هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، جواد جهانگیرزاده در نشست صحن علنی امروز سه‌شنبه(۲۶ دی) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را بدین شرح قرائت کرد:



بیاتیان نماینده بیجار به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص رسیدگی به سوء مدیریت در انجام پروژه‌های عمرانی دانشگاهی در استان کردستان، به ویژه پروژه دانشکده فنی ـ مهندسی و بیجار ـ گروس تذکر داد.


دهدشتی و انصاری نمایندگان آبادان به وزیر کشور در خصوص جلوگیری از عزل و نصب فرمانداران و بخشداران استان خوزستان تذکر دادند.

نوروزی نماینده علی‌آباد کتول به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در اجرای طرح مسکن ‌مهر علی‌آباد کتول و به وزیر کشور در خصوص تسریع در واگذاری منطقه شین‌آباد استان گلستان تذکر داد.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر آموزش و پرورش پیرامون تسریع در پرداخت بودجه ادارات آموزش و پرورش و برنامه‌ریزی جامع به منظور تقویت ادبیات و گویش‌های محلی در مدارس، به وزرای صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی پیرامون تسریع در حل مشکلات موجود در توسعه بنگاه‌های کوچک، به وزیر جهاد کشاورزی پیرامون واگذاری اراضی ملی غیرکشاورزی به وزارت ورزش و امور جوانان به منظور توسعه اماکن ورزشی و بازنگری در قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای و برنج و به رئیس‌ جمهور در خصوص صدور دستور استخدام دهیاران سراسر کشور و اجرای عدالت و اعمال قانون در استخدام‌های قانونی تذکر داد.

سنایی نماینده نهاوند به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیرامون تسریع در راه‌اندازی مجتمع فرهنگی و ورزشی کارگران نهاوند تذکر داد.

سبحانی‌نیا نماینده نیشابور به وزیر راه‌ و شهرسازی پیرامون تسریع در تعمیر، مرمت و بازسازی سه راه تقی‌آباد نیشابور تذکر داد.

جعفرزاده نماینده رشت به وزرای نفت و صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در تأمین سیلندر گاز مایع در شهرها و روستاهای استان گیلان، به وزیر دادگستری پیرامون تسریع در حل مشکلات صدور اسناد مالکیت تک ‌برگی و به وزیر نیرو در خصوص جلوگیری از تعطیلی طرح‌های عمرانی شرکت آب منطقه گیلان از جمله سدهای شهر بیجار تذکر داد.

جعفرزاده و نقوی حسینی نمایندگان رشت و ورامین به رئیس ‌جمهور پیرامون تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج توسط بانک صادرات تذکر دادند.

طبیب‌زاده نوری نماینده تهران به وزیر نیرو پیرامون تسریع در اصلاح سیستم دفع فاضلاب اماکن مسکونی و تجاری محدوده رودخانه جاجرود و به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در پرداخت مطالبات تولیدکنندگان قطعات خودرو و شرکت سایپا تذکر داد.

سلطانی نماینده رزن خواستار توضیح وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص علت عدم رفع موانع موجود به منظور ادامه همکاری با سرمربی کشتی فرنگی شد و به رئیس ‌جمهور در خصوص تسریع در حل مشکلات درمانی شهرستان رزن تذکر داد.

ایرانپور نماینده مبارکه به رئیس‌ جمهور در خصوص اتخاذ تدابیر لازم به منظور استخدام افراد بومی در واحدهای صنعتی شهرستان مبارکه و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص لزوم استفاده از افراد کارآمد در مدیریت راه و شهرسازی استان‌ تذکر داد.

ایرانپور، صرامی و منصوری نمایندگان مبارکه، خمینی‌شهر و زنجان خواستار توضیح وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت عدم انجام مقررات شرکت ایران‌ خودرو و تجدید نظر در ممنوعیت صادرات شیر خشک توسط دامداران شدند.

امیری نماینده زرند به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان شرکت ذغال‌ سنگ کرمان تذکر داد.‌

یحیی‌زاده نماینده نفت به وزیر جهاد کشاورزی پیرامون تسریع در تأمین بودجه طرح احیای قنوات استان یزد تذکر داد.

کوچکی‌نژاد نماینده رشت به رئیس ‌جمهور پیرامون تسریع در پرداخت شهریه دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) تذکر داد.‌

یحیی‌زاده نماینده تفت به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های احداث مجمتع‌های آبرسانی روشنایی تذکر داد.

جلالی، سبحانی‌نیا، حسینی، رحمانی،‌ قاضی‌پور، جهانگیرزاده و فتاحی نمایندگان شاهرود، نیشابور، قصرشیرین، گیلانغرب، تبریز، اسکو و ارومیه به رئیس‌ جمهور در خصوص تسریع در پرداخت حقوق رزمندگان عصر دفاع مقدس تذکر دادند.

سلطانی‌ نماینده بروجن به رئیس ‌جمهور در خصوص تسریع در رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان استان بروجن، بلداجی و روستاهای آن تذکر داد.

بهمنی، فرهنگی، قاضی‌پور، فتاحی، رحمانی، فتحی‌پور، دواتگری، حسن‌نژاد، زارعی، فلاحی، افخمی، سعیدی، مددی، پیرمؤذن، حسین‌زاده، دهقانی و علیلو به وزیر کشور پیرامون تسریع در حل مشکلات روستایی جهیزادان شهرستان سراب تذکر دادند.

حسن‌پور نماینده سیرجان به وزیر کشور پیرامون تسریع در اجرای مصوبات سفرهای استانی هیئت وزیران به شهرستان‌های سیرجان و بردسیر و به رئیس‌جمهور در خصوص تسریع در اجرای مصوبات سفرهای استانی هیئت وزیران به شهرستان بردسیر تذکر داد.

حسینی نماینده قصر شیرین به رئیس ‌جمهور در خصوص تسریع در رسیدگی به بیمارستان‌های شهرستان‌های گیلان غرب، سرپل ذهاب و قصر شیرین، به وزیر نیرو پیرامون تسریع در حل مشکلات آب شرب دهستان‌های قلعه شاهین، به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات در خصوص حل مشکلات ناشی از تغییر محل آزمون سراسری دانشگاه‌ها در شهرستان قصر شیرین و به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در تأمین علوفه دامی و عشایری شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصر شیرین تذکر داد.

 

شفیعی نماینده ممسنی خواستار توصیح وزیر امور خارجه در خصوص علت عدم فعالیت دبیرخانه جنبش عدم تعهد شد.

پشنگ نماینده خاش به رئیس ‌جمهور در خصوص تسریع در تأمین اعتبار طرح احداث بیمارستان میرجاوه تذکر داد و خواستار توضیح وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت عدم اجرای طرح‌های وزارت راه و شهرسازی شد.

قربانی نماینده آستانه اشرفیه به وزیر راه و شهرسازی پیرامون تسریع در تعیین تکلیف وضعیت ‌مسکن مهر شهرهای آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر و به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در رفع مشکل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی تذکر داد.

مددی نماینده میانه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون مدیریت ناکارآمد در حوزه فرهنگی استان آذربایجان شرقی به ویژه شهرستان میانه و به وزیر ورزش و امور جوانان پیرامون تسریع در اجرای مصوبات حوزه وزرش و جوانان شهرستان میانه تذکر داد.

اربابی نماینده ایرانشهر به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص برخورد قانونی با تخلفات مدیرکل گمرک چابهار و به رئیس ‌جمهور در خصوص تسریع در تأمین پزشک خانواده شبکه بهداشت شهرستان سرباز تذکر داد.

هاشم زهی نماینده نهبندان به وزیر کشور در خصوص تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری بخش سرداران شهرستان نهبدان، به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص حل مشکلات مدیریت جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی و به رئیس‌ جمهور در خصوص تأمین آمبولانس‌های بیمارستان شهید آتش ‌دست نهبندان تذکر داد.

خجسته نماینده همدان به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص جلوگیری از افزایش قیمت خودرو تذکر داد.

رهبر نماینده تهران به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص لزوم حذف شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر از بسته‌بندی برخی کالاها تذکر داد.

جدگال نماینده چابهار به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تأمین و توزیع سهمیه سوخت کشاورزان تذکر داد.

برومندی نماینده مرودشت به وزیر کشور در خصوص تسریع در جمع‌آوری متکدیان و کودکان خیابانی از کلانشهرها و به وزیر آموزش و پرورش پیرامون تسریع در تأمین تغذیه دانش‌آموزان مدارس کشور تذکر داد.

سنایی نماینده نهاوند به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در تأمین بودجه طرح ساخت کانال‌های آبرسانی کشاورزی تذکر داد.

عالی نماینده زابل به وزیر نیرو پیرامون تسریع در حل مشکلات نوسانات مکرر برق منطقه سیستان تذکر داد.

آریایی‌نژاد نماینده ملایر به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص جلوگیری از توزیع غیرعادلانه برنج در شهرستان ملایر تذکر داد.

زارع نماینده آباده خواستار توضیح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص علت انتخاب رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای شد.

فتاحی، جهانگیرزاده و قاضی‌پور نمایندگان ارومیه به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تأمین تجهیزات راهداری شهرستان ارومیه تذکر دادند.

حسینی و علی‌پور نمایندگان قائم‌شهر به وزیر جهاد کشاورزی پیرامون تسریع در حل مشکلات صنعت شیلات دریای خزر و به وزیر نفت در خصوص تسریع در اجرای طرح گازرسانی به مناطق شهرستان سوادکوه تذکر دادند.

رستمیان نماینده دامغان به رئیس‌ جمهور پیرامون جابه‌جایی نامناسب و ایجاد سرویس‌های خدماتی بین راه تهران ـ مشهد تذکر داد.

لاهوتی و جعفرزاده نمایندگان لنگرود و رشت به وزیر کشور در خصوص تشکر از استاندار پرتلاش این استان تذکر دادند.

جهانگیرزاده، قاضی‌پور، محجوب و نعمتی نمایندگان ارومیه، تهران و اسدآباد به رئیس‌ جمهور در خصوص تسریع در ارائه بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور تذکر دادند.

جهانگیرزاده، قاضی‌پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزرای دفاع، اطلاعات، امور خارجه و کشور در خصوص اتخاذ تصمیمات لازم به منظور حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران از جمله در بازرسی از هواپیماهای ایران توسط کشورهای همسایه تذکر دادند.

حسینی،‌ شهریاری و عالی نمایندگان زابل، زهک، هیرمند و زاهدان به وزیر کشور در خصوص برخورد قانونی با تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی به دلیل اهانت به خانواده معظم شهدا تذکر دادند.

قائد رحمت نماینده دورود و ازنا به وزیر نفت در خصوص تلاش در حل مشکلات سوخت کارخانجات سیمان دورود تذکر داد.

تأمینی نماینده رشت به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص افزایش قیمت کود شیمایی تذکر داد.

درویش‌پور نماینده ایذه به وزرای راه و شهرسازی و کشور در خصوص رفع محدودیت عبور تریلر و کامیون‌های محور ایذه ـ لردگان و شهرکرد ـ اصفهان تذکر داد.

تأمینی نماینده رشت به رئیس ‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش در خصوص عدم پرداخت سرانه‌ها به مدارس تذکر داد.

خجسته نماینده همدان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص توجه به تجهیز کارخانه‌های استان همدان تذکر داد.

بهمنی نماینده سراب به وزیر امور خارجه در خصوص لزوم اطلاع‌رسانی مناسب و به هنگام در مورد اتفاقات بین‌المللی مرتبط با جمهوری اسلامی ایران تذکر داد.

سودانی نماینده اهواز به رئیس ‌جمهور در خصوص رسیدگی عاجل به وضعیت همه‌جانبه بیمارستان کودکان ابوذر اهواز و ساماندهی‌ و حل مشکلات آن تذکر داد.

بیاتیان نماینده بیجار به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص رسیدگی به سوء مدیریت در انجام پروژه‌های عمرانی دانشگاهی در استان کردستان، به ویژه پروژه دانشکده فنی ـ مهندسی و بیجار ـ گروس تذکر داد.

خجسته نماینده همدان به رئیس‌ جمهور در خصوص عدم اهتمام جدی بنیاد شهید و امور ایثارگران به احقاق حقوق جانبازان و قربانیان جنگ شیمیایی تذکر داد.

تأمینی نماینده رشت به رئیس‌ جمهور در خصوص عدم پاسخگویی مسئولان و مدیران در خصوص گرانی‌ها و اشتغال تذکر داد.

کاشانی نماینده زاهدان به وزیر نیرو در خصوص تسریع در آماده شدن خط دوم آب به زاهدان تا پایان خرداد ۹۲ تذکر داد.

چاردولی نماینده ملایر به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص تعطیلی هیئت‌های مختلف ورزشی و عدم تأمین اعتبار کافی برای آنها در شهرستان ملایر تذکر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد