هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان: صنعت‌کشور مدیر متخصص می‌خواهد نه افراد سیاسی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: صنعت کشورجدای از تحریم ها مشکل مدیریتی است به طوری که افراد متخصص باید جایگزین افراد سیاسی در صنعت شوند و نباید تصمیمات سیاسی در این بخش اتخاذ شود.


سید محمد بیاتیان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد: با نگاهی به وضعیت تولید در چندماهه اخیر واقعیت این است که مشکلاتی که ناشی از بازار ارز و عدم پیش بینی ها به وجود آمد باعث شد تا وضعیت تولید نامطلوب شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه البته در حال حاضر وضعیت تولید با توجه به مدیریت در واردات در حال بهبود است افزود: در مجموع وضعیت تولید در دولت نهم و دهم به لحاظ کمی مناسب بوده است اما تمام تلاش هایی که برای حمایت از تولید ملی شده بود درماه های گذشته به دلایل مشکلات مدیریتی زیر سوال رفت.

دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: جدای از تحریم ها مشکل صنعت ما مشکل مدیریتی است به طوری که افراد متخصص باید جایگزین افراد سیاسی در صنعت شوند تا تولید رونق یابد.

وی با بیان اینکه نباید در تولید و صنعت تصمیمات سیاسی گرفته شود درباره مشکلات این بخش گفت: سرمایه در گردش به تبع مشکلات ارزی که به وجود آمد کاهش یافت و بسیاری از واحدهای تولیدی اقدام به تعدیل نیرو کردند.

نماینده مردم بیجار در مجلس ادامه داد: کمبود مواد اولیه کمبود تولید را در پی داشت و در نتیجه در برخی موارد تولید با کاهش کیفیت مواجه شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در چندماهه اخیر مشکلاتی که ناشی از بازار ارز به وجود آمد نتیجه ای جز وضعیت نامطلوب تولید را در پی نداشت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد