هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

پیگیری جدی تحقیق و تفحص از صنایع خودرو‌سازی در بهارستان


بیاتیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: این کمیسیون با جدیت پیگیر تحقیق و تفحص از صنایع خودرو‌سازی بوده و نتیجه آن را به زودی اعلام خواهد کردسید محمد بیاتیان نماینده بیجار و حسن‌آباد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی کشور اشاره کرد و گفت: این امر در راستای سنجش میزان کیفیت و چگونگی برنامه‌های صنایع خودرو‌سازی صورت گرفته است .

وی افزود: موضوع تحقیق و تفحص از صنایع خودرو‌سازی با امضای 5 تن از نمایندگان مجلس آغاز شده و کلیات آن نیز در کمیسیون صنایع و معادن به تصویب رسیده است.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: کیفیت پایین برخی خودروهای داخلی از جمله مشکل ترمز و دیگر مشکلات موجود باعث طرح این موضوع شده است.

بیاتیان افزود: کمیسیون صنایع و معادن با جدیت پیگیر تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی بوده و به زودی نتایج آن را اعلام خواهد کرد .


خودروهای تحویلی مجلس به نمایندگان مشکل ترمز دارند/ کمیسیون صنایع پیگیری می‌کند

سید محمد بیاتیان نماینده بیجار و حسن‌آباد در پی واژگونی اتوموبیل یکی از نمایندگان مجلس به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: خودروهایی که مجلس در اختیار نمایندگان قرار داده است از ایمنی کافی برخوردار نبوده و حادثه‌ساز است.

وی افزود: اتومبیل‌هایی که توسط مجلس در اختیار نمایندگان قرار داده شده‌اند جز تصادف و دردسر عایدی برای نماینده‌ها نداشته است.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: این موضوع را چندین بار مطرح کرده و حتی از طریق گروه خودروسازی ایران نیز پیگیری کردم ولی نتیجه‌ای حاصل نشد ولی بدلیل نداشتن ایمنی کافی و حادثه‌ساز بودن این نوع اتومبیل‌ها به جد این موضوع را در کمیسیون پیگیری می‌کنیم.

نماینده بیجار و حسن‌آباد در ادامه اظهار داشت: ما که نمایندگان ملت هستیم نتوانستیم جوابی از سوی مسئولان مربوطه داشته باشیم بنابراین مردم قطعا از این موضوع رنج می‌برند.

بیاتیان در پایان گفت: اتومبیلی که 32 میلیون تومان قیمت داشته و در اختیار نمایندگان قرار داده شده است چیزی به اسم ترمز ندارد! و البته عنوان می‌شود ترمز آن ABS است ولی هرگز این ترمز کارساز نیست.

گفتنی است: شب گذشته (چهارشنبه‌شب 1 آذرماه) الله‌وردی دهقانی نماینده ورزقان در حالی که با اتوموبیل خود عازم حوزه انتخابیه بود در نزدیکی شهر تبریز دچار سانحه شده و متاسفانه دختر، پسر و همسر خود را از دست داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد