هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیانیه مهم ستاد انتخاباتی مهندس سید محمد بیاتیان

بسمه تعالی


 

ساعات پایانی تبلیغات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است. فضای پرنشاط و پرشور رقابتی حاکم بر شهرستان بیجار که حقیقتاً حاکی از شعور سیاسی بالای مردم این دیار است، باعث سنگین تر شدن وظایف کاندیداها و لزوم تشریک مساعی رقبا و مسئولان برای جلوگیری از تلخ شدن کام مردم و برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات گردیده است.

در این میان واکنشهای عصبی و فریادهای وا مظلومای برخی عناصر معلوم الحال که سالهاست وجهه آنها برای مردم شناخته شده است، مایه ی تعجب خاص و عام را فراهم نموده است. اینان بـا توسـل به مثلث ننگین و شرم آور زر، زور و تزویر و با تمسک به بداخلاقیها و روشهای کینه توزانه، اشک تمساح ریخته و به صورت سایر رقبا چنگ می اندازند. این افراد مارکدار و هراسیده از هیمنه ی اتحاد و اقتدار مردم فهیممان را به فرمایش نورانی حضرت امام (ره) ارجاع می دهیم که فرمود: «میزان رأی ملت است».  

حال که با رصد کردن اوضاع انتخابات به این نتیجه رسیده اید که چاره ای جز مظلوم نمایی، شانتاژ و ترور شخصیت رقبا ندارید، بنشینید و شاهد فصل الخطاب بودن رأی مردم عزیز، این ولی نعمتان انقلاب اسلامی باشید. بدون تردید فرزندان با شرف و غیرتمند امیرنظام گروسی، دست در دست هم یکبار برای همیشه بساط ننگین تزویر را برخواهند چید و چه زیبا فرمود  مقام معظم رهبری که: «ولخرجی های مسئولان، از جیب مردم است»

چگونه انتظار دارید در حالی که بسیاری از مردم این سامان، با مشکلات معیشتی و اقتصادی دست به گریبانند، ولخرجی های افسارگسیخته و سفره های آنچنانی شما را ببینند و به شما اعتماد کنند و ادعاهای دروغین شما را بپذیرند؟! آیا فراموش کرده اید بخش عظیمی از دردهای آنان ناشی از بی دردی شماست؟ صف خود را از مردم جداکرده و در این خیال عبث غرق شده اید که آنها عزت و شرف خود را به سفره های آلوده به رنگ و ریا خواهند فروخت؟ آیا فکر کرده اید نوکیسه هایی که جزء حلقه خاص دربار شما هستند، از دیدگان تیزبین و موشکاف مردم پنهان مانده یا شناخته شده نیستند؟! زهی خیال باطل ... بی محابا بر اسب قدرت و شهرت چنان در وادی شهوت می تازید که گویی مردم آلت دست و طفیلی ثروت های بادآورده شمایند!!!

  هیهات ! نقاب تغافل از چهره بردارید؛ به خود برگردید و به جای ژستهای گمراه کننده، به آسیب شناسی رفتار خود در قبال مردمی بپردازید که شما وام دار آنانید نه آنان بدهکار شما!

 

             " از پروردگار مهربانی ها، شکوه و عزت جاودان بیجار عزیز را خواستاریم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد