هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

تحقیق و تفحص از خودروسازان یکشنبه آینده در دستور کار مجلس است

یک عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع با بیان اینکه 51 نفر از نمایندگان درخواست بررسی خارج از نوبت تحقیق و تفحص از خودروسازان در صحن علنی را امضا کرده‌اند، گفت: بر این اساس احتمال زیاد این تقاضای تحقیق و تفحص در روز یکشنبه 29 بهمن در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

محمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: تحقیق و تفحص از خودروسازان در کمیسیون صنایع و معادن تصویب شده است منتهی در نوبت رسیدگی در صحن علنی قرار گرفته است از این رو 51 نفر از نمایندگان با استناد به ماده 104 آیین‌نامه نامه‌ای را امضا کردند تا بر اساس آن هیات رییسه این تقاضا را خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار دهد.

وی ابراز امیدواری کرد که این تحقیق و تفحص هفته آینده در دستور کار مجلس قرار گیرد تا در صورت تصویب مجلس، کلید شروع تحقیق و تفحص از خودروسازان زده شود.

این عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تحقیق و تفحص از تمامی خودروسازان، چه خودروسازان وارداتی و چه صادراتی است، گفت: شرکت خودروسازی همچون بهمن، پارس خودرو، ایران خودرو، سایپا و شرکت‌های دیگری که خودرو به کشور وارد می‌کنند مشمول این تحقیق و تفحص می‌شوند.

وی تاکید کرد که تحقیق و تفحص تنها مربوط به خودروهای داخل نیست و مشمول شرکت‌های واردکننده خودرو نیز می‌شود.

بیاتیان با تاکید بر اینکه این تحقیق و تفحص در راستای کمک به صنعت خودروسازی انجام می‌شود، گفت: این تحقیق و تفحص در راستای کمک به قطعه‌سازان و برای احقاق حقوق مردم صورت می‌گیرد چرا که در شرایطی که کشور ما با کره جنوبی صنعت خودروسازی‌اش را آغاز کرده است امروز در مقایسه با این کشورهیچ جایگاهی ندارد به طوری که به باور ما ما تنها مونتاژکار خودرو هستیم و نمی‌توانیم نام خود را خودروساز بدانیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد