هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

حمدالله کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان بیجار شد

حمدالله کریمی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بیجار معرفی شد.


سید محمد بیاتیان نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشگاهی به فراهم شدن زمینه مناسب در نظام اسلامی برای حضور جوانان در عرصه های مدیریتی اشاره کرد و گفت :باید نیروهای جوان با تکیه بر جسارت ،شجاعت ،علم، ایمان به خدا و استفاده از تجربه بزرگان در مسیر اهداف نظام گام بردارند و آینده ای روشنتر از همیشه را برای جمهوری اسلامی رقم بزنند.حسن زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان هم در این مراسم. مردمی بودن .. جوان گرایی . دلسوزی . تعامل . خلاقیت و ولایتمداری را اصلی ترین اولویتهای یک فرماندار موفق دانست

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بیجار معرفی شد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، مراسم تودیع و معرفه فرماندار شهرستان بیجار صبح امروز 16 آذرماه در مجتمع فرهنگی هنری امیر نظام این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی امام جمعه بیجار در این مراسم، طی سخنانی مسئولیت در نظام اسلامی را رعایت تقوای الهی دانست و اظهار داشت: مسئولیت به عنوان یک امانت برای خدمتگذاری به مردم  است.

وی با اشاره به ابعاد مختلف مدیریتی در نظام اسلامی، یادآور شد: مدیران باید با داشتن برنامه کاری خود را همواره در راستای خدمت به مردم آماده کنند.

امام جمعه بیجار با اشاره به مشکلات و محدودیت های شهرستان، تصریح کرد: اشتغال جوانان، صنعت و معدن، فرش و صنایع دستی و مهاجرت برخی از مشکلات اساسی مردم هستند که باید با همدلی مسئولین و مردم زمینه رفع آنها فراهم شود.

ماموستا خالدی امام جمعه اهل سنت بیجار نیز در سخنانی ضمن تاکید بر وحدت و پرهیز از هرگونه اختلاف، گفت: اهل سنت همیشه در خدمت نظام هستند.

وی افزود: دشمنان همواره در صدد ایجاد شکاف و دو دستگی و اختلاف بین شیعه و سنی بوده ولی ما با پیروی از ولایت و رهبری بر وحدت تکیه داریم.

خالدی عنوان کرد: اهل تسنن همواره در صحنه حضور داشته و در کنار برادران اهل تشیع در تمامی برنامه های شهرستان حضور فعال داریم.

زمان وند نماینده شورای اسلامی شهرستان بیجار نیز از تعامل و همکاریهای فرماندار اسبق بیجار تقدیر و تشکر به عمل آورد و گفت: کلیه اعضاء شورای اسلامی روستا و شهرهای شهرستان آمادگی خود را برای تعامل سازنده با فرماندار جدید اعلام می دارد.

گفتنی است در این مراسم که با حضور ایرج حسن زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان و شورای اداری، شورای تامین و جمعی از مسئولین استانی، روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های شهدا و ایثارگر و دانشگاهیان برگزار شد از خدمات خلیل جمشیدی فرماندار اسبق بیجار تقدیر به عمل آمد و حمدالله کریمی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بیجار منصوب شد. 

کریمی قبل از این تصدی بخشداری کرانی، معاون فرماندار فرمانداری شهرستان دهگلان و معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان را در کارنامه خود داشته است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد