هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

مهندس بیاتیان: ولایت فقیه نعمتی بی‌بدیل برای ملت

ولایت فقیه نعمتی بی‌بدیل برای ملت

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی اساسی‌ترین مولفه تاثیرگذار در پیروزی انقلاب و نجات دهنده کشور از گرداب بلایا را وجود ولایت فقیه عنوان کرد

سید‌محمد بیاتیان با بیان اینکه در طول سال‌های پس از انقلاب توطئه‌های شوم دشمنان با تدبیر امام راحل و سپس جانشین صالح ایشان آیت‌الله خامنه‌ای خنثی شده است گفت: رمز سلامت کشور و عبور از گردنه‌های خطرناک تمسک ملت به ولایت فقیه بوده است.

وی با اشاره به بروز اختلاف نظرهای طبیعی در قوای سه‌گانه پیرامون کیفیت و چگونگی اداره کشور در طول سال‌های متمادی، نقش رهبری انقلاب در حل این اختلاف‌ها را حیاتی دانست و تاکید کرد: مجموع این عوامل موجب شده تا ولایت فقیه به نعمتی بی‌بدیل برای مردم و نظام‌اسلامی تبدیل شود و امید که انقلاب اسلامی را به انقلاب مهدی موعود(عج) متصل کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم در پاسخ به سوالی در خصوص نقش مردم در انقلاب اسلامی با تاکید بر وجود یک نظام مبتنی بر خواست و اراده مردم در کشور، حضور همیشگی و هوشیارانه مردم در تمامی صحنه‌ها از جمله راهپیمایی‌های پیروزی انقلاب، نقش برآب کردن توطئه‌های منافقان، صبر و شکیبایی در دوران سخت جنگ تحمیلی و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای در انتخابات مختلف را سند تاثیرگذار بودن نقش مردم در جمهوری اسلامی ارزیابی کرد.

وی افزود: اکنون با شهامت می‌توان گفت که نظام اسلامی ایران به عنوان سرآمد نظام‌های مردم‌سالاری در دنیا مطرح شده است.

نماینده مردم بیجار و یاسوکند در مجلس شورای اسلامی وجود ولی‌فقیه و حضور مردم را ضامن بقای انقلاب دانست و تصریح کرد: ملت ایران با بصیرت پشت سر ولی فقیه حرکت کرده و دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس و دلسرد خواهد کرد.

بیاتیان پیروزی انقلاب اسلامی را جرقه‌ای برای تحول و دگرگونی در شرایط حاکم بر مستضعفان جهان عنوان و خاطرنشان کرد: با سقوط رژیم ستم‌شاهی و استقرار نظامی مبتنی بر آرای مردم، ملت ایران از زیر یوغ استکبار و استبداد بیرون آمد و با استمرار پیشرفت کشور اوضاع را به گونه‌ای رقم زد که با هیچ مقطعی در طول تاریخ ایران قابل مقایسه نیست.

وی ارتقای وضع معیشتی در همه نقاط و دهک‌های جامعه و آزادی انتخاب حاکمان و زمامداران کشور را در همین راستا ارزیابی کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم کسب استقلال را مهم‌ترین دستاورد انقلاب معرفی کرد و با اشاره به قطع وابستگی از کشورهای خارجی در تمام زمینه‌ها، اظهار کرد: امروز بیداری اسلامی در کشورهای جهان نشات گرفته از همین روحیه استقلال طلبی جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم بیجار شرایط  کشور فلسطین پس از پیروزی انقلاب اسلامی را نمونه‌ای از این موارد بیان کرد و گفت: ملت فلسطین تا پیش از پیروزی انقلاب ایران در رنج و سختی ناشی از قلدرمآبی صهیونیست‌ها بود، اما با گفتمانی که امام راحل به نام روز قدس در جهان مطرح کرد شاهد شکل‌گیری چریک‌ها و مبارزان فلسطینی بودیم به نحوی که امروز این گروه‌های کوچک در نبردی نابرابر، رژیم غاصب اسرائیل را به زانو درآورده‌اند که این از برکات انقلاب اسلامی است.

بیاتیان درباره عملکرد دولت دهم و میزان موفقیت آن در تحقق آرمان‌های انقلاب با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص معدل قابل قبول دولت در خدمت رسانی به مردم خاطرنشان کرد: دولت‌های نهم و دهم در زمینه تقسیم عادلانه امکانات و بودجه‌ در کشور و ترویج عدالت به عنوان شعار اصلی دولت عملکرد مناسبی داشته است.

وی با تاکید بر اهتمام ویژه قوه مجریه نسبت به ارتقای وضعیت رفاهی و پروژه‌های عمرانی در قیاس با دولت‌های پیش از خود، خدمات دولت دهم را در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب، منویات رهبری و اعتلای نام جمهوری اسلامی دانست.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در پایان با اذعان به وجود پاره‌ای مشکلات در دولت از جمله جریان انحرافی تصریح کرد: باید در مقابل این نقشه مذبوحانه دشمن هوشیار باشیم.

 

منبع: خبرگزاری فارس

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد