هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

شروعی موثر و عالی

سید محمد بیاتیان 

نامزد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از کسب اکثریت قاطع آرا (در ۴ دوره اخیر  کسب چنین آرایی بی سابقه بود) راه خود را از بسیاری از نمایندگان گذشته شهرستان جدا کرده و تنها ۲۴ ساعت پس از اعلام نتایج انتخابات بازدید از مناطق مختلف روستایی را آغاز کرده و  این بارنه به عنوان نامزد انتخابات بلکه به عنوان نماینده شهرستان علاوه بر دیدار مردم و شنیدن مشکلات آنان برنامه راهبردی خود را برای خدمت به مردم غیور شهرستان بیجار تدوین می نماید.

شایان ذکر است که ایشان علاوه بر بازدید از مناطق روستایی و شهری تا پیش از آغاز به کارقانونی مجلس نهم دیدارهایی را در ماه آینده با دانشگاهیان و فرهنگیان و برخی اقشارمختلف مردم برگزار خواهند نمود.


منبع :وبلاگ دیار من گروس 

نظرات 2 + ارسال نظر
غم نامه ای از بیجار سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ب.ظ

در تعطیلات نوروز 91 به اصفهان ، شیراز ، چهار محال بختیاری ، لرستان و سایر شهر ها رفتم ، و خلاصه سفر را اینگونه می نویسم که : باید به حال شهرستان بیجار گریه کرد ! شهرستانی که سابقه فرمانداری شدنش بسیار بیشتر از خیلی از شهرهای استان اصفهان و فارس و لرستان و غیره است ! شهرستانی که اکنون نباید این وضعیت را داشت ، فکر می کردم مردم جاهایی مثل کاشان و قمصر و بیدگل و حتی بخش هایی از اصفهان و غیره "آدم" هستند و حق زندگی دارند و باید به وضعیت آنها و شهر و روستاشان رسیدگی شود ، چون آدم حسابی هستند ، اما چرا باید جایی مانند بیجار و یاسوکند و روستاهای بیجار این وضعیت اصف بار را داشته باشند !؟
ادامه مطلب در وبلاگ انتظارات مردم از نماینده بیجار به این آدرس : http://bijary.blogfa.com/


ممنونم دوست گرامی
منتظر پیشنهادات خوب و انتقادات همه همشهریان برای آبادانی بیجار عزیزمون هستیم

زاده گل تپه طغامین -مهندس حبیبی شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ

خدارا شکر بخاطر چنین نماینده لایق وباسوادی .انشاا...با تلاش ایشان وضعیت بیجار وروستاهای تابعه متحول گردد .نسل جدید بیجاررا خواهند ساخت که مهندس بیاتیان یک شروع امیدوارکنند ه است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد