هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش بیجار برگزار شد



مدیر کل آموزش و پرورش از این نهاد فرهنگی به عنوان مهمترین رکن توسعه همه جانبه جامعه یاد کرد و اظهار داشت: این نهاد صنعت و مصنوع بشیریت است و معلمین امانت داران بزرگ در این امر خطیر هستند.


ساکی مدیریت را عامل تعیین کننده و تاثیر گذار اعلام کرد و افزود: در اسلام مدیر و مدیریت خدمتگزاری، عشق خدمت به مردم است.


وی خاطرنشان کرد: مدیریت امانت و تکلیفی است که به ما سپرده شده و مدیری که در راستای کار خویش پیرو پیامبران الهی باشد چه بسا برای به ثمر رساندن این تکلیف بزرگ مشقت و سختی هایی که پیش رو خواهد داشت را با خلوص نیت پذیرا باشد.


ساکی اظهار داشت: فرهنگیان و مدیران در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان خدامحوری و معادگرایی را اولویت کار خویش قرار داده، تفاوت مدیریت تعلیم و تربیت اسلامی با سایر مدیریت ها در همین امر معاد و خداشناسی است.


وی راز موفقیت مدیران و فرهنگیان را تقویت همکاری و همدلی بیان کرد و تصریح کرد: در نهادی اتحاد ملی و انسجام اسلامی به ویژه در استان کردستان از خط مشی و استراتژی اسلام است.


در ادامه امام جمعه بیجار نیز طی سخنانی از دین باور بودن متربی به عنوان مهمترین وظایف مربیان یاد کرد.


حجت الاسلام مرادی افزود: تربیت دینی و خداشناسی، اجتماعی، سیاسی و اخلاقی و تربیت عملی در راستای آموزش به دانش آموزان از ارزشمندترین کارفرهنگیان می باشد.


وی به عنوان یکی از اعضای شورای آموزش و پرورش از زحمات بی شاعبه سیدشکری مدیر اسبق آموزش و پرورش قدر دانی و برای محسن لطف الهی مدیریت جدید آموزش و پرورش در راستای خدمت رسانی به جامعه فرهنگیان بیجار آروزی توفیق کرد.


در پایان با قرائت حکم انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، محسن لطف الهی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بیجار معرفی؛ و از زحمات بی بدیل سید سجاد سیدشکری قدر دانی و تشکر به عمل آمد.


منبع:بیجارآنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد