هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

توسعه صنعت نیازمند سرمایه گذاری است/ لزوم جوانگرایی در بیجار

توسعه صنعت نیازمند سرمایه گذاری است/ لزوم جوانگرایی در بیجار

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت در عرصه صنعت و اجرایی کردن سند توسعه استان کردستان منوط به سرمایه گذاری و مشارکت مردم است.

سید محمد بیاتیان در سومین نشست صمیمانه اساتید و کارکنان دانشگاه های شهرستان بیجار که در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور برگزار شد با بیان اینکه نوع نگاه مدیران باید تغییر یابد، اظهار داشت: در دانشگاه های کشور باید ثبات مدیریتی وجود داشته باشد که عملی کردن این مهم توسعه را به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید بر سرمایه گذاری بیشتر با هدف تقویت و توسعه زیرساخت ها در شهرستان بیجار و سایر شهرستان های کردستان یادآور شد: سرمایه گذاری ها باید در زیرساخت های اصیل و اصلی شهرستان صورت گیرد اما شهرستان بیجار تاکنون در مسیر توسعه قرار نگرفته است.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نوع نگاه مدیران نسبت به وضعیت فعالیت های کاری خود و خدمت رسانی بهتر و سریعتر به مردم باید تغییر یابد، عنوان کرد: در دانشگاه های کشور باید ثبات مدیریتی وجود داشته باشد و در صورتی که این روند ایجاد شود، توسعه را به همراه خواهد داشت.

جوان گرایی و نوگرایی سرلوحه کار قرار گیرد

وی با بیان اینکه جوان گرایی و نوگرایی در مدیریت سازمان ها و ادارات باید سرلوحه کار قرار گیرد، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حمداله کریمی فرماندار بیجار گروس جوان ترین فرماندار در استان کردستان بوده است و با شیوه مدیریتی که آغاز کرده است کارنامه خوبی را خواهد داشت.

نماینده مردم بیجار از راه اندازی نشریه مشرق گروس در شهرستان بیجار خبر داد و گفت: شهرستان بیجار برای رسانه ای کردن حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی بیجار نیازمند نشریه خبری است که انتظار می رود این رسانه از سوی دانشگاهیان و تحصیل کردگان تغذیه شود.

بیاتیان به استقرار خانه فرش در شهرستان بیجار برای بهره برداری از این ظرفیت بسیار مهم اشاره کرد و اظهار داشت: استقرار خانه فرش کردستان به عنوان دومین خانه فرش در کشور در شهرستان بیجار باعث پیشرفت منطقه در عرصه صنعت و تولیدات حوزه فرش خواهد شد.

در ابتدای این نشست جمعی از اساتید و فرماندار شهرستان بیجار به بیان دیدگاه های کاری خود در حوزه های مختلف پرداختند و خواستار توجه بیشتر به پیشرفت و توسعه در این شهرستان شدند.


منبع : خبرگزاری مهر


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد