هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

مشکلات حوزه‌های انتخابیه نمایندگان در تذکرات کتبی به مسولان اجرا


تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشور امروز توسط جواد جهانگیرزاده یک عضو هیات رییسه مجلس قرائت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این تذکرات به شرح زیر است:


**بیاتیان نماینده بیجار به وزیر جهاد کشاورزی: علت تاخیر درتعیین تکلیف وضعیت سهمیه سوخت کشاورزان و لزوم تسریع در صدور کارت سوخت برای کشاورزان زحمتکش.


**طباطبائی نائینی نماینده نائین به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: تسریع در تامین کادر پزشکی، متخصص در شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های حوزه انتخابیه

**ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر کشور: اجرای طرح تعطیلی دستگاه‌های اجرایی شهرستان صنعتی مبارکه در روزهای پنجشنبه، به وزیر نیرو: ‌تسریع در احداث پست برق در شهرک صنعتی مبارکه به وزیر امور اقتصادی و دارایی:‌تسریع در انتقال حوزه مالیاتی نیروگاه برق چهل ستون به شهرستان مبارکه

**ایرانپور و صرامی نمایندگان مبارکه و خمینی‌شهر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: جلوگیری از انتصاب افراد فاقد صلاحیت به عنوان رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران.

** ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل به وزاری جهاد کشاورزی،‌صنعت،‌معدن و تجارت:‌ تسریع در بازسازی کارخانجات چای و شالی‌کوبی، به وزرای جهاد کشاورزی و امور اقتصادی و دارایی: تسهیل پرداخت کمک‌های مالی جهت تامین سرمایه در گردش برنج‌کاران و چای‌کاران،‌ به وزیر کشور: تسریع در پرداخت خسارت وارده ناشی از سیل در شهرستان‌های سیاهکل و لاهیجان، به وزرای امور اقتصادی وداریی، جهاد کشاورزی،‌صنعت، معدن و تجارت:‌ اتخاذ تدابیر لازم جهت حل مشکل ناشی از قیمت خرید تضمینی محصول در یک برگ سبز چای، به وزیر جهاد کشاورزی: عدم بکارگیری مدیران ناکارآمد در بخش کشاورزی، به وزیر کشور: توضیح علت عدم عزل مسئولان ناکارآمد.

** یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد به رییس جمهور: جلوگیری از ارائه سخنان غیر کارشناسی برخی از مسئولان در خصوص افزایش قیمت و تعرفه‌ حامل‌های انرژی در لایحه بودجه سال 92 کل کشور.

** قادری و دوگانی نمایندگان شیراز و فسا به وزیر راه و شهرسازی: تسریع درحل مشکلات ایستگاه قطار اصفهان.

**درویش‌پور نماینده ایذه و باغ ملک به وزیر نیرو: ‌تسریع در اجرای طرح آبرسانی به شهرهای حوزه انتخابیه و تسریع در احداث پل سادات حسینی بخش دهدز ایذه و پرداخت قیمت عادله اراضی خریداری شده از مردم، به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در حل مشکلات کشاورزان مناطق حوزه انتخابیه وهمچنین به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در اجرای طرح‌های جاده سازی درمنطقه ایذه و باغ ملک.

**زاهدی، زارعی وکائیدی نمایندگان کرمان، تهران، شمیرانات، ری واسلامشهر و پلدختر به وزرای امور اقتصادی و دارایی و علوم، تحقیقات وفناوری: تسریع در پرداخت حقوق دانشجویان بورسیه مقطع دکتری داخل کشور.

**سلطانی نماینده بروجن به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: تسریع درحل مشکلات بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بروجن.

**دهدشتی نماینده آبادان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: عدم انتصاب مدیران لایق و باانگیزه در شرکت کشتی‌سازی الوندان وابسته به سازمان تامین اجتماعی

**رجبی نماینده مینودشت به وزیر کشور: تسریع در اعلام شهر شدن روستاهای حوزه انتخابیه که به هیات دولت ارسال شده است.

** خجسته نماینده همدان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: عدم نظارت موثر گمرک و وزارت اقتصاد برهدفمند بودن واردات کالا و جلوگیری از قاچاق.

**بیاتیان نماینده بیجار به وزیر جهاد کشاورزی: علت تاخیر درتعیین تکلیف وضعیت سهمیه سوخت کشاورزان و لزوم تسریع در صدور کارت سوخت برای کشاورزان زحمتکش.

* * جوکار نماینده یزد و صدوق به وزیر راه وشهرسازی: تسریع در اجرایی نمودن عملیات آزادراه نطنز- یزد- سیرجان.

** میرمحمدی نماینده گلپایگان و خوانسار به وزیر دادگستری: لزوم تامین فوری منابع انسانی برای ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان‌های حوزه انتخابیه و همچنین تسریع در احداث ساختمان ادارات مذکور در حوزه انتخابیه.

** لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر نیرو: تسریع در احداث سد لاستیکی لنگرود، به وزیر صنعت، معدن و تجارت: احداث تملک زمین‌های شهرک صنعتی یعقوبیه، به وزیر کشور: تسریع در تبدیل شهر شلمان به بخش مستقل.

** رضایی نماینده خمین به وزیر راه وشهرسازی: اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری در خصوص بهبود شبکه جاده‌ای شهر خمین.

** حسن‌پور نماینده سیرجان و بردسیر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: توجه به پرداخت به موقع حقوق و مزایای بازنشستگان معادن و عدم تبعیض در ارائه خدمات و تسهیلات بین کارشناسان قراردادهای کار معین و کارشناسان جذب شده.

** خجسته نماینده همدان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: عدم حمایت این وزارتخانه از تولیدات هنری هنرمندان کشور.

** هاشمی نماینده میناب، رودان، جاسک و بشاگرد به وزیر صنعت، معدن و تجارت: عدم توجه به ایجاد و توسعه صنایع به ویژه صنایع تبدیلی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه.

** آقامحمدی نماینده خرم‌آباد به وزیر کشور: رخوت و بی‌تحرکی در استانداری لرستان و استفاده از نیرو‌های خسته و حفظ وضعیتی که سبب معطل ماندن مصوبات سفر دولت شده است.

** بهمنی نماینده سراب به وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی: تسریع در ایجاد امکانات عادلانه تامین اجتماعی و مشکل مربوط جوانان و اشتغال‌زایی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه. همچنین به وزیر ورزش و امور جوانان: تسریع در ساماندهی مشکلات مربوط به حوزه ورزش و جوانان و تسریع در اتمام مصوبات در حوزه انتخابیه.

** آصفری نماینده اراک به وزیر ورزش وامور جوانان: توجه به ورزش همگانی و قهرمانی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه.

** قاضی‌پور، جهانگیرزاده، محجوب، نعمتی نمایندگان ارومیه، تهران و اسدآباد به رییس جمهور: تسریع در اشتغال جوانان جویای کار و تلاش برای ارتقای رتبه کشور که در بین 102 کشور رتبه 95 را به خود اختصاص داده است.

** مقتدایی، توکلی و اسفنانی نمایندگان اصفهان، الیگودرز و فریدن به وزیر راه و شهرسازی: لزوم دستور وزیر در خصوص شروع عملیات راه‌آهن ازنا به اصفهان.

** هاشمی و نعمتی نماینده میناب،‌رودان، جاسک، سیرک و بشاگرد و اسدآباد به وزیر ورزش و امور جوانان: توجه جدی به توسعه ورزش به ویژه ورزش‌های پایه در مناطق شهری وروستایی استان هرمزگان و حمایت از تیم‌های این مناطق در لیگ‌های کشوری.

** حاجی نماینده شاهین‌شهر به وزیر صنعت، معدن وتجارت: رفع مشکل نایاب شدن برنج استان اصفهان.

** اسفنانی نماینده فریدن به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: ضرورت تامین متخصص ارتوپدی در بیمارستان‌های فریدن به لحاظ وقوع مشکلات و علت عدم تامین سونوگرافیست خانم برای شهرستان‌های حوزه انتخابیه همچنین به وزیر راه و شهرسازی: عدم تکمیل ساختمان بیمارستان چادگان به عنوان تنها بیمارستان شهرستان.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد