هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

مهندس بیاتیان درحمایت از ورزش وورزشکاران


ورزشکارانی که در سطح ملی افتخار آفرینی کنند و مدال رسمی مسابقات ملی را دریافت نمایند مشکل اشتغال آنان برطرف خواهد شد .


 

بیاتیان نماینده شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی در جمع روسای هیئت های ورزشی این شهرستان با اعلام این خبر گفت : تمامی ادارات و نهادها موظف هستند درصدی از بودجه و اعتبارات خود را در راستای  از حمایت ورزش هزینه کنند چرا که رونق ورزش باعث کاهش اعتیاد و مفاسد اجتماعی خواهد شد .

وی با انتقاد از واگذاری سالن های ورزشی به نمایشگاهها و سایر فعالیت های غیر ورزشی گفت : با توجه به اینکه سرانه ورزشی این شهرستان 85 سانتی متر مربع برای هر نفر است باید از این اماکن بیشترین و بهینه ترین استفاده را برای ترغیب جوانان به ورزش برد .

بیاتیان همچنین خواستار حمایت مالی کارخانه سیمان کردستان و معدن صبانور به عنوان بزرگترین واحدهای صنعتی منطقه از تیمهای ورزشی شد و افزود : حضور تیم دوچرخه سواری  بیجار در لیگ برتر کشور و همچنین حضور 17 ورزشکار بیجاری در رده های ملی بیانگر استعداد های جوانان این شهرستان در عرصه ورزش است .

جمشیدی فرماندار بیجار هم در این جلسه از فعالیت 26 هیئت ورزشی با 900 ورزشکار سازماندهی شده در این شهرستان خبر داد و گفت هم اکنون 12 سالن ورزشی و یک استخر سرپوشیده در این شهرستان برای استفاده ورزشکاران و ورزش دوستان وجود دارد و بزودی خانه کشتی و سالن اختصاصی ژیمناستیک شهر بیجار نیز آماده بهر ه برداری خواهد شد .

در این جلسه روسای هیئت های ورزشی هم نبود پشتیبان مالی ، هزینه بالای سالنهای ورزشی ، عدم حمایت ادارات از تیمهای ورزشی ، کمبود نیروهای متخصص و کمبود تجهیزات ورزش حرفه ای را از مهمترین مشکلات ورزشکاران در این شهرستان عنوان کردند .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد