هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

تذکرات کتبی مهندس بیاتیان و نمایندگان به مسئولان اجرایی:


نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در تذکرات کتبی خود مواردی نظیر «تسریع در احداث طرح‌های مسکن مهر»، «اتخاذ تدابیر لازم درباره کنترل بازار ارز و سکه و تعادل در ایجاد قیمت کالاهای اساسی»،‌ «تعیین تکلیف قراردادهای توسعه میادین نفتی و گازی با شرکت‌های چینی» و «نظارت بر اقدامات و فعالیت‌های سفرا و دیپلمات‌های ایرانی در کشورهای خارجی» را از مسئولان اجرایی کشور خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این تذکرات که توسط جواد جهانگیرزاده ـ عضو هیات رییسه مجلس ـ قرائت شد به شرح زیر است:


ـ بیاتیان نماینده بیجار به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره تسریع در راه‌اندازی دانشکده فنی و مهندسی و علوم پایه در شهرستان بیجار.

ـ طبیب‌زاده نماینده مردم تهران به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره توضیح در رابطه با علت عدم هزینه‌کرد مصوبه هیات وزیران در مورد طرح غربال‌گری سرطان‌های رایج در زنان.

ـ فیروزی نماینده نطنز و بخشایشی نماینده اردستان به وزیر نیرو درباره توضیح درباره علت عدم اجرای انتقال آب به اصفهان از اردستان، بادرود، نطنز.

ـ جوکار نماینده یزد و یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد به وزیر نیرو درباره تسریع در مورد تامین آب شرب استان یزد و همچنین به وزرای امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، صنعت،‌ معدن و تجارت درباره ایجاد تعادل در بازار ارز و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها.

ـ کارخانه نماینده همدان به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره تعطیلی شرکت تولیدی کیوان همدان.

ـ دستغیب نماینده شیراز به رییس‌جمهور درباره اتخاذ تدابیر لازم جهت کنترل بازار ارز و سکه.

ـ حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره تسریع در تامین اعتبار بودجه مصوب دانشکده فنی و مهندسی مرند.

ـ محجوب نماینده تهران به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره تسریع در واریز بودجه مصوب کارگزاران مخابرات روستایی به صندوق تامین اجتماعی.

ـ نگهبان سلامی نماینده خواف و رشتخوار به وزیر صنعت، معدن و تجارت: درباره جلوگیری از واگذاری کارخانه‌های کنستانتره به فولاد مبارکه.

ـ هاشمی نخل ابراهیمی نماینده میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد به وزیر نیرو درباره تسریع در تامین آب مورد نیاز کشاورزان مناطق شمال میناب.

ـ مددی نماینده میانه به رییس‌جمهور درباره تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری فرمانداری میانه به فرمانداری ویژه.

ـ عمرانی نماینده سیرم به وزیر راه و شهرسازی درباره تسریع در احداث طرح‌های مسکن مهر.

ـ قادری نماینده شیراز به وزیر کشور درباره تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری.

ـ علیپور و حسین‌پور نمایندگان قائمشهر، سوادکوه و جویبار به وزیر نفت پیرامون تسریع در گازرسانی شهر گل‌سفید.

ـ طبیب‌زاده نوری به وزیر نفت پیرامون تسریع در تعیین تکلیف قراردادهای توسعه میادین نفتی و گازی با شرکت‌های چینی، همچنین به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره توضیح برای دلیل عدم ابلاغ آیین‌نامه‌های انضباطی شورای اسلامی دانشگاه‌ها، و همچنین به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با توضیح پیرامون علت جلوگیری نکردن از اکران فیلم‌هایی با نقش‌آفرینی هنرپیشگان دارای پرونده‌های کیفری در قوه قضاییه.

ـ شوشتری نماینده قوچان به وزیر نفت درباره تسریع در گازرسانی به شهر مرزی باج‌گیران.

ـ فرهنگی نماینده تبریز و آذرشهر به وزیر نفت درباره اتخاذ تدابیر لازم جهت استفاده حداکثری از جایگاه‌های CNG در سراسر کشور.

ـ سجادی نماینده فریمان به وزیر راه و شهرسازی درباره ضرورت توضیح برای علت عدم پاسخگویی و اجرا نکردن قانون عدالت در رابطه با مسکن مهر سرخس و بینالود و نیز عدم اصلاح جاده بین‌المللی سرخس ـ مشهد.

ـ موسوی لارگانی نماینده فلاورجان و منصوری نماینده لنجان و ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر نیرو درباره تسریع در جاری کردن آب در بستر رودخانه زاینده‌رود جهت حفظ باغات، همچنین به وزیر جهاد کشاورزی پیرامون تسریع در خسارت ناشی از خشکسالی به کشاورزان استان اصفهان.

ـ موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به وزیر نیرو درباره تسریع در رساندن آب آشامیدنی روستاهای پیربکران شهرستان فلاورجان،‌ به وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت در رابطه با تسریع در مقابل تحریم و گرانی، همچنین به وزیر ورزش و جوانان درباره تسریع در مقابل فساد و دلالی در ورزش فوتبال، به وزیر ارتبطات و فناوری اطلاعات درباره کاهش تعرفه‌های تلفن همراه و تلفن ثابت، به وزیر امور خارجه درباره نظارت بر اقدامات و فعالیت‌های سفرا و دیپلمات‌های ایرانی در کشورهای خارجی،‌ به وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره اتخاذ تدابیر لازم جهت جلوگیری از افزایش قیمت سکه و ارز و نیز به وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با تامین سوخت مورد نیاز معدن باما شهرستان فلاورجان.

ـ طاهری نماینده اقلید به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی و نیز به وزیر امور اقتصادی و دارایی در رابطه با اتخاذ تدابیر لازم جهت جلوگیری از افزایش قیمت ارز و کاهش ارزش پول ملی.

ـ هاشمی نخل ابراهیمی نماینده میناب به وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت درباره اجرای مصوبه هیات وزیران در رابطه با اشتغال نیروهای بومی در صنایع قلع بندرعباس و صنایع پالایشگاهی استان هرمزگان.

ـ یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد به وزیر راه و شهرسازی در رابطه با رعایت شئونات شرعی در قطارهای مسافربری، به وزیر ورزش و جوانان پیرامون جلوگیری از آموزش رقص در برخی از باشگاه‌های آمادگی جسمانی و ایروبیک، همچنین به وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت درباره تامین آب آشامیدنی شهرک‌های صنعتی استان یزد به ویژه شهرستان تفت و میبد.

ـ برومند نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار به وزیر کشور درباره سوء مدیریت در بخش‌های قرارداد شرکت حمل و نقل شهری تهران.

ـ علیپور نماینده ماکو و چالدران به رییس‌‌جمهور و وزیر کشور درباره تسریع در رسیدگی به وضعیت مردم آسیب‌دیده در بارش تگرگ و سیل در شهرستان‌ ماکو.

ـ حسینی نماینده میانه به وزیر نفت درباره توضیح برای علت خودداری از راه‌اندازی جایگاه‌های CNG‌ آماده تحویل.

ـ ملک‌شاهی نماینده کوهدشت به وزرای کشور و جهاد کشاورزی در رابطه با بررسی وضعیت کشاورزان خسارت‌دیده ناشی از خشکسالی شهرستان کوهدشت.

ـ نکو نماینده رباط‌کریم به وزیر آموزش و پرورش درباره تسریع در تکمیل احداث طرح‌های 20 باب مدرسه در مسکن مهر پرند و آبشناسان.

ـ آرامی نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی به وزیر نفت در رابطه با علت رعایت نکردن بخشنامه کارگروه‌های طرح‌های تعاون اقتصادی درباره نرخ نفت و گاز شناورهای باری ایرانی.

ـ عزیزی نماینده شازند به وزیر راه و شهرسازی در رابطه با تسریع در اتمام و بهره‌برداری از پل روگذر شازند ـ خمین.

ـ دستغیب نماینده شیراز به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره رفع موانع بیمه‌ای و اخذ نظرات کارشناسی پزشکان در اجرای طرح پزشک خانواده.

ـ سبحانی‌فر نماینده سبزوار به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با توضیح در مورد علت نظارت نکردن بر واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور ایرانسل بدون احراز هویت به وزیر نفت پیرامون تسریع در گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی به ویژه کارخانه‌های سیمان سبزوار و جغتای.

ـ بزرگواری نماینده کهگیلویه به وزرای نیرو،‌ راه و شهرسازی درباره توضیح برای علت تاخیر در احداث پل‌های هوایی شهرستان‌های کهگیلویه و بهمئی.

ـ نقوی حسینی نماینده ورامین و پیشوا به وزیر آموزش و پرورش درباره پرهیز از تصمیم‌گیری شتاب‌زده و غیرکارشناسی در آموزش و پرورش.

ـ موسوی نماینده اهواز و باوی به وزیر نیرو درباره تسریع در تخصیص اعتبارات مصوب جهت احداث فاضلاب اهواز.

ـ درویش‌پور نماینده ایذه و باغ‌ملک به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رابطه با رسیدگی فوری به وضعیت نابسامان بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان‌های ایذه و باغملک.

ـ شوهانی نماینده ایلام به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیرامون تسریع در راه‌اندازی اداره تامین اجتماعی در شهرستان ملک‌شاهی.

ـ بیاتیان نماینده بیجار به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره تسریع در راه‌اندازی دانشکده فنی و مهندسی و علوم پایه در شهرستان بیجار.

ـ موسوی اصل نماینده گرمی به وزیر کشور درباره لزوم مقابله نیروی انتظامی با مصادیق بدحجابی و بدپوششی.

ـ سجادی نماینده فریمان و سرخس به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره لزوم تخصیص اعتبارات لازم به چاپ نوشتارهای جوانان، به وزیر کشور در رابطه با اهتمام تاسیس مراکز نیروی انتظامی بیشتر جهت برقراری امنیت بیشتر. 


کد خبر: 91041408745
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد