هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان خبر داد: تولد شهرستان یاسوکند از دل بیجار تا پایان دولت




نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی از ارتقای درجه فرمانداری این شهرستان از درجه 3 به 2 خبر داد و گفت: تعداد شهرهای این شهرستان نیز از سه شهر به پنج شهر افزایش یافته است.

سیدمحمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت، گفت: درجه فرمانداری شهرستان بیجار از درجه سه به درجه دو ارتقا پیدا کرده است که در اثر این ارتقاء درجه، تعداد معاونت‌های این فرمانداری، از یک معاونت، به دو معاونت افزایش می‌یابد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرار است معاونت سیاسی فرمانداری بیجار نیز به معاونت عمرانی اضافه شود، افزود: چارت اداری و سازمانی فرمانداری بیجار نیز در اثر این ارتقای درجه، دستخوش تغییراتی می‌شود که در نهایت می‌تواند اعتبارات و بودجه بیشتری برای شهرستان در پی داشته باشد.

وی با تأکید بر تلاش نمایندگان مجلس بر اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، مبنی بر فراهم آوردن امکانات در شهرستانهای کوچک‌تر، گفت: ارتقای درجه فرمانداری بیجار در همین راستاست تا با فراهم آوردن امکانات بیشتر برای این شهرستان،‌ از افزایش مهاجرت مردم به شهرهای بزرگ جلوگیری کنیم.

به گفته بیاتیان، تعداد شهرهای تحت پوشش فرمانداری شهرستان بیجار، از سه شهر به پنج شهر افزایش یافته است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه شهرستان بیجار از نظر مساحت، بزرگ‌ترین شهرستان استان کردستان است، تصریح کرد: امکانات فعلی فرمانداری و دیگر ادارات شهرستان کفاف نظارت بر همه مناطق شهرستان را نمی‌دهد؛ لذا تصمیم گرفته شده تا بیجار به دو شهرستان تبدیل شود.

نماینده اصولگرای مجلس نهم با بیان اینکه بخش حسن‌آباد یاسوکند، به زودی به شهرستان یاسوکند تبدیل می‌شود، گفت: اگر این اتفاق رخ دهد، مطمئنا ساماندهی و رسیدگی به امور برای مسئولان دو شهرستان راحت‌تر خواهد بود.

نماینده مردم بیجار در مجلس با بیان اینکه نام یاسوکند،‌ نامی قدیمی و دارای پیشینه تاریخی است، تصریح کرد: ایجاد شهرستان یاسوکند تا پایان دولت دهم اتفاق خواهد افتاد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد