هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیانات مقام معظم رهبری


مقام معظم رهبری در دیدار اقشار مختلف بیان داشتند:




امروز مسئله‌ی انتخابات مطرح است. هر انتخاباتی مهم است. اهمیت انتخابات از دو نظر است: یکی اصل حضور مردم است؛ که وقتی یک ملت دست به انتخاب می‌زند، وارد صحنه‌ی انتخاب می‌شود، یعنی زنده است. آن کسی که برای خود انتخاب می‌کند، زنده بودن خود را اثبات می‌کند. انسانی که برای او تصمیم می‌گیرند، برای او انتخاب می‌کنند و او بیکار و بی‌تأثیر می‌نشیند و نگاه می‌کند، علامت حیات در او ضعیف است؛ نمی‌توان او را یک انسان زنده یا یک ملت زنده به حساب آورد.


پس اولین اثر انتخابات این است که نشان‌دهنده‌ی حیات و خودآگاهی یک ملت است؛ این را باید ملت ما با استفاده از فرصت انتخاباتهای گوناگون و پی‌درپی، تمرین و اثبات کند. همچنان‌که از اول انقلاب تا امروز، ما تقریباً به طور متوسط هر سال یک انتخابات داشتیم که مردم به میدان آمده‌اند و انتخاب کرده‌اند؛ برگزیده‌اند؛ تعیین کرده‌اند؛ رأی و عزم خود را در صحنه‌ی عمل نشان داده‌اند و آن را به کرسی نشانده‌اند؛ این خیلی مهم است.


اثر بعدی هم این است که وقتی اراده‌ی مردم در یک انتخاباتی وارد میدان می‌شود، آن چیزی که بر طبق نظر اکثریت مردم و خواست و آرمان آنهاست، آن تحقق پیدا می‌کند.

نظرات 3 + ارسال نظر
پیرو ولایت بیجار پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ق.ظ

جانم فدای لحظه ای از عمر رهبر . به شکر خدا سایه وجود معظم له بر سر تمامی مسلمانان جهان و خصوصا" مردم اهل تسنن و تشیع ولایتمدار ایران ، مستدام باد .
کرنش غربی ها در برابر ایران را ببینید . عقب نشینی آنها را ببینید ، اکنون شایسته است که خود مردم در داخل ایران با هم دیگر بیشتر متحد باشند تا در آنده نزدیک شاهد فرو پاشی چند کشور بزرگ غربی و عربی خاورمیانه باشیم . آن روزها خیلی دور نیست ، خواهید دید
امروز اتحاد رمز اول موفقیت ملت ها ، قوم ها ، مذاهب مسلمانان، زبان ها ست .
بیجار در این مورد وضعیت استثنایی دارد برادران و خواهران تسنن و تشیع با هم مشکلی ندارند و همه پیرو ولایت هستند ، به نام انتخابات و تبلیغات نباید هیچ خدشه ای توسط هیچ مسئولی بر اتحاد آنان زده شود
مردم بازیچه دست چهار تا تبلیغات نیستند ! اینها زود گذر است ، برای ما چند چیز گرانبها می ماند :
قرآن ، اسلام ، ولایت
مسئول و نماینده و میز و پست همه رفتنی هستند ، چرا برخی زور می زنند ؟ همه مسلمانیم و آزاده ، سوژه دست خارجی ها و دشمنان اسلام ندهید ! اتحاد لازم است . به جای هر نوع تفرقه افکنی بیایید نماینده منتخب مردم را همراهی کنیم که اگر حتی شخص دیگری بود باز طبق فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری ، چون بر اساس رای مردم انتخاب شده همه باید با وی همکاری می کردیم . چه می خواهید از این اطلاعیه های دشمن شاد کن به جای آن مردم را جمع کنید و برای آنان چند سخنرانی بگذارید ، آنوقت شما را بزرگوارتر می دانند نه اکنون که دعوت به .... میکنید . البته هواداران نامزدها بیشتر موثرند ، آنانی که قول پست و مقام گرفته بودند بیش از همه قصد اغتشاش دارند و حاج م را تحریک به صدور اطلاعیه می کنند ! بس است مردم شما را شناختند .
جانم فدای رهبر م امام خامنه ای

بهنام ابراری جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ

پخش شب نامه و غروب نامه چند روز بعد از اتمام انتخابات ، به هیچ عنوان نظر شخصی اقای مرادنبا نیست و ایشان اینگونه شخصیتی ندارند ، اطرافیان وی را تحریک کرده و گزارش غلط به وی می دهند ، حاجی هم یک انسان است و با فشار های چند نفر از اطرافیان یا افرادی که شمه سیاسی ندارند ، ممکن است تهییج شده و برای احترام ، یک نامه ای بنویسد ، اما ایشان باید بدانند ، ادامه این کارها به صلاح شهرستان بیجار نیست ، مگر قرار است قشون کشی شود ؟ اگر متخلفین را می شناسید به صورت محرمانه پیگیری نموده و باید حسابشان رسیده شود ! اما کاغذ انداختن در خانه ها یعنی اغراض نامناسب که اگر اینگونه باشد جوانان متعهد بیجار و یاسوکند و بابارشانی و کلیه روستاها برای دوره های بعدی هم از شما زده خواهند شد
ادعای باز پس گیری رای که توسط چند نفر انگشت شمار مطرح شده ، چیزی شبیه به تحریک مردم به شلوغ کاری است . باز پس گیری رای چه معنی می دهد ؟ این جملات مقداری عامیانه است . الان وقت درگیری نیست وقت اتحاد برای ساختن بیجار و توجه به جوانان است و مشغول شدن به این مشکلات و درگیری ها ، باز هم ما را به عقب می اندازد . تمام نماینده های بیجار از جای دیگر به اینجا آمده اند و می روند این شما هستید که می مانید با کوله باری از مشکلات عمومی مانند بیکاری و رونق نداشت شهر و کسادی . چرا فکر نمی کنید؟ دلتان برای فقیر ها بسوزد کسی که چند میلیارد سرمایه دارد هر کجا باشد هم به جامعه خدمت می کند و هم خودش به زودی فراموش می کند . نمایندگان قبلی که هر کدام امتیازاتی را از نظر کارخانه و وام و غیره برای خود گرفته اند کجا هستند از زمان زرین گل و نیازی و به این طرف خوب فکر کنید و بعد بنویسید و جو گیر نشوید !! انصافا" بگویید کدامشان موقعیت متوسط در ایران دارند ؟ آنوقت بیایید و محیط شهرستان بیجار و یاسوکند و تمام روستا ها را ببینید ، دلتان برای این مردم بسوزد نه باز پس گیری رای ! اگر هم پس گرفتید ، به فکر مردم متوسط به پایین باشید و بیکاران
موبایل فلان مسئول این را گفت که نمی شود دلیل ، لازم به ذکر است که انصافا" تمام شهرستان طرفدار کاندید برنده هم نبودند ، انتشار این مطالب در سطح عمومی کار مناسبی نیست

[ بدون نام ] یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ق.ظ

دوستان گرامی که نظرات مخالف را حذف می کنید حاج محمد در تهران است وشب نامه کار کسانی است که میخواهند چهره وی را مخدوش نمایند اما ریختن ابروی دیگران حق نیست به همین دلیل این حق فردی است که با ابروی وی بازی شده از طریق دستگاههای اجرای پی گیری نماید وبفهمدچه کسی از ابروی وی مایه گذاشته .واین مسله در حال پی گیری است نه از طرف اقای مرادنیا از طرف خود ان فرد که با ابرویش بازی شده انهم نه از طریق بیجار بلکه در تهران واز طرف دفتر رهبری.راستی فردی که با ابرویش در بیجار بازی شد فرزندش در مدرسه اقای دکترحداد عادل در تهران در س میخواند ویکی از نزدیکان رهبر نیز در همان مدر سه تدر یس می کند وایشان از این طریق اقدام کرده است. حال اگر کسی خلاف نکرده باشه ترسی نداره وقتی اسناد بررسی بشه مجرم اصلی گیر می افته .

سلام
نمی دانم منظور شما از حاج محمدی که در تهران است دقیقا کیست؟!!
ولی کسی اسمی از حاج محمد شما نیاورده است.

غیر از نظراتی که حاوی عبارات رکیک و هتاکی بوده و نشان دهنده شخصیت افرادی است که هنوز زنگ سیلی مردم در گوششان می پیچد، نظری حذف نشده است.

خوب است که مراجع نظارتی انتخابات به شکایات همه رسیدگی کنند آنگاه چهره کریه متخلف و متقلب و آنانکه خود را به جیفه دنیا فروختند برای مردم کاملن روشن خواهد شد.

بگذریم ...
الغریق یتشبث علی کل حشیش
(غریق برای نجات خویش به خاروخاشاک روی آب متوسل میشود)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد