هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

درخواست ارتقاء فرمانداری بیجار در نطق مهندس بیاتیان


نماینده مردم بیجار در نطق میان دستور:
افزایش تولید ملی نیازمند برخورداری از بخش خصوصی قدرتمند است
وزارت کشور باید ارتقاء فرمانداری شهرستان بیجار را در دستور کار قرار دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بیجار در مجلس نهم با بیان اینکه افزایش تولید ملی در سایه برخورداری از یک بخش خصوصی قدرتمند حاصل می‌شود، گفت: این کار با صرف هزینه‌های کلان دولتی صورت نمی‌گیرد.

خبرگزاری فارس: افزایش تولید ملی نیازمند برخورداری از بخش خصوصی قدرتمند است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدمحمد بیاتیان نماینده مردم بیجار در مجلس نهم در نطق میان دستور امروز سه‌شنبه در صحن علنی مجلس ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات و لبیک آنها به مقام معظم رهبری اظهار داشت: وقتی مردم احساس کردند که کشور به حضور آنها نیاز دارد، سیل‌آسا وارد عرصه شدند و با وجود مشکلات اقتصادی و اجتماعی در حفاظت از کیان نظام دریغ نکردند.

بیاتیان با تاکید بر اینکه الگوی مردم‌سالاری در بین مردم نهادینه شده و هیچ چیز دیگری یارای جایگزینی آن را ندارد، افزود: این مردم‌سالاری دینی دیگر ملت‌های در بند حکومت‌های مستبد را به بیداری اسلامی ترغیب کرده است.

نماینده مردم بیجار افزود: تشکیل مجلسی با عنوان اصولگرایی مسئولیت نمایندگان را مضاعف می‌کند لذا اصولگرایان باید با پرهیز از رفتارهای قبیله‌ای، حرکت‌های عجولانه سیاسی، بر پایه صمیمیت و همفکری حرکت کنند.

وی با بیان اینکه نمایندگان باید بتوانند با تصویب قوانین مناسب در دستیابی به اهداف چشم‌انداز کشور و منویات مقام معظم رهبری به ویژه در حوزه حمایت از تولید ملی عمل کنند، یادآور شد: همه ما باید خود را در میدان بزرگ رویارویی با دشمنان انقلاب و اسلام ببینیم.

بیاتیان خاطرنشان کرد: در این راستا برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مناسب برای عملیاتی کردن شعار تولید ملی در حمایت از کار و سرمایه ایرانی همت کنیم.

نماینده مردم بیجار افزود: برای درمان بیماری‌های اقتصادی کشور مانند تورم و بیکاری باید کسب و کار بهبود یابد و تولید ملی مورد حمایت قرار گیرد و در عین حال بخش خصوصی تقویت شود.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم در کشور واردات جایگزین تولید شود، گفت: در حال حاضر بخش تولید ما با مسائل مختلفی روبرو است و اگر رفع آنها در دستور کار قرار نگیرد، اقتصاد با چالش‌های زیادی مواجه خواهد شد.

بیاتیان اضافه کرد: بنگاه‌های تولیدی ما به جای آنکه به فکر گسترش فعالیت‌های تولیدی باشند، به دلیل بالا رفتن هزینه‌ها و عدم حمایت دولت فقط به بقای خود می‌اندیشند.

نماینده مردم بیجار تاکید کرد: افزایش تولید ملی در سایه برخورداری از یک بخش خصوصی قدرتمند حاصل می‌شود نه با صرف هزینه‌های کلان دولتی از این رو ایجاد روحیه کارآفرینی و تقویت بخش خصوصی از رسالت‌های بزرگ سیاستگذاران کشور است.

وی افزود: مجلس با تصویب قوانین راهگشا و دولت با اجرای صحیح آن باید به این مهم پایبند باشند.

بیاتیان در ادامه با اشاره به برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود یادآور شد: شهرهای بیجار از لحاظ مساحت بزرگترین شهرستان استان کردستان است ولی متاسفانه در 15 سال گذشته حدود 30 هزار نفر کاهش جمعیت داشته است. با وجود اینکه این امر مورد توجه مقام معظم رهبری و در سفر به کردستان قرار گرفته است اما متاسفانه به این موضوع توجه لازم نشده است.

نماینده مردم بیجار با بیان اینکه بحران بیکاری در این منطقه نگران کننده است، افزود: وزارت کشور باید ارتقاء فرمانداری شهرستان بیجار را در دستور کار قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: وزارت رفاه و شهرسازی باید نسبت به آسفالت تمامی قسمت‌ها به ویژه بخش روستایی توجه لازم داشته باشد اما متاسفانه حدود 80 میلیارد تومان بودجه استان به دلیل ضعف مدیریت در سال 90 تاکنون هزینه نشده است.

بیاتیان در واکنش به وزارت نیرو گفت: این وزارتخانه باید نسبت به سدسازی در این منطقه تسریع کند. وزارت نفت نسبت به گازرسانی در روستاهای شهرستان به دلیل سردسیر بودن منطقه و اقدام عاجل انجام دهد؛ به خصوص در منطقه جعفرآباد که لوله اصلی گاز برای صادرات از روستاها رد شده است.

نماینده مردم بیجار با بیان اینکه وزارت صنعت باید در اجرای پروژه کارخانه سایپا که در سال 90 کلنگ‌زنی شده است ولی تاکنون نسبت به ثبت شرکت و سایر امور مربوطه کار خاصی انجام نگرفته، تسریع کند، گفت: دولت و به ویژه وزارت کشاورزی باید در حمایت از کشاورزان و حمایت از تولید گندم اهتمام بیشتری داشته باشد چراکه کشاورزان کود کشاورزی را با قیمت چند برابر دریافت می‌کنند و آنها پس از اجرای هدفمندی در مسئله سوخت با مشکل مواجه هستند.


بزودی فایل کامل صوتی این نطق در اختیارهمشهریان عزیز قرار میگیرد

نظرات 3 + ارسال نظر
صفدر غفاری چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ب.ظ

با سلام ضمن ارزوی موفقیت برای مهندس عزیز
طرح ارتقای فرمانداری بیجار باعث پیشرفت شهرستان خواهد شد در ضمن مهندس با اینکارنشان داد که لایق پست نمایندگی هست

حیدر چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ب.ظ

به امید ابادانی بیجار گروس به کمک خداوند وبا تلاش بی دریغ مهندس

محمد رضا طهماسبی پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ب.ظ

احرای دومین نطق میان دستور مجلس نهم توسط مهنس سید محمد بیاتیان مایه افتخار و نشات گرفته از قابلیت هاو روابط قوی ایشان با نمایندگان مجلس نهم می باشد که باید از این پتانسیل به نفع شهرستان تا تحقق خواسته های معقول و قانونی موکلین استفاده نمود ان شا اله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد