هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

رحیمی را به دادگاه می کشانم


رئیس مرکز پژوهش های مجلس در پاسخ به این سئوال که اظهارات و ادعاهای آقای رحیمی درباره شما چیست، گفت: من چندین بار پاسخ آن را داده ام و حتما او را به دادگاه می کشانم، شکایت ما ثبت شده و این تو بمیری دیگر از این تو بمیری ها نیست که رهایش کنم

 وی به مدرسه معلم و ادعاهای رحیمی درباره چگونگی تاسیس آن اشاره ک

رد و گفت: خدا می داند این مدرسه با چه خون دلی ساخته شده و وقف شد هیچ کس مالک آن نیست و هنوز بدهی های آن پرداخت نشده است. درباره ورود و خروجم به خارج از کشور هم زمان آن در سایت نیروی انتظامی ثبت شده و مشخص است .



 توکلی درباره تحصیلاتش و ادعاهای رحیمی در این باره نیز گفت: از آنجا که سوابق شغلی و اقتصادی داشته ام و روزنامه نگار اقتصادی نویس بوده ام از چند دانشگاه پذیرش گرفته ام و حتی یک ترم زودتر از متوسط زمانی که دانشجویان فارغ التحصیل می شوند درسم را تمام کردم و هزینه های تحصیل را از چاپ کتاب تامین کردم. آیا حالا من رانت خوار هستم؟ هر چه از این حرف ها بزنند مهم نیست تا این فاسدها را به دادگاه نکشم، ول کن نیستم.
 
نادران در بخش دیگری از این نشست درباره توقف صادرات نفت به اروپا از سوی ایران گفت: در بحث نفت، اروپایی ها تصمیم گرفتند ظرف 6 ماه پالایشگاههای خود را با نفت غیر ایرانی تطبیق دهند اما چون می خواستند مذاکرات با ما را شروع کنند خواستند اقدامات سیاسی کنند و قبل از اینکه وارد مذاکره شوند اقدامی در جهت تحریم کنند.
 
وی گفت: باید از این رفتارها حداکثر بهره وری ممکن را داشته باشیم مطمئن باشید چون اروپایی ها آدم های فوق العاده مادی هستند این رفتارها موثر واقع می شود و عاقلانه تر تصمیم می گیرند. کسانی که هم اکنون از سوی اروپایی ها اعلام موضع می کنند تصمیم گیرندگان اروپایی نیستند بلکه تصمیم را دیگران می گیرند.

کد خبر: ۲۲۹۰۴۲

تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۲  نشانی: tabnak.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد