هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان:تبعیت ازرهبری، نظام‌اسلامی را برای همیشه ماندگارمی‌کند


تبعیت از رهبری، نظام‌اسلامی را برای همیشه ماندگار می‌کند

 

نماینده مردم بیجار در مجلس گفت: گام برداشتن در خط اسلام، قرآن و ولایت و تبعیت از رهبری، نظام‌اسلامی را برای همیشه ماندگار و مقتدر می‌سازد

سید‌محمد بیاتیان در همایش جوانان و خودباوری ویژه دانش آموزان که در تالار شهید‌رجایی بیجار برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه‌فجر اظهار داشت: جوانان و دانش آموزان ایران‌اسلامی با تکیه بر خودباوری، فهم، شعور و بصیرت می توانند صدها سال دیگر انقلاب ایران را بیمه کنند.

وی به رشادت های شهدای دانش‌آموزان در ایام انقلاب و جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: دانش آموزان و جوانان اکنون با الگو گرفتن و سرمشق قرار دادن شهدا و یاری گرفتن از قدرت بصیرتی که در وجود‌شان هست اهداف مقدس آنها را ادامه خواهند داد.

نماینده مردم شهرستان بیجار، حسن‌آباد یاسوکند و بابارشانی در مجلس شورای اسلامی خطاب به دانش آموزان گفت: اگر خودسازی و ارتباط  با پروردگار متعال و نظم در کارها را در همین سنین جوانی و دوران دانش آموزی شروع کنید در آینده از افتخار‌آفرینان میهن اسلامی در همه زمینه‌ها خواهید شد.

بیاتیان افزود: امروز نسل‌جوان باید در مسیر‌انقلاب و در چهارچوب ترسیم شده امام راحل(ره) گام بردارد و اهداف اسلامی و معنوی را بیش از پیش مد‌نظر داشته‌باشد.

نماینده مردم شهرستان بیجار، حسن‌آباد یاسوکند و بابارشانی در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتماد به نفس و خودباوری جوانان نقش مهمی در اقتدار نظام و دست‌یابی به قله‌های رفیع پیشرفت و توسعه ایران اسلامی دارد و در سایه همین خودباوری است که بسیاری از معضلات و مشکلات مرتفع می‌شود.

وی تصریح کرد: نسل جوان باید بداند که گام‌برداشتن در خط اسلام، قرآن و ولایت و تبعیت از رهبری، نظام‌اسلامی را برای همیشه ماندگار و مقتدر می‌سازد.

بیاتیان حفظ و زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها و آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی را از رسالت‌های خطیر ملت به‌ویژه جوانان دانست و اذعان کرد: باید جهت‌گیری برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که نسل‌جوان بتواند حماسه عظیم انقلاب‌اسلامی را به‌صورت مستمر در دل و ذهن‌خود مرور‌کند.

وی در پایان این همایش فراهم‌کردن زمینه‌های فکری برای بروز استعدادهای جوانان و دانش‌آموزان  را از وظایف و اهداف مهم پیش‌روی آموزش و پرورش و معلمان عنوان کرد و خواستار دقت بیشتر در تعلیم و تربیت نسل‌آینده شد.

منبع: خبرگزاری فارس

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد