هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان‌ در واکنش به سخنان رئیس جمهور درباره‌رشد بخش تولید نسبت

آمار واقعی سطح تولیدات‌کشور را باید از تولیدکنندگان پرسید

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه هم‌اکنون واحدهای تولیدی در داخل کشور به دلیل کمبود نقدینگی، کمبود نیرو و کاهش ساعت کار با رکود روبرو شده‌اند، گفت: آمار واقعی سطح تولیدات کشور را باید از تولید کنندگان بپرسیم چراکه نرخ تولیدات داخلی خلاف سخنان رئیس جمهور را نشان می‌دهد.

سید محمد بیاتیان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به سخنان رئیس جمهور درباره رشد اقتصادی ورشد بخش تولید نسبت به بخش خدمات ، گفت: آنچه که در مورد آمار رشد اقتصادی کشور وجود دارد را باید در فضای تولید داخلی جستجو کنیم چراکه نرخ تولیدات داخلی خلاف سخنان رییس جمهور را نشان می‌دهد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی درادامه افزود: هم‌اکنون واحدهای تولیدی در داخل کشور به دلیل کمبود نقدینگی، کمبود نیرو و کاهش ساعت کار با رکود روبرو شده‌اند.

بیاتیان با بیان اینکه رئیس جمهور باید به آمارهای واقعی سطح تولید در کشور دقت بیشتری داشته باشند، عنوان کرد: شاید آمارهایی که دکتر احمدی‌نژاد روی کاغذ آورده باشند با این افزایش تولید داخلی مطابقت داشته باشد ولی یکی از مشاهدات عینی ما در مورد سطح تولیدات در کشور، صنعت خودروسازی است که بعد از صنعت نفت مهم‌ترین صنعت درکشور است و ما می‌بینیم که این صنعت با رکود همراه بوده است.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس، تصریح کرد: مشکلات کنونی در عرصه تولیدات کشور هیچ ارتباطی با تحریم اقتصادی ندارد چراکه در این مورد مدیریت به طور صحیح صورت نگرفته کما اینکه بودجه‌ای که از بخش صنعتی به دست می‌آید برای پروژه‌هایی از قبیل مسکن مهر و کارهایی خارج از وظیفه هزینه می‌شود.

بیاتیان، تاکید کرد: آمار واقعی سطح تولیدات کشور را باید از تولید‌کنندگان بپرسیم بنابراین به طورقطع می‌گویم که آمارهای ارائه شده از سوی رئیس‌جمهور را قبول ندارم.

گفتنی است :رئیس جمهوردر مراسم دومین سالگرد هدفمندی یارانه ها  با بیان اینکه مردم از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها استقبال می‌کنند افزود:بگذارید یک مثال بزنم بعضی‌ها ناراحت نشوند باید حرفهایم را بگویم، بعد از هدفمندی یک تابلو بلند شد و همه حمله به دولت که به تولید نرسید در حالی که رشد اقتصادی ما شد ۵.۲، اتفاقا رشد بخش تولید بیشتر از بخش خدمات بود اینها عددهای رسمی است پس به تولید رسیده شد نه اینکه پول نقد را بگذاریم جیبمان که رانت درست شود هر کس یک سفارش دارد به پسرخاله و پسرعمه پول بده حمایت از تولید به این شکل نیست./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد