هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

مجلس ۴ ماه به مسکوت ماندن طرح انتزاع وظایف بخش کشاورزی از وزارت

بیاتیان در موافقت با مسکوت ماندن طرح انتزاع وظایف بخش کشاورزی:

مجلس ۴ ماه به مسکوت ماندن طرح انتزاع وظایف بخش کشاورزی از وزارت صنعت فرصت دهد

عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از نمایندگان درخواست کرد به مسکوت ماندن طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی رأی مثبت دهند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد بیاتیان در نشست علنی امروز (یکشنبه یکم بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر مسکوت ماندن طرح یک فوریتی انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی، گفت: این مهم را حدود ۸۰ نماینده امضا کردند که یکی از دلایل آنها نامناسب بودن زمان اجرای این طرح با توجه به شرایط حساس کنونی کشور از جمله چالش تحریم های اقتصادی است.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به پایان عمر دولت دهم، شرایط خاص ایام پایانی سال در تنظیم بازار، بحران اقتصادی جهانی و ایجاد شرایط نامناسب معاملات و مبادلات تجاری و ادغام صورت گرفته در صنعت و معدن و بازرگانی از جمله دلایل امضای نمایندگان است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود: جابه جایی نیروی انسانی و تعیین و تکلیف امکانات فیزیکی بازنگری و تغییر اساسنامه های سازمان های مرتبط جهت یکپارچه سازی فرایندهای کاری را از علت های مسکوت ماندن طرح یک فوریتی انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت می دانم.

وی درباره درخواست مطرح شده مبنی بر مسکوت ماندن طرح مذکور، عنوان کرد: طرح انتزاع کمتر از ادغام وزارتخانه های ارتباطات با راه و شهرسازی نیست، باید گفت که این طرح نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.

بیاتیان تصریح کرد: این طرح در بازار کار استرس زا است و با توجه به اینکه هزینه بر است بسیار عجولانه انجام گرفته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: مسکوت ماندن این طرح را به مدت ۴ ماه از مجلس شورای اسلامی خواستارم و امیدوارم نمایندگان به مسکوت ماندن طرح انتزاع رأی دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد