هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان: باید برای تبدیل علم به ثروت تلاش کرد

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور ما علم به ثروت تبدیل نشده و ضروری است که در این راه با برنامه‌ریزی جدی تلاش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، سیدمحمد بیاتیان در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر و نخبگان شهرستان بیجار، ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر، اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان حافظان و پاسداران انقلاب اسلامی که جلوه‌ای از نور خدا در کشور است، می‌باشند.

وی با بیان اینکه، تاکنون علم در کشور ما به ثروت تبدیل نشده است، عنوان کرد: در مسیر رشد سریع علم در سرتاسر جهان، ایران اسلامی نیز جایگاه خوبی داشته، ولی باید به عنوان ثروت در کشور نهادینه گردد.

وی بیان کرد: امروز در میان بزرگترین دانشمندان در سراسر جهان، ایرانی‌ها نقش پررنگی دارند، ولی می‌بایست این دانشمندان در داخل کشور ایجاد ارزش نمایند.

بیاتیان تصریح کرد: با از بین بردن مشکلات مدیریت علمی در داخل کشور می توانیم کیفیت دانش در دانشگاه‌ها را افزایش دهیم.

وی افزود: کیفیت آموزش در بسیاری از دانشگاه‌های کشور باید تقویت شود که این مسئله ارتباط مستقیمی با رشد سواد در جامعه دارند.

وی با اشاره به اینکه شان معلمین و اساتید باید حفظ گردد، بیان کرد: احترام به معلمان باعث رشد و ارتقاء مدارس و دانشگاه ها خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: برای رشد و توسعه کشور در صنعت و ایجاد شغل باید تفکر کارآفرینی در مدارس و دانشگاه‌ها پررنگ شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد