هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

خاک پاشیدن به چهره تابناک آفتاب هرگز از نورانیت خورشید نمی کاهد





مهندس سید محمد بیاتیان روز شنبه در جشنواره طرح صالحین منطقه چنگ الماس در مسجد حضرت ابوالفضل روستای حسن تیمور با محکوم کردن هتک حرمت پیامبر اکرم(ص)، چنین رفتارهای مغرضانه از سوی استکبار را ناشی از گسترش انوار بیداری اسلامی در منطقه و فروپاشی رژیم‌های وابسته به دیکتاتوری غرب دانست.

وی با اشاره به وجود چهار شهید گرانقدر این منطقه و 430 شهید شهرستان بیجار افزود: عمل به قرآن می تواند شفافیت قلب و تمسک به حبل الله برای تمام جهان باشد.وی مدیریت و برنامه ریزی و اتخاذ یک نقشه راه برای ادامه فعالیت این طرح را ضروری دانست و آمادگی خود و مجریان طرح را برای حل مشکلات موجود اعلام کرد.
بیاتیان در ادامه از تسطیح و آماده نمودن 40 زمین ورزشی در 40 روستای شهرستان بیجار خبر داد.حجت السلام مرادی امام جمعه بیجار نیز در این نشست با اشاره به اهانت به ساحت قدسی حضرت پیامبر(ص) گفت: دوری ملتها از قرآن موجب گستاخی نابخردان شده است تمسک و عمل به قرآن موجب کسب رضای خدا و رفع خیلی از مشکلات می شود.
حجت الاسلام مکی از روحانیون حوزه علمیه قم نیز که پشتیبانی معنوی اجرای طرح را به عهده دارد در خصوص موفقیت های حاصله گفت: در حال حاضر 12 نفر موفق به حفظ کل قرآن شده اند که زیر نظر اساتید حوزه علمیه قم آموزش می بینند.
وی افزود: در جمع حاضر نیز 20 نفر حافظ 20 جزء، 10 نفر حافظ پنج جزء و دو نفر هم موفق به ترجمه آنی تمام قرآن به زبان ترکی و یک نفر موفق به ترجمه فوری به زبان فرانسوی قرآن کریم شده اند.جمشیدی فرماندار بیجار نیز در این برنامه گفت: وجود این گونه برنامه ها می تواند موجبات ترویج و زمینه گسترش فرهنگ قرآنی را فراهم نماید و در دولت نهم به این امر توجه خاص شده است و برنامه های مختلفی در این زمینه در دست اجرا و پیگیری است.
عربی، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بیجار نیز در این ایین گفت: قرآن کریم معجزه حضرت پیامبر عظیم الشان و امانت الهی است که در میان ما انسانها به یادگار مانده است.

وی افزود: سپاه افتخار می کند که مجری طرح یاوران ولایت و این محفل است و این دومین تجربه اجرای طرح است که در پایان هر فصل و در یک منطقه اجرای می شود.

در این طرح قرانی 700 نفر از بسیجیان طرح صالحین منطقه چنگ الماس با شرکت در محفل قرآنی در زمینه های حفظ، قرائت، مفاهیم، تجوید، در مسجد حضرت ابوالفضل روستای حسن تیمور واقع در 50 کیلومتری بیجار با هم به رقابت پرداختند.


منبع:پورتال رسمی شهرستان بیجار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد