هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان: تشدید تحریم‌ها ضدملت ایران ناقض حقوق‌بشر است



سیدمحمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا ضد برخی شرکت‌ها و افراد غیر مرتبط با مباحث هسته‌ای کشورمان، نشانگر دروغ بودن ادعاهای غربی‌ها در دفاع از حقوق بشر است، گفت: تحریم‌هایی که به شبکه‌های ماهواره‌ای برون‌مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران وارد شده، متناقض با ادعای حمایت از آزادی بیان کشورهای اروپایی است.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه تحریم‌های اخیر آمریکا و اتحادیه اروپا، ارتباطی با مباحث هسته‌ای کشورمان ندارد، ‌ادامه داد: اتخاذ تحریم‌ها ضد شرکت‌های تجاری و برخی بازرگانان و مدیران تعدادی از مؤسسات علمی کشورمان، نقض قوانین بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها را دانشمندان کشورمان تبدیل به فرصت کرده‌اند، تصریح کرد: تحریم‌ها در بخش‌های تولیدی و صنعتی سبب پیشرفت‌های زیادی برای مردم کشورمان شده و ما توانسته‌ایم با تبدیل این تهدیدها به فرصت، جامعه دانشگاهی کشور را به سمت پیشرفت‌های تکنولوژیکی و تولید علم بیشتر ترغیب کنیم.

نماینده اصولگرای مجلس نهم با بیان اینکه موضوع هسته‌ای ایران بهانه‌ای برای تشدید تحریم‌ها ضدملت ایران است، افزود: عامل اصلی فشارهای اقتصادی غرب بر مردم کشورمان، حمایت ایران از موج بیداری اسلامی است که از انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بیداری اسلامی به طور گسترده‌ به سمت غرب و کشورهای سرمایه‌داری است، ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک انسان‌هایی آزادی‌خواه و فرهیخته بر کشورهای اروپایی حکومت کنند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد