هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان:تشکیل کمیته مشترک میان وزارتخانه‌های صنعت و کشاورزی...

دبیر کمیسیون صنایع و معادن پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک میان وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی برای تعادل در نوسانات قیمت بازار را ارائه کرد.
سید محمد بیاتیان نماینده بیجار و حسن آباد در مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت : طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی بحث واگذاری خدمات تولید گندم و تولیدات دامی و گوشتی از وزارت صنعت ،معدن وتجارت به وزارت کشاورزی است که اکثریت نمایندگان مخالف این طرح هستند و این طرح رای نخواهد آورد.


وی در ادامه افزود : وزارت کشاورزی ظرفیت پذیرفتن این کار را ندارد و مدیریت آن توسط وزارت صنایع معادن بهتر است چراکه وزارت کشاورزی در مدیریت ارتقا سطح کشاورزی و مباحث دام وطیور و همچنین خدمات رسانی به کشاورزان و واحدهای زیربط عملکردی موفقیت آمیزی نداشته است.

دبیر کمیسیون صنایع و معادن پیشنهاد داد: کمیته مشترکی برای بازار میان دو وزارتخانه تشکیل شود تا به تعادل رساندن در نوسانات قیمت با همدیگر همکاری کنند اما الحاق وظایف از وزارت صنعت،معدن و تجارت به وزارت کشاورزی اوضاع را تشدید خواهد کرد و تاثیری در بهتر شدن شرایط بازار نخواهد داشت .

گفتنی است طرح انتزاع به دنبال ایجاد مشکلاتی در حوزه تنظیم بازار کالاهای اساسی از جمله گوشت، مرغ، تخم مرغ، شیر و لبنیات و غیره، طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی که به دلیل مخالفت دولت در مجلس هشتم مسکوت مانده بود، دوباره در دستور کار بررسی نمایندگان مجلس نهم قرار گرفته است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد