هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

مهندس بیاتیان دراشاره به حضور رئیس کل بانک مرکزی درکمیسیون صنایع


مهندس بیاتیان عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به حضور بهمنی در این کمیسیون گفت: رییس کل بانک مرکزی عنوان کرد که ارز دانشجویی و درمانی حذف نخواهد شد.

سیدمحمد بیاتیان درگفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا،گفت: بهمنی در جلسه امروز کمیسیون قول داد ارز دانشجویی و درمانی حذف نشود.

نماینده مردم بیجار در مجلس،‌ با اشاره به توضیحات بهمنی در خصوص تامین ارز واحدهای تولیدی گفت: براساس توضیحات کل بانک مرکزی مجموعه‌ ایرادات و مشکلات در تامین ارز واحدهای تولیدی وجود دارد که قرار شد معضلات و مشکلات برطرف شود تا ارز مورد نیاز صنایع وتولیدکنندگان تامین شود.

این عضو هیات رییس کمیسیون صنایع و معادن، توضیحات بهمنی را خوشبینانه و وعده و وعید دانست و افزود: این وعده‌ها باید اجرایی شود، این کار مستلزم تداوم این جلسات و همراهی مجلس و دولت است.

بیاتیان با اشاره به قانون بودجه سال 1391، گفت: در بودجه سال جاری کمک به واحدهای تولیدی پیش‌بینی شده است ولی بانک‌ها مشابه سال‌های گذشته عمل نمی‌کنند، براساس قانون بودجه قرار بود در قبال یک دلار ارزی که از روی وزارت صنعت، معدن و تجارت به واحدهای صنعتی اختصاصی می‌یابد 3 دلار از سوی نظام بانکی به این مبالغ اضافه شود و به واحدهای تولیدی تسهیلات پرداخت شود.

وی یادآور شد: فقط وزارت صنعت، معدن و تجارت سهم خود را پرداخت کرد و بانک‌ها به احکام بودجه عمل نکردند.

نماینده مردم بیجار، صادرات، واردات و حمایت از تولید را ازجمله مباحث مدنظر اعضای کمیسیون صنایع و معادن در جلسه امروز دانست و اظهار کرد: حلقه مفقوده تولید در دستان وزارت اقتصاد و بانک‌هاست.

این عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن بخش اعظمی از مشکلات وزارت صنعت، معدن و تجارت را بدلیل عدم همکاری و اقدام وزارت اقتصاد و بانک مرکزی و بانک‌های عامل دانست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد