هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

سند تحول حاصل تلاش بی وقفه تمام کارکنان آموزش و پرورش است

سند تحول حاصل تلاش بی وقفه تمام کارکنان آموزش و پرورش است


بیجار - نماینده مردم شهرستانها بیجار و حسن آباد یاسوکند در مجلس شورای اسلامی گفت: سند تحول حاصل تلاش بی وقفه همه دلسوزان و کارکنان تمامی بخش های آموزش و پرورش است.

سید محمد بیاتیان در بازدید از آموزشگاه دخترانه ابتدایی یگانه با اشاره به مهمترین زیر ساخت های پیشرفت در کشور، تصویب سند تحول بنیادین در شورای عالی انقلاب فرهنگی را نقطه عطف آموزش و پرورش دانست.وی گفت: این سند حاصل تلاش بی وقفه همه دلسوزان آموزش و پرورش است که اجرای کامل آن در مراحل مختلف و در مدت زمان مشخص و معینی انجام خواهد شد.بیاتیان افزود: باید همه معلمین عزیز در جهت تحقق اهداف این تحول عظیم گام بردارند و سعی و تلاش نمایند.سیدشکری مدیر آموزش و پرورش بیجار نیز در آغاز بازدید گزارشی از روند کاری و برنامه های اجرایی آموزش و پرورش در مدارس، خصوصا انجام فعالیت هایی که در مقطع ابتدایی انجام می گیرد را بیان کرد.

 

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

 


نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی علیخانی دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ق.ظ http://www.bijaronline.com

بیجار منطقه‌ای بسیار حساس بین چهار استان و هر کدام به فاصله کمتر از ۱۵۰ کیلومتر است؛ از یک طرف به استان همدان از طرفی استان کردستان از طرفی دیگر استان زنجان و طرف دیگر استان آذربایجان مشرف است.

باتوجه به ویژگی منطقه از یک طرف و شناخته شدن منطقه به عنوان مرکز فرش دستی که خود مؤید تمام ارزش‌های فرشبافی است سوال اینجاست شهری که این خصوصیات را داراست آیا نباید مورد توجه بیشتر دست‌اندرکاران قرار گیرد. اگر بی‌توجهی هایی از سوی بعضی از مسئولان وقت از سال ۷۰ تاکنون اعمال شده چرا مردم این منطقه باید چوب ندانم‌کاری‌های عده‌ای غیرمتخصص را بخورند؟ از همه مهمتر، مردم زحمتکش و فهیم روستاهای مسیر جاده هستند که سال‌های سال خاک رفت و آمد ماشین‌های سبک و سنگین را خورده و دم نزده‌اند. ولی با کارشکنی‌های فراوانی و همچنین دخالت‌های بی‌مورد و بی‌اساس عاملی شده که پروژه هنوز هم به نتیجه نرسیده است. لازم به ذکر است پروژ هایی که در شهرستان های همجوار کلنگ زنی گردیده است در حال اتمام و بهره برداری می باشد. نویسنده سایت: و سال 91 در حال اتمام است و سال 92 در حال رفت و آمد است ولی این پروژه به مرحله پایانی نرسیده است شاید هم این پرژه نبمه تمام تا ابد بماند و یکی از وعده های نمایندگان برای انتخابات برای اخذ رای باشد

برگرفته از سایت بهمن مرادنیا نماینده پیشین شهرستان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد