هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور



به گزارش خبرگزاری خانه ملت، تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور امروز یکشنبه(۳ مهر)در صحن علنی مجلس قرائت شد.


محمدی، حسینی، عباس‌پور، رحمانی و سید محمد بیاتیان نمایندگان قزوین، لاهیجان، البرز، بوئین‌زهرا، آوج، تاکستان و بیجار به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص ضرورت فوری برای خرید مرغ با توجه به کاهش قیمت آن برای جلوگیری از زیان مرغداران و ذخیره‌سازی مرغ مورد نیاز کشور تذکر دادند

سجادی نماینده فریمان، سرخص، احمد آباد و رضویه به رئیس جمهور درخصوص توضیح پیرامون علت عدم توجه به گردشگری و میراث فرهنگی شهرهای سرخص، فریمان، رضویه و احمد آباد، به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیرامون تسریع در اصلاح وضعیت نابسامان بهداشت شهرستانهای سرخص، فریمان، رضویه و احمد آباد، به وزیر نیرو پیرامون تسریع در تامین آب شرب سرخص و رضویه، به وزیر راه و شهرسازی درمورد تسریع در احداث جاده بین المللی سرخص- مشهد تذکر داد.

قاضی پور، محجوب، سبحانی نیا، محمد صادقی، فرهنگی، دهقانی نقندر، ملکشاهی و جواد جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه، تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری، نیشابود و تخت جلگه، کازرون، تبریز، آذر شهر، اسکو، چناران، طرقبه و کوهدشت به رئیس جمهور پیرامون تسریع در اعلام نرخ خرید تضمینی گندم در سال ۱۳۹۲ تذکر دادند.

قاضی پور، محجوب و جواد جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه، تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری به وزیر کشور پیرامون جلوگیری از هتک حرمت به کارکنان ایثارگر وزارت کشور توسط مدیریت اداره کل منابع انسانی وزارتخانه تذکر دادند.

حسین زاده، خضری، فتاحی و عیسی زاده نمایندگان نقده، اشنویه، پیرانشهر، سردشت، ارومیه، میاندوآب، شاهین دژ و تکاب به وزرای کشور، امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت در خصوص ایجاد تمهیدات لازم برای صادرات محصول سیب درختی استان آذربایجان شرقی به سایر کشورها تذکر دادند.

آریایی‌نژاد و چاردولی نمایندگان ملایر به رئیس ‌جمهور پیرامون صدور دستور نظارت و نحوه استفاده از وام‌های سرمایه‌گذاری توسط وام‌گیرندگان تذکر دادند.

پیرمؤذن نماینده اردبیل به وزیر کشور پیرامون تسریع در اقدام قاطع جهت دستگیری قاتلان و سارقان صرافی در اردبیل تذکر داد.

عالی نماینده زابل به وزیر کشور در خصوص ایجاد تمهیدات لازم جهت جلوگیری از سرقت کابل‌های تلفن و برق در منطقه سیستان و تسریع در اجرای مصوبه هیئت ‌وزیران در خصوص ارتقای شهر محمدآباد به شهرستان، همچنین تغییر نام شهر علی‌اکبر به هامون‌شهر و به وزیر نیرو پیرامون تسریع در آبرسانی به مزارع کشاورزان سیستان تذکر داد.

صرامی، مرادی، سلطانی، سالک کاشانی، ندیمی، فیروزی، حیدرپور، شهرضایی، کامران دستجردی، نقوی حسینی و امیر‌آبادی فراهانی به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در حل مشکل تخصیص نیرو به واحدهای آموزشی تذکر دادند.

طبیب‌زاده نوری نماینده تهران خواستار توضیح رئیس ‌جمهور پیرامون علت درخواست روادید از دولت آمریکا برای هیئت ۱۶۰ نفری به منظور شرکت در اجلاس‌ سازمان ملل شد و به وزیر کشور پیرامون رسیدگی به نحوه برخورد نامناسب پلیس امنیت با دانشجوی بسیجی ناهی از منکر تذکر داد و خواستار توضیح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون علت اعلام اسامی ۳۰ تن از هنرمندان تئاتر و سینما جهت تشرف به حج تمتع شد.

مقیمی نماینده بهشهر به وزیر نیرو در خصوص تسریع در احداث سد گل‌ور و به وزیر ورزش و جوانا در خصوص تسریع در احداث سالن کشتی شهید هاشمی‌نژاد بهشهر تذکر داد.

کوچکی‌نژاد نماینده رشت خواستار توضیح وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت تأخیر در احداث و تحویل مسکن مهر رشت شد و به رئیس‌ جمهور در خصوص صدور دستور تسریع در اجرای طرح درمان جانبازان، به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در پرداخت خسارت وارد شده به شالیکاران استان گیلان و به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص ضعف مدیریت در سیستم آموزش‌های استان گیلان تذکر داد.

نعمتی نماینده اسدآباد به وزرای آموزش و پرورش، کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص تسریع در حل مشکلات تعاونی مسکن فرهنگیان شهرستان اسدآباد تذکر داد.

جعفری نماینده بجنورد به وزیر کشور در خصوص تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری روستاهای چناران، غلامان و یکه صعود و به رئیس جمهور در خصوص صدور دستور تشکیل کمیته ویژه جهت بررسی علل تحویل ساختمان‌های دولتی ساختمان‌های نوساز در مناطق زلزله‌زده تذکر داد.

حسینی و علی‌پور نمایندگان قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در تعیین تکلیف مدرسه احداث شده در شهر پل سفید، به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تخریب مدرسه حضرت مریم شهرزیرآب به دلیل عدم نگهداری و استفاده، به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در اجرای طرح مسکن مهر شهر شیرگاه شهرستان سوادکوه و به وزیر نفت پیرامون تسریع در حل مشکل کمبود گاز در استان‌های شمالی در فصل زمستان و تسریع در گازرسانی به سر پل سفید سوادکوه تذکر داد.

نوروزی نماینده علی‌آباد به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص عدم تحقق مصوبه هیئت دولت پیرامون دانشگاه صنعتی در شهرستان علی‌آباد کتول تذکر داد.

ندیمی، حسین‌زاده، خضری، سیدمهدی هاشمی، پشنگ، رضایی، علوی، فتاحی، عاشوری و بیگلری و کامران به وزیر آموزش و پرورش در خصوص عدم توجه به کودکان استثنایی(اوتیسم) و خودداری آموزش و پرورش در سال جدید برای ثبت آنها در مدارس تذکر دادند.

ایران‌پور نماینده مبارکه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص بی‌توجهی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در خصوص پیگیری مشکل آب شرب شهرک صنعتی مبارکه و به وزیر ورزش و جوانان در خصوص بی‌توجهی وزارت ورزش نسبت به تکمیل ورزشگاه آزادی مبارکه با وجود گذشت ۲۰ سال از احداث آن تذکر داد.

هاشم زهی نماینده نهبندان به وزیر کشور در خصوص بلاتکلیفی شهرستان نهبندان بهواسطه نداشتن فرماندار تذکر داد.

حسینی نماینده قصرشیرین به وزیر نفت در خصوص تسریع در امور گازرسانی شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب تذکر داد و خواستار توضیح علت قطع عملیات گازرسانی شد.

رستمیان نماینده دامغان به وزیر اقتصاد و امور دارایی در خصوص تفاوت بهره وام بانکی مسکن مهر تذکر داد.

جلیل سرقلعه نماینده لردگان به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص تأخیر در معرفی مدیرکل تأمین اجتماعی استان چهارمحال بختیاری تذکر داد.

محمدی، حسینی، عباس‌پور، رحمانی و سید محمد بیاتیان نمایندگان قزوین، لاهیجان، البرز، بوئین‌زهرا، آوج، تاکستان و بیجار به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص ضرورت فوری برای خرید مرغ با توجه به کاهش قیمت آن برای جلوگیری از زیان مرغداران و ذخیره‌سازی مرغ مورد نیاز کشور تذکر دادند.

زارع نماینده آباده به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص اجرایی نشدن مصوبه هیئت دولت در رابطه با معدن چاه‌ مرغی شهرستان خرم بید و امنیتی شدن آن تذکر داد.

حسینی صدر نماینده خوی به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در خرید و نصب دستگاه‌های ضد تگرگ در شهرستان‌های خوی و چایپاره تذکر داد.

جعفرزاده نماینده رشت به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم ارتقای راندمان آبیاری در حوزه کشاورزی برنج بند الف ماده ۱۴۳ قانون برنامه پنجم توسعه و نبود برنامه عملیاتی برای طرح‌های زیربنایی آب و خاک از جمله تجهیز و نوسازی، توسعه شبکه آب و زهکشی‌‌ها تذکر داد.

حسینی و علی‌پور نمایندگان سوادکوه، قائم‌شهر و جویبار به رئیس‌ جمهور در خصوص توقف کانال آب غرب و شرق مازندران در مجتمع تفریحی ـ توریستی ریاست‌ جمهوری در نوشهر تذکر دادند.

حبیبی و دهدشتی نمایندگان مسجد سلیمان، لالی و آبادان به رئیس‌ جمهور در خصوص دستور تسریع در اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی که توسط استانداری‌ها برگزار شده و چندین ماه است که متقاضیان آن بلاتکلیف مانده‌اند تذکر دادند.

عاشوری، حکیمی، کوچکی‌نژاد، قربانی، لاهوتی، تأمینی، جعفرزاده و ندیمی به وزیر کار، رفاه و تأمین اجتماعی در خصوص رسیدگی به وضعیت مدیریت ضعیف شرکت چوب و کاغذ چوکای گیلان تذکر دادند.

خضری، سعیدی، افخمی و حسین‌زاده نمایندگان پیرانشهر، تبریز، ملکان و نقده به وزیر اقتصاد در خصوص تسریع در رفع محدودیت ورود تانکرهای حامل سوخت گازوئیل از مرز تمرچین پیرانشهر تذکر دادند.

فیروزی نماینده نطنز و بادرود به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم پیگیری جهت تکمیل مدرسه مکتب‌الزهرا خالدآباد تذکر داد.

احمدی نماینده دیر به وزیر بهداشت در خصوص رسیدگی و اهتمام جدی به وضعیت بهداشت شهرستان دیر،کنگان و جم خصوصاً بیمارستان حضرت امام خمینی کنگان از لحاظ کمبود شدید امکانات و تجهیزات پزشکی تذکر داد./

نظرات 1 + ارسال نظر
شریف پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ق.ظ http://kordestan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=4867

با سلام . این مطلب خوب و ارزشمند را ، بخوانید حرف دل ما هم هست :
معمول شده که موکلان به نماینده مجلس نگاهی نامعقول به عنوان حلال مشکلات شخصی خود دارند و این نگرش در ارائه درخواست های فردی آنان از جمله، درخواست وساطت برای قبولی در یک درس، درخواست انتقال یک کارمند به شهر دیگر، یافتن ضامن برای دریافت وام، درخواست از نماینده برای سفارش و دریافت وام خارج از نوبت، ضمانت نماینده از برگشت نخوردن چک، مراجعه به نماینده برای دریافت کمک هزینه، ارائه درخواست برای ثبت نام یک دانش آموز در مدرسه ای خاص و هزاران درخواست دیگر که ارتباطی با وظایف اصلی، کارکردها، اهداف نماینده و غیره ندارد، مشاهده می شود.
ادامه در سایت :
http://kordestan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=4867

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد