هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

آزموده را آزمودن خطاست!

سلام گرم خدمت همه خوانندگان عزیز وبلاگ بیجار 90.

به دلیل ترافیک کاری نزدیک به یک هفته دسترسی به نت نداشتم ولی خدا رو شکر دیگر دوستان این وبلاگ رو همچنان گرم و فعال نگه داشتند. همینجا لازم می دونم از حامد بسیار دوست داشتنی، پدرام و حسین عزیز هم تشکر کنم.


شاید این جمله معروف شهید چمران را که فرمود : " وقتی شیپور جنگ نواخته می شود شناخت مرد از نامرد آسان می گردد " بسیار شنیده باشید ولی من هم یکبار دیگر اینجا نوشتم تا هم مروری بشود و هم قلم ناقصم را با نام آن شهید بزرگوار آراسته سازم.


در هفته ی گذشته، زمزمه های کور شبهه افکنی، بر مردمی ترین انتخابات 34 سال گذشته بیجار گروس وارد شد که منشأ آن مربوط به اردوگاه رقیب بود. بنده نیز همانند بسیاری دیگر از همشهریان عزیز بیجاری، هیچگاه افتخار دیدن آقای مرادنیا از نزدیک و یا شنیدن صحبت های ایشان را نداشته ام، ولی دیدن فیلم انتخاباتی ایشان در ایام تبلیغات، ذهنیت مثبتی را از شخصیت حقیقی ایشان به ذهن متبادر می ساخت و ایشان را انسانی متین و مأخوذ به حیا و با شخصیت معرفی می نمود. این نکته را عرض کردم برای اینکه متذکر شوم که آتش تهیه ی این شبهه افکنی ها و تحرکات مذبوحانه در دست هر کس باشد در دست خود مرادنیا نیست، هرچند شاید این گونه حرکت های ناشیانه و غیر حرفه ای بنا به توجیهات اطرافیان، مورد تایید ایشان نیز قرار گرفته باشد.


خیرخواهانه به آقای مرادنیا عرض می کنم، راهی را که مشاوران مغرض پیش پای موسوی و کروبی گذاشتند و آنها را به ابزاری برای برآورده کردن مطامع ضدانقلاب تبدیل کردند، نروید، وگرنه همین اطرافیان به ظاهر خیرخواه شما، با تفکرات مریض و حقیر خود، پرونده سیاسی شما را برای همیشه خواهند بست.


خود شما بهتر از هرکسی می دانید در یک انتخابات کاملاً آزاد نتیجه را به مردمی واگذار کردید که به عملکرد شما و دور و بری های شما انتقاد جدی داشتند و رقیب شما یعنی مهندس بیاتیان و  برنامه های ایشان را شایسته اعتماد یافتند. پس بهتر نیست به جای فضا سازی و میدان دادن به چهره هایی که امتحان خود را در منظر و مرعای مردم پس داده اند، از مردم بخاطر حضورشان تشکر کرده و در خصوص قصورات احتمالی در رعایت حق نمایندگی مردم، از آنها طلب حلالیت بنمایید؟

لازم به ذکر نیست که مردم شاهد بودند که تخلفات عدیده روز انتخابات از سوی چه افراد شناخته شده و منتسب به چه کسی صورت گرفت که حقیقتا جای شرمساری دارد ...



و العاقبة لأهل التقوی و الیقین

کسری

نظرات 5 + ارسال نظر
سامان عذیری یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ

صحت و سقم این خبر را نمی دانیم . اما شنیدیم که رییس شورای نگهبان بیجار و اعضای آن از طریق قوه قضائیه اقدام به طرح شکایت شخصی از ستاد اقای مرادنیا کرده است و از کسانی که نسبت به صدور اطلاعیه اقدام نموده اند به عنوان تشویش اذهان عمومی و زیر سئوال بردن کفایت سایر مسئولان شهرستان درخواست رسیدگی کرده اند ؟ و از صادر کننده اطلاعیه خواسته که فایل صوتی مکالمه را در اختیار قوه قضائیه بگذارد و ادعا کرده که اصلا به کسی جواب نداده و این چندسال چنین کاری نکرده که این دومین بارش باشد و اصولا" در آن حد خام نیستند که در تلفن رای بیش از پنجاه هزار نفر را ابطال کنند ! ، آیا این درست است یا در حد شایعه می باشد؟اگر خبری دارید لطفا بنویسید تا بخوانیم

سلام
ما هم شنیده ایم ولی باید تحقیق کرد

جنبش سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ http://jonbeshnet.ir/

بسمه تعالی
انا فتحنا لک فتحا مبینا
حضور غرورانگیز مردم ولایت مدار ایران اسلامی در حماسه 12 اسفند ،‌ برگ زرین دیگری در دفتر انقلاب اسلامی رقم زد . و ملت شریف کشورمان به رغم تبلیغات چند ماهه استکبار جهانی، با حضور فراگیر خود حماسه دیگری را خلق نمودند .
بدین وسلیه ضمن عرض تبریک ، عضویت و همراهیتان را در جنبش اینترنتی حضور آگاهانه ارج نهاده و از فعالیت های روشنگرانه شما در تبین لزوم حضور پرشور و حماسه آفرینی دوباره ملت سر افراز ایران اسلامی صمیمانه تقدیر و تشکر می نمائیم
گزارشی از بخشی از فعالیت های صورت گرفته که به صورت فایل pdf و word تهیه شده است خدمتتان تقدیم می کنیم

دریافت فایل pdf

http://jonbesh.mihanblog.com/post/1820

لطفا در صورت تمایل جهت اطلاع و شرکت در جنبش های دیگر گروه اینترنتی رهروان ولایت از طریق پیامک با ارسال آدرس وبلاگتان و یا عبارت گروه اینترنتی رهروان ولایت به شماره 10002916844251 در سیستم پیامکی گروه عضو شوید.

با احترام و تشکر
.............................
مدیر گروه اینترنتی رهروان ولایت

مرتضی سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ

بی اغراق باید بگم حرفاتون به دل می شینه
وبلاگتون عالیه
موفق باشید
در پناه خدا

صالحی سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ب.ظ

سلام خسته نباشید
ممنون به خاطر وبلاگ مفیدتون
بله حق باشماست باید اصول و هدف های واقعی را فراموش نکنند و در جهت آبادی این شهر با نماینده ی لایق و دلسوز و موفق این شهر مهندس بیاتیان همکاری کنند یا حدقل مانع از پیشرفتشون نشن !
پاینده باشید

ارشاد چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ

این جوجه ها رو با مهندس موسوی مقایسه نکنید لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد