هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

دشمن میخواهد به واسطه تحریم ها،صنعت کشورراسست کند



به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، روح الله عباس پور، نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در بازدید از صنایع شهرستان بیجار گروس گفت: مجلس و کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی بی توجه نسبت به مساله اشتغال بیجار نخواهد بود.

عباس‌پور بیان کرد: سرمایه گذاری و تولید برای جلوگیری از مهاجرت و ایجاد اشتغال در شهرستان بیجار نوعی ایثار است که هم دولت و هم مجلس باید توجهی ویژه به این صنایع داشته باشند.


وی اظهار داشت: حمایت حداکثری از تولید در دستور کار صنایع و معادن است و برای رفع موانع تولید، قانون در حال پالایش است.

وی با اشاره به اینکه پایداری تولید بستگی به صادرات کشور دارد بیان کرد: صنعتگران باید برای سرمایه‌گذاری مطالعات آماری انجام دهند.

عباس پور افزود: با مطالعات آماری قبل از سرمایه گذاری نیاز موجود شناسایی می‌گردد و با داشتن بازار مطلوب بحران های مالی و کارگری حل خواهد شد.

وی گفت: 60 هزار میلیارد تومان تسهیلاتی که بانک ها به صنایع پرداخت کرده اند وصول نشده است و در صورت عدم برگشت منابع مالی بانک نیز ضعیف خواهد شد.

عباس پور بیان کرد: 4 میلیون و 500 هزار تن تولیدات پتروشیمی در کشور داریم که 2 میلیون و 500 هزار تن در داخل مصرف خواهد شد و مابقی صادر می‌شود.

وی گفت: بنا به دعوت سید محمد بیاتیان، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در استان کردستان در قالب تیم هایی از صنایع و پتانسیل های موجود استان کردستان بازدید می کنند که موانع موجود تولید را طی گزارشی منعکس خواهد کرد که وزارت خانه‌ها و بانک ها باید پاسخ گوی موانع باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد