هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

راهکارهای مهندس بیاتیان در توسعه و پیشرفت شهرستان بیجار

راهکارهای توسعه و پیشرفت شهرستان بیجار


در نشستی با حضور مهندس بیاتیان نماینده مردم  بیجار  و یاسوکند  در مجلس شورای اسلامی راهکارهای توسعه و پیشرفت شهرستان بیجار بررسی شد . نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی در این جلسه بر خدمت صادقانه و تلاش شبانه روزی مسئولین و مدیران این شهرستان برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت تمامی دستگاههای اجرایی و خدمات رسان باید به نحوی عمل کنند که رضایتمندی مردم را بهمراه داشته باشد . وی بر مدیریت میدانی به جای مدیریت ستادی و حضور مسئولین در نقاط مختلف شهرستان بویژه روستاهای دورافتاده تاکید کرد و افزود نارضایتی مردم از بانکها در خصوص پرداخت تسهیلات . وضعیت نامناسب راههای روستایی . کمبود شغل . مشکلات دامداران و کشاورزان . و رشد منفی جمعیت و در نتیجه کمبود اعتبارات از مهمترین مشکلاتی است که باید برطرف شود . جمشیدی فرماندار بیجار هم در این جلسه احداث 123 کیلومتر راه بین شهری . 180 کیلومتر راه روستایی . گازرسانی و آبرسانی به 28 روستا . احداث 6 فضای آموزشی جدید .آغاز عملیات احداث کارخانه بتن گازی و به بهره برداری رسیدن 700 واحد مسکن مهر را از مهمترین برنامه های این شهرستان در سال جاری عنوان کرد.



دولتهای نهم و دهم در توسعه و تقویت زیرساخت ها موفق عمل کرده اند


منتخب مردم بیجار در مجلس نهم، فعالیت دولت های نهم و دهم در توسعه و تقویت زیرساخت ها و اختصاص اعتبارات به استان های محروم را ستود و گفت: در این دو دولت کارهای بزرگی در جهت توسعه و آبادانی کشور انجام شده که جای قدردانی دارد.به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد بیاتیان در جلسه شورای اداری استان کردستان در سنندج افزود: در هیچ دولتی شاهد حجم بالای فعالیت عمرانی و زیرساختی و اختصاص اعتبارات به استان ها مانند دولتهای نهم و دهم نبوده ایم.وی گفت: اگرچه برخی انتقادات به دولت هم داریم اما در این زمینه دولت خوب و موفق عمل کرده است و باید اقدامات خوب نیز مورد توجه قرار گیرد.وی با اشاره به اینکه از فرصت طلایی کنونی جهت جذب اعتبارات و کمک به توسعه و آبادانی کردستان باید نهایت استفاده را برد، گفت: شاید دولت یازدهم این نگاه توسعه ای را نداشته باشد و از این رو واجب است سرعت فعالیتهای عمرانی را در استان کردستان افزایش داد.وی تعامل سازنده با دولت را یکی از برنامه های منتخبان استان کردستان در مجلس نهم دانست و گفت: معتقدیم که با همفکری و تعامل با مدیران، مشکلات مردم استان را می توانیم برطرف کنیم.وی با اشاره به اقلیم سرد کردستان گفت: در هفت ماه فصل کاری باید به اندازه 12 ماه تلاش شود تا بتوانیم روند توسعه را شتاب ببخشیم.منتخب مردم بیجار در مجلس نهم از استاندار کردستان خواست همانند سفرهای استانی دولت به تمام شهرستان ها و روستاهای استان سفر کند و از نزدیک مشکلات مردم را ببیند.وی با اشاره به اینکه واقعیت های مردم استان به طور کامل به استانداری منعکس نمی شود، گفت: واقعیت موجود در روستاها و شهرهای استان غیر از آن چیزی است که مدیران می گویند.بیاتیان به مشکلات حوزه راه و جاده نیز اشاره کرد و گفت: در این بخش انتظارات مردم از مسوولان بسیار زیاد است و انتظار می رود به این بخش نگاه ویژه ای شود.وی همچنین بر استفاده از نخبگان در مدیریت استان تاکید کرد و گفت: تنها بومی بودن کفایت نمی کند بلکه باید فرد توانمند نیز باشد.در ادامه این جلسه، منتخب مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران نیز بر حمایت از مدیران موفق و کارآمد تاکید کرد و گفت: مدیرانی که ضعیف هستند را باید عوض کرد.


سید محمد بیاتیان نماینده مردم شهرهای بیجار . یاسوکند و بابارشانی در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری این شهرستان بر الگوگیری مسئولان از خط و مشی شهدا  و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد.وی مهاجرت بی رویه و وضعیت نامناسب راههای روستایی را از مهمترین مشکلات منطقه عنوان کرد و گفت باید بر اساس قانون با پیمانکارانی که در راستای اجرای پروژه های نیمه تمام کم کاری می کنند برخورد قانونی شود  .


کارخانه آسفالت و سنگ شکن 120 تنی بیجار به بهره برداری رسید


برای راه اندازی این کارخانه  بیش از یک میلیارد تومان از محل تامین  مصوبات سفر سوم هیئت دولت  به این شهرستان هزینه شده است .این کارخانه روزانه قادر به تولید 1200 تن شن و ماسه و آسفالت است و برای 140 نفر بصورت مستقیم و 50 نفر بصورت غیر مستقیم  شغل ایجاد کرده است .جمشیدی فرماندار بیجار در مراسم افتتاح این کارخانه از احداث 120 کیلومتر راه روستایی در نقاط مختلف شهرستان بیجار با 22 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری خبر داد وافزود قطعات 5 و 6 پروژه چهارخطه کردن جاده بیجار زنجان و پروژه کنارگذر جنوبی این شهر نیز در حال احداث است .سیدمحمد بیاتیان نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با گرامیداشت سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بر تسریع در روند طرح های راهسازی تاکید کرد و گفت این شهرستان از لحاظ دارا بودن راه دسترسی مناسب و برخورداری از جاده های بین شهری و روستایی  وضعیت مطلوبی ندارد .


منبع:http://kordestan.irib.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
موکل سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام
وب خوبی دارید
به وبلاگ من هم سر بزنید
http://kurd9.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد