هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان: بازدید از صنعت‌گران استان کردستان و برنامه ریزی مشکلات



 بیاتیان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در خصوص بازدید امروز- سه شنبه ۱۸ مهر- گروه عازم به کردستان این کمیسیون گفت:بخشی از کمیسیون صنایع و معادن با جمعیت ۱۴  نفر از اعضا به کردستان سفر کردند که  رییس کمیسیون نیز در این سفر همراه ما بود  و از صنایع این استان بازدید کردند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در خصوص بازدید امروز و روز گذشته کمیسیون متبوع خود تاکید کرد: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات به دو بخش تقسیم شدند که یک گروه به استان اردبیل و گروه دیگر به استان کردستان برای بازدید از صنایع و معادن این استان ها سفر کردند.

بیاتیان در تشریح بازدید امروز گروه عازم به کردستان گفت:امروز و دیروز گروه عازم به کردستان بازدید میدانی از شهرهای مختلف داشتند .

وی ادامه داد: به ۵ تیم تقسیم شده بودیم و از همه صنایع استان کردستان بازدید کردیم.


بیاتیان در خصوص دیگر فعالیت های اضای کمیسیون متبوع خود در کردستان تاکید کرد:امروز جلسه شورای برنامه ریزی استان با حضور استاندار و مدیران استان ،اهالی صنعت و صنعتگران و اتاق صنایع و بازرگانی برگزار شد.

وی افزود:هم چنین جلسه ای داشتیم و یک سری تصیمات برای ارتقای وضعیت صنعت استان گرفته شده است که در کمیسیون نیز بحث و بررسی های لازم در این خصوص انجام می شود.

بیاتیان با تاکید بر پیگیری نتایج این سفر در تهران گفت: این بحث و بررسی ها به جلسه مشترکی با دولت نیز می انجامد که ان شالله نتایج ان به صورت عملی برای کردستان کلید می خورد

عضو هیئت رییسه کمیسیون صنایع و معادن هم چنین تاکید کرد:بیش ترین گله ای که صنعتگران این استان داشتند مسئله نبود سرمایه در گردش  و ازار و اذیت هایی که بانک ها می دهند ، بود./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد