هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

فرمانداری شهرستان بیجار ارتقا یابد

فرمانداری شهرستان بیجار ارتقا یابد

بیجار - نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با جلوگیری از مهاجرت مردم بیجار گفت: برای جلوگیری از مهاجرت مردم این شهرستان، لازم است که تشکیلات فرمانداری این شهرستان ارتقا پیدا کند.

سید محمد بیاتیان روز چهارشنبه در گفت و گو به گستردگی جغرافیای شهرستان بیجار اشاره کرد و افزود: در 15سال گذشته حدود 30 هزار نفر از جمعیت این شهرستان کاهش یافته است.

به گفته وی با ارتقا تشکیلات فرمانداری بیجار و افزایش اعتبارات و امکانات به این شهرستان، می توان مهاجرت ها را کاهش داد.وی با بیان اینکه وضعیت بیکاری شهرستان نگران کننده است، گفت: باید کارگاه های تولیدی و طرح های زود بازده مورد حمایت قرار گیرند و از واردات مشابه تولیدات داخلی جلوگیری شود.نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: لوله اصلی گاز از بخش جعفر آباد عبور کرده است و این در حالی است که روستاهای این بخش که منطقه ای سردسیر است خود از لوله کشی و امکان استفاده از گاز، بی بهره هستند.وی با اشاره به کلنگ زنی پروژه احداث کارخانه سایپا در سال گذشته، خواستار شتاب در راه اندازی این شرکت شد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام.واقعآ دمت گرم برای سخنانت.مخصوصآ در مورد سایپا ما گفتیم شما فراموش کردین.ممنونم تششششششششکر از شما.خدا کنه موفق باشید دل گرمی به ما دادید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد