هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

میثاق‌نامه منتخبین مجلس نهم با امام (ره)، شهدا و بیعت با رهبری

 کاروان راهیان نور منتخبین مجلس نهم در مشهد شلمچه میثاق‌نامه منتخبین مجلس نهم با امام (ره) و شهدا و بیعت با مقام معظم رهبری را امضا کردند.

خبرگزاری فارس: میثاق‌نامه منتخبین مجلس نهم با امام (ره)، شهدا و بیعت با رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس، متن میثاق‌نامه منتخبین مجلس نهم با امام (ره) و شهدا و بیعت با مقام معظم رهبری به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

«میثاق‌نامه با امام (ره) و شهدا» و بیعت با رهبری

امام خمینی: مجلس خوب همه‌چیز را خوب می‌کند و مجلس بد همه‌چیز را بد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: نماینده باید موقعیت مردمی بودن و ماندن خود را حفظ کند چون این دو اصل مانع شکل‌گیری یک طبقه جدید و برخوردار از اشرافی‌گری در جامعه می‌شود.

نظام جمهوری اسلامی که با ثمره خون شهدا و مجاهدت و فداکاری ملت ایران و رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) شکل گرفته است امروز امانتی الهی و بزرگ بر دوش آحاد ملت، بویژه مسئولین و وکلای ملت یعنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است. ادای این امانت جز با اعتقاد راسخ به اسلام و اجرای احکام نورانی آن و تحقق جامعه اسلامی و رشد و تعالی معنوی انسان و جامعه ممکن نخواهد بود.

ما امضاکنندگان این میثاق‌نامه که جمعی از منتخبان دورة نهم مجلس شورای اسلامی هستیم با آگاهی از وظایف خطیر نمایندگی و وکالت ملت عظیم‌الشأن ایران در مجلس شورای اسلامی با روح ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی و ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی ومقام معظم رهبری پیمان می‌بندیم تا:

1ـ در طول دوره نمایندگی خود، حافظ نظام جمهوری اسلامی که به تعبیر امام رحمة الله علیه حفظش از اوجب واجبات است بوده و از هیچ کوششی برای تقویت همه‌جانبه مردم‌سالاری دینی دریغ ننماییم.

2ـ رهنمودها و منویات ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی را فصل‌الخطاب تمام جهت‌گیری‌ها، سیاست‌ها و تصمیمات بدانیم.

3ـ شهید مدرس را  در رفتار فردی و اجتماعی و نمایندگی مجلس، الگوی خود شمرده و تا مرز شهادت از منافع و ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم.

4ـ مردم بویژه خانواده‌های شهیدپرور و ایثارگر را ولی نعمت خود دانسته و در تصویب قوانین و لوایح، اسلام و منافع و مصالح مردم را ملاک رأی خود بدانیم.

5ـ ملاک و مبنای ایفای وظیفة نمایندگی ملت را نه منافع دنیوی خود و نه منافع باند و جناح و گروه‌های سیاسی، بلکه تنها رضایت خداوند و تحقق عدالت در نظام اسلامی و استیفای حقوق ملت مسلمان ایران بدانیم.

6ـ در طول دوره نمایندگی هم و غم خود را مصروف ایفای صحیح وظایف نمایندگی نموده و از ورود به دسته‌بندی‌های سیاسی که به دنبال منافع حزبی و گروهی هستند پرهیز نماییم.

7ـ با اعتقاد به سخن گرانقدر بنیانگذار جمهوری اسلامی که فرموده‌اند: «مردان بزرگ که خدمت بزرگ برای ملت‌های خود کرده‌اند اکثر ساده‌زیست و بی‌علاقه به زخارف دنیا بوده‌اند» از زندگی اشرافی و تجملی که در شأن نماینده ملت ایثارگر ایران نیست پرهیز نموده و بنا به سفارش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عزیز به یک زندگی متوسط مردمی قناعت و اکتفا نماییم.

8 ـ همواره از نهضت بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و بیداری مستضعفین در سایر کشورها دفاع نموده و از هیچ کوششی در جهت آزادی فلسطین و قبلة اول مسلمین و محو رژیم نامشروع و جعلی اسرائیل غاصب دریغ ننماییم و با اعتقاد به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و «ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم» آمریکا را شیطان بزرگ و جنگ نرم دشمن را در راستای سلسله طراحی‌های شیطان بزرگ دانسته و مقابله همه‌جانبه با آن ودیگر مستکبران را با تصویب لوایح و طرح‌ها و برنامه‌ها و مقررات مطالبه و رصد نماییم.

9ـ وحدت نیروهای انقلاب حول محور ولایت مطلقه فقیه را اساسی‌ترین رمز پیروزی انقلاب دانسته و همواره با بیزاری جستن از منافقین قدیم و جدید، یعنی فتنه‌گران و منحرفین، در اتحاد و وحدت نیروهای انقلاب تلاش نماییم.

10ـ با ایجاد سازوکاری شایسته برای استفاده از توان فکری نیروهای متخصص و متعهد جامعه و نصایح و تذکرات موکلین خود، حداکثر تلاش را برای تشکیل مجلسی کارآمد که در شأن نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران باشد به عمل آوریم.

11ـ بنا به فرمودة امام که «اگر ندای دلنشین تفکر بسیجی بر کشوری حکم‌فرما شد چشم طمع جهانخواران از آن دور خواهد شد و الا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند» حاکمیت تفکر بسیجی وفرهنگ ایثار وفداکاری را در کشور ضامن امنیت ملی جمهوری اسلامی دانسته و برای ترویج و گسترش این تفکر در قالب قوانین و مقررات و طرح‌ها وجهة همت خود قرار خواهیم داد.

12ـ گفتمان جدّی دهه نود را گفتمان عدالت و پیشرفت در سایه ولایت دانسته و تمام تلاش خود را صرف تحقق آن می نماییم.

13 – از فرعی شدن مسائل اصلی جدا پرهیز نموده و مسائل اصلی و متن جامعه و نیازهای عمومی را سرلوحه کار خود قرار داده و در این راستا شعار سال که توسط مقام معظم رهبری تعیین شده یعنی سال تولید و حمایت از کار و سرمایه ملی مهمترین دغدغه خود می شناسیم و با تمام توان جهت تحقق آن تلاش می کنیم.

14- مجلس کارآمد در گرو ارتقاء ایمان و باورهای ارزشی ، عقلانیت و خرد جمعی ، وحدت و انسجام با محوریت ولایت – روحیه انقلابی و بسیجی و ساده زیستی می باشد و با تمام توان در این راستا تلاش نموده و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و هرگونه ویژه خواری را سرلوحه کار خود می دانیم.             

والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته  -   17/01/  139        

مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)                                                               

کاروان راهیان نور منتخبین مجلس نهم                                              

منطقه عملیاتی شلمچه

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی علیخانی شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ http://bijaronline.com

مدیر وبلاگ عزیز وبلاگ شما در سایت بیجار آن لاین ثبت شد لطفا سایت ما را به عنوان :پورتال رسمی شهرستان بیجار در وبلاگ خود قرار دهید.
با تشکر علیخانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد