هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

نماینده بیجار: بصیرت و غیرت ملت ایران عامل وحشت دشمنان است


نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با بصیرت مردم و زیر پرچم ولایت و رهبری هیچ گاه آسیب نخواهد دید، گفت: بصیرت و غیرت ملت ایران عامل وحشت دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کردستان، سید محمد بیاتیان در نشست صمیمانه با طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) اظهار کرد: تا زمانی که گوش به فرمان ولی فقیه و زیر سایه پرچم حزب الله باشیم طبق وعده الهی همیشه پیروز خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه بصیرت و غیرت ملت مسلمان ایران موجب وحشت دشمنان شده است، افزود: تا زمانی که بصیرت بین اقشار مختلف جامعه باشد، هیچ گاه این انقلاب در هیچ فتنه ای شکست نخواهد خورد.

بیاتیان با اشاره به اینکه ما باید همواره بصیرت را به جامعه تزریق کنیم، بیان کرد: همه فعالیت ها و برنامه های دشمن از جمله انواع تحریم ها علیه ایران برای دلسرد کردن مردم و عدم حضور مردم پای صندوق های رای در خرداد ماه آینده است.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری آینده دشمن را ناامید خواهد کرد، افزود: طلاب و قشر تحصیل کرده جامعه وظیفه سنگینی را به عهده دارند.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر پای صندوق های رای حضور نداشته باشیم، قدم بعدی دشمن از جنگ اقتصادی به عرصه مرزها و جنگ فیزیکی پیش خواهد رفت و دشمن به سمت تاسیسات زیر بنایی کشور چشم خواهد دوخت.

وی گفت: از بدو شروع نهضت حضرت امام (ره) در سال 42 تا پیروزی انقلاب اسلامی یوم الله های بسیاری توسط ملت بزرگ ایران آفریده شده است.

وی عنوان کرد: از 22 بهمن سال 57 تا پایان دفاع مقدس نیز در جبهه های متفاوت چه در جنوب کشور و چه در غرب و کردستان و چه در عرصه های دیپلماسی هر روز توسط جوانان، دیپلمات ها، سیاست مدار ها و بسیجیان یوم الله خاصی به وجود آمده است.

بیاتیان بیان کرد: در 13 خرداد ماه سال 68 که حضرت امام(ره) از دنیا رخت بربستند نقطه عطفی در تاریخ انقلاب به وجود آمد.

وی با اشاره به اینکه انتصاب فقیه عالی قدر به عنوان رهبر انقلاب اسلامی توسط خبرگان رهبری انتخاب به حق و شایسته ای بود، اعلام کرد: این انتخاب ضربه بسیار سنگینی به دشمنان و فتنه گران وارد کرد اما این دشمنان دست از برنامه ریزی برنداشتند.

وی اظهار داشت: اینان برای 10 سال بعد یعنی انتخابات ریاست جمهوری سال 76 برنامه ریزی کردند تا با سیاست های دولت اصلاحات، تفکر غرب گرایانه را به اجتماع میلیونی پای صندوق های رای القا کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال 88 نیز برخی ها در پازل چیده شده دشمن بازی می کردند تا به نظام اسلامی ضربه واردکنند،خاطرنشان کرد: این اهالی فتنه در چنین روزی منش و نیت خود را آشکار کردند و تحت عنوان تقلب در انتخابات قصد به هم ریختن فضای مملکت را داشتند.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این افراد در لباس مسلمانان به هتک حرمت پرداختند و اعتقادات مردم مسلمان ایران را زیر سوال بردند.

بیاتیان افزود: در نهم دی ماه 88 صبر انقلابی مردم لبریز شد و با فرمان رهبر سیل با شکوه مردم در خیابان ها به راه افتاد که به تعبیر رهبر کبیر انقلاب پس از تشییع پیکر حضرت امام(ره) با شکوه ترین حضور مردم در صحنه بود.

وی با اعلام اینکه فتنه ای که در سال 88 به راه افتاد نیازمند حضور پرشور مردم در 9 دی ماه بود تا اسباب مسمان نماها را برچینند، اعلام کرد: در این روز مردم بصیرت خود را نشان دادند و به خواص بی بصیرت نشان دادند که اگر عاشورایی رخ دهد دیگر صحنه کربلا تکرار نخواهد شد.

بیاتیان در پایان یادآور شد: امروز قدرت ایمان مردم است که باعث شده با جنگ نرم و جنگ اقتصادی توامان باهم همچون جنگ تحمیلی مقابله کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد