواه خود را برای واحدهای مسکن مهر اعمال کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه طبق قانون خرید و فروش واحدهای مسکن مهر غیر قانونی است، عنوان کرد: دلال بازی و بازار سیاه به وجود آمده در مسکن مهر به دلیل چراغ سبزی است که دستگاه های نظارتی به دلالان و واسطه ها نشان داده اند.  

دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلسبا تاکید بر اینکه باید دست دلالان و واسطه ها از مسکن مهر کوتاه شود، گفت: مسائلی که در مورد مسکن مهر به وجود آمده به دلیل سوء مدیریت دولت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد