هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

سید محمد بیاتیان در جلسه نشست با دهیاران بیجار


نماینده مردم بیجار در مجلس، با اشاره به تهدیدات و تحریم‌های غربی‌ها علیه ایران اسلامی، گفت: اگر تهدیدات و تحریم ها علیه ایران نبود ما در این نقطه از پیشرفت و ترقی در دنیا نبودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کردستان، سید محمد بیاتیان در جلسه نشست با دهیاران بیجار و تجلیل از آنان، اظهار داشت: اگر بخواهیم مشکلات حل شوند و شعار امسال تحقق یابد، همه مسئولین و سه قوه نظام باید اراده حرکت در این راستا را داشته باشند.


وی افزود: خدا را شکر می کنیم که با تهدیدات پیشرو از طرف غرب توانسته ایم با اقتدار شرایط را کنترل کنیم و همچنین خدا را شکر می گوییم که خداوند دشمنان ما را از نادانان آفرید.

وی افزود: برخی از گرانی ها و فشارهای اقتصادی در جامعه نیز ارتباطی به تحریم ها ندارند، بلکه وجود برخی دسته‌ها و دلالان سودجو باعث ضرر و زیان مردم و نظام هستند.

سیدمحمد بیاتیان در ادامه، عنوان کرد: مسئولین باید از مدیریت ستادی خارج شوند و به صورت میدانی مدیریت مسائل را پیش گیرند تا بتوانند مشکلات را از نزدیک لمس کنند.

وی با اشاره به اینکه روستاهای ما یک واحد تولید کننده هستند، بیان کرد: برای افزایش بحث اشتغال به کمک دهیاران باید واحد تولیدی روستایی تقویت گردد و مردم از مولد بودن دور نشوند.

نماینده شهرستان بیجار خاطرنشان کرد: زمین داران و سرمایه داران باید به یاری و کمک هم دیگر برای تولید بیشتر و افزایش اشتغال تلاش کنند.

وی در پایان با اشاره به فصل خرید گندم از کشاورزان یادآور شد: قیمت پایه خرید گندم 420 تومان بوده و باید با پیروی از قوانین و توجه به مجوزهای خرید و فروش دست دلال ها و فرصت طلبان را از سودجویی کوتاه کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد