هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

از200 میلیارد تومان بودجه استان تنها 10 میلیارد تومان سهم بیجار

از 200 میلیارد تومان بودجه استان کردستان تنها 10 میلیارد تومان سهم بیجار بود


نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی، از 200 میلیارد تومان بودجه استان کردستان تنها 10 میلیارد تومان سهم شهرستان بیجار بود و از این مبلغ نیز فقط 400 میلیون تومان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه کردستان، سید "محمد بیاتیان" روز گذشته در دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه میان اعضای شورای روستاهای حسن‌آباد یاسوکند در سالن اجتماعات این شهر، با اشاره به مشکلات بخش کرانی شهرستان بیجار، گفت: عمده‌ترین مشکل در بخش کرانی در حوزه راه است و برنامه‌های دولت در این منطقه تاکنون پیشرفت چندانی نداشته است.

وی افزود: با این مبلغ بودجه پیمانکاران قادر به ادامه انجام پروژه‌ها نبوده و فعلا به تعویق افتاده‌اند.

بیاتیان گفت: برای پیشرفت منطقه روستاهای توپاغاج و پیرتاج به شهر تبدیل شده است و تلاش خواهد شد برای رفع مشکلات اساسی در منطقه، شهر حسن‌آباد یاسوکند به شهرستان تبدیل شود.

او با اشاره به اینکه چکیده اراده ملت مردم روستا هستند، گفت: تأمین بسیاری از نیازهای روستاییان از جمله آب آشامیدنی و گاز با مشکل روبرو است.

وی اضافه کرد: در بخش کرانی شش روستا کاملا از نعمت گاز برخوردار هستند و تأمین گاز 16 روستا در دست اجرا است که تأمین گاز بسیاری از این روستا تا دهه فجر افتتاح می‌شود.

بیاتیان با بیا اینکه مسوولین باید در اجرای پروژه‌ها نظارت مستمر داشته باشند، اضافه کرد: مدیران در کیفیت اجرای پروژه‌ها توجه بسیار داشته باشند و نظارت را باید در انجام پیمانکاری‌ها بهبود بخشند.

وی همچنین به برخی از مشکلات روستاییان بخش کرانی از جمله عدم آنتن دهی تلفن‌های همراه، تأمین سوخت مورد نیاز کشاورزی و آب آشامیدنی اشاره کرد و گفت: با تبدیل شدن شهر حسن‌آباد یاسوکند به شهرستان بسیاری از مشکلات به زودی رفع خواهد شد.

حجت‌الاسلام مقدمی امام جمعه شهر حسن‌آباد یاسوکند نیز در این مراسم اظهار کرد: تشکیل نشست‌های شوراها و مشورت کردن مسوولین در رفع مسائل در نظام جمهوری اسلامی ایران تأکید قرآنی دارد.

وی اضافه کرد: اعضای شوراها باید در احکام دینی ثبات قدم داشته باشند و در میان مردم امین باشند و هنگام دخیل شدن با مردم به وظایف دینی خود عمل کنند.

امام جمعه شهر حسن‌آباد یاسوکند با بیان اینکه اعضای شورا باید ارتباط قوی و صمیمانه با مردم داشته باشند، اضافه کرد: خود محوری و تک روی و خود خواهی در انجام امور شهر و روستا باعث شکست و نارضایتی مردم خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: مسوولین باید در انتخاب شهرداران و دهیاران نهایت دقت را داشته باشند و علاوه بر صلاحیت تخصص در امور، صلاحیت دینی آنها نیز مورد تأیید قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد