هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان: دلالان تیشه به ریشه صنعت دامداری زدند



نماینده مردم بیجار در مجلس با بیان اینکه دلالان تیشه به ریشه صنعت دامداری می زنند ، گفت: واردات بی رویه و عدم حمایت دولت از این صنعت بسیاری از دامداری های این حوزه انتخابیه را به تعطیلی کشانده است.

سید محمد بیاتیان  در گفت وگو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت، افزود: تعطیلی این واحدها افزون بر وارد آوردن آسیب‌های جدی به تولید بخش کشاورزی و دامداری، زندگی بسیاری از دامدارن را با مشکلات بی شماری روبرو می‌کند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از بین رفتن گاوهای شیرده دامداری‌ها به معنای از دست رفتن سرمایه ملی کشور است، زیرا برای اصلاح و تربیت این گاوها زحمات فراوانی کشیده شده است.

بیاتیان افزود : دولت باید با یک برنامه کاربردی می‌تواند مشکلات صنعت دامداری و مرغداری این حوزه انتخابیه را برطرف کند و برای افراد بسیاری اشتغال ایجاد کند.

وی تصریح کرد: دولت باید نرخ نهاده‌های دامی را به گونه‌ای در نظر بگیرد که دامداران بتواند درآمد کافی را از صنعت دامداری به دست آورند ولی متأسفانه اجرای ناهماهنگ و ضعیف قانون هدفمندی یارانه‌ها این وضعیت را بحرانی کرده است.

نماینده مردم بیجار با بیان اینکه دامداری‌های به طریق مدرن اداره شوند، ادامه داد: بایدبه یک هدف واحد در بخش دام و طیور دراستان برسیم و بر این اساس یک زنجیره‌ برنامه ای کلان را برای اجرای آن تعریف کنیم.

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس یاد آور شد: استان کردستان با توجه به شرایط اقلیمی وآب وهوایی که دارد می تواند در صنعت دامپروی به پیشرفت‌های بسیار چشمگیری برسد و در صورتی این امر تحقق می یابد که بسترهای صنعت دامپروری دراین استان به نحوی مطلوب فراهم شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد