هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

تجلی حضور مردم کردستان در صحنه

تجلی حضور مردم کردستان در صحنه

یک بار دیگر در روز 22 بهمن مردم کردستان با حضور در صحنه ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان های نظام اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجلی حضور خود در صحنه را به نمایش گذاشتند.

مردم همیشه در صحنه استان کردستان این بار و در روز 22 بهمن ضمن حضور پرشور و با صلابت خود در صحنه تمامی توطئه ها و دسیسه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را نقش بر آب کردند و از نظام اسلامی حمایت خود را به صورت عینی و عملی به نمایش عمومی گذاشتند.

مردم کردستان در روز 22 بهمن ماه سال جاری همراه و همزمان با سایر نقاط کشور با حضور پرشور خود در صحنه ثابت کردند که در هر شرایط و زمان پشتیبان نظام اسلامی هستند و علیرغم تمامی توطئه های دشمنان با حضور خود در صحنه از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

خروش و حضور پرشور مردم کردستان همراه با سایر نقاط کشور در صحنه بار دیگر ثابت کرد که تا زمانی مردم این چنین از نظام اسلامی دفاع کنند هیچ گاه دشمنان نمی توانند خدشه ای در روند رو به رشد انقلاب ایجاد کنند و به پشتوانه این حمایت و حضور مردمی است که انقلاب اسلامی همچنان رو به توسعه و پیشرفت گام بر می دارد.

مردم همیشه در صحنه کردستان از ساعات اولیه دیروز یکشنبه 22 بهمن ماه ضمن حضور در معابر اصلی شهرها، مراکر بخش ها و روستاهای بزرگ بار دیگر ثابت کردند که در هر شرایط و زمانی که نیاز باشد از نظام و انقلاب اسلامی تا پای جان دفاع می کنند.

دیروز معابر اصلی و خیابان های شهرهای مختلف کردستان مملو از جمعیتی بود که یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر داده و اعلام کردند که در هر شرایط و زمان ممکن حاضرند از دستاوردها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

گزارش های خبرنگاران مهر از سراسر استان کردستان نیز حاکی است که راهپیمایی دیروز با حضور پرشور و قابل توجه مردم در صحنه برگزار شده است به نحوی که میزان حضور ر 22 بهمن سال جاری غیرقابل مقایسه با سالهای قبل از آن بوده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ

هزاران بار سپاس و سپاس از زحمات شما عزیزان، بخصوص جناب آقای ابراهیمی...
تلاش و زحمت های شما را ارج می نهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد