هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

دانش آموزان و دانشجویان حافظان و پاسداران انقلاب اسلامی ایران ه


نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: دانش آموزان و دانشجویان حافظان و پاسداران انقلاب اسلامی و جلوه ای از نور خدا در کشور هستند.

سید محمد بیاتیان صبح شنبه در مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر و نخبگان شهرستان بیجار با تبریک آغاز دهه مبارک فجر، اظهار داشت: ایران همیشه سرافراز به برکت انقلاب اسلامی در زمینه تولید علم و دستیابی به علوم نوین جهان پیشرفت های چشمگیری داشته است و توانسته خود را به عنوان یکی از قدرت های علمی در دنیا معرفی کند.

وی با بیان اینکه، تا کنون علم در کشور ما بهثر و تبدیل نشده است، افزود: در مسیر رشد سریع علم در سرتاسر جهان، ایران اسلامی نیز جایگاه خوبی داشته ولی باید به عنوان ثروت در کشور نهادینه شود.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی خطاب به دانش آموزان برتر شهرستان گفت: نخبگان و دانش آموزان ممتاز و برتر در عرصه های علمی، الگوی دیگر دانش آموزان هستند و همین امر وظیفه و مسئولیت آنها را در حفظ ارزش های اخلاقی و نخبه بودن بیشتر می کند.

بیاتیان ادامه داد: امروز در میان بزرگترین دانشمندان در سراسر جهان، ایرانی ها نقش پررنگی دارند، ولی باید این دانشمندان در داخل کشور ایجاد ارزش کنند.

وی با تاکید بر افزایش کیفیت دانشگاه ها، یادآور شد: با از بین بردن مشکلات مدیریت علمی در داخل کشور می توانیم کیفیت دانش در دانشگاه‌ها را افزایش دهیم.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کیفیت آموزش در بسیاری از دانشگاه های کشور باید تقویت شود که ارتباط مستقیمی با رشد سواد در جامعه دارند.

بیاتیان با تاکید بر حفظ احترام به معلمین و اساتید، اظهار داشت: احترام به معلمین باعث رشد و ارتقاء مدارس و دانشگاه ها می شود.

وی در پایان سخنان خود در این نشست گفت: برای رشد و توسعه کشور در صنعت و ایجاد شغل باید تفکر کارآفرینی در مدارس و دانشگاه ها آموخته شود.

 

منبع : خبرگزاری مهر

دانش آموزان و دانشجویان حافظان و پاسداران انقلاب اسلامی ایران هستند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد