هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان: قانون نظارت بر کیفیت تولید خودروها ناقص اجرا شده است



عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ورود خوروهای دیزلی به چرخه تولید داخلی می تواند به کاهش آلودگی هوای کلان‌شهرها کمک کند، گفت: تولید خودروهای دیزلی مطابق با استانداردهای روز دنیا می تواند کمک شایانی در استفاده نکردن از بنزین های بی کیفت که نقش به سزایی در آلودگی شهرها داشته اند،کند

سید محمد بیاتیان در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در خصوص نقش خودروهای تولید داخلی در افزایش آلودگی کلان شهرهای کشور، گفت: خودروهای ساخت داخل یکی از عوامل عمده آلودگی کلان شهرها هستند.

نماینده مردم بیجاردر مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه باید در ساخت خودروهای داخل استاندارد یورو ۴ رعایت شود تصریح کرد: اگرچه در برخی از خودروها استاندارد یورو۴رعایت می شود اما با نظارت نامناسبی که صورت گرفته بیشتر خودروهای ساخت داخل فاقد استاندارهای لازم هستند.

وی با تاکید براینکه قانون نظارت بر کیفیت خودروها به درستی اجرایی نشده است، ادامه داد: قانون نظارت بر کیفیت تولید خوردوها به صورت ناقص اجرایی شده که این نیز ضعفی است که باید آن را مرتفع کرد تا ازاین پس شاهد آلودگی در کلان شهرها نباشیم.

نماینده اصولگرای مجلس نهم با بیان اینکه مسئولین به جایی اینکه  فکری به  حال آلودگی کنند فقط شعار می دهند، تصریح کرد: هرگاه آلودگی به اوج خود می رسد مسئولین تنها با نطق و سخنرانی تنها شعارمی دهند و راهکار عملی برای این معضل ارائه نمی کنند.

بیاتیان با اشاره به اینکه بنزین مورد استفاده در داخل نیز از کیفیت لازم برخوردار نیست، ادامه داد: تنها ۲۰درصد از جایگاه های عرضه سوخت در تهران بنزین با استاندارهای روز دنیا عرضه می کنند که این نیز از عوامل تاثیرگذار بر آلودگی هوای کلان شهرها است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ورود خوروهای دیزلی به چرخه تولید داخلی می تواند به کاهش آلودگی کمک کند، تصریح کرد: تولید خودروهای دیزلی مطابق با استانداردهای روز دنیا می تواند کمک شایانی در استفاده نکردن از بنزین های بی کیفیت که نقش به سزایی در آلودگی شهرها داشته اند،کند./

پایان پیام


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد