هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

وضعیت صنعت با حضور غضنفری در کمیسیون صنایع بررسی شد


وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن پاسخگویی به سوالات نمایندگان به بررسی وضعیت صنعت و مشکلات موجود پرداخت.

سیدمحمد بیاتیان، عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع با اعلام این مطلب به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: در این جلسه محمدحسن آصفری نماینده اراک درباره وضعیت صنعت، مشکلات موجود، نبود نقدینگی، سرمایه در گردش و استفاده از تولید داخل از وزیر صنعت سوال کرد که غضفری در پاسخ به این سوال گفت به این منظور 10 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که 2 هزار و 500 میلیارد تومان در اختیار بانکها قرار گرفته است و در انتظار پرداخت به صنایع قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر نیز تبعات ناشی از تحریم‌ها کاهش یافته که نمونه آن را در کاهش قیمت محصولات مشاهده می‌کنیم.

بیاتیان در ادامه اظهار کرد: جعفر قادری نماینده شیراز نیز درباره اینکه چرا وزیر در جلسات شورای گفت‌وگو شرکت نمی‌کند سوال کرد که وزیر صنعت عنوان داشت تعداد شوراهایی که وی باید در آنها حضور داشته باشد بسیار است لذا تداخل زمانی میان برخی از این جلسات سبب می‌شود که نتواند به طور مرتب در شورا حضور یابد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع گفت: قاضی‌پور نماینده ارومیه در خصوص علت عدم ارتقاء فاز توسعه سیمان اردبیل سوال کرد که غضنفری اعلام کرد در این زمینه مشکلی وجود ندارد و نوبت ارتقاء است. بنابراین نمایندگان سوال‌کننده از پاسخ‌های وزیر صنعت،‌معدن و تجارت قانع شدند.

کد خبر: 91090100253

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد