هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

گردانهای تبلیغاتی کاندیداها

گردانهای تبلیغاتی کاندیداها

این روزها دیگه یادش بخیر کمترخبری از گردانهای لشکرکشی کاندیداها به مراسمات ترحیم هست.هر روز یه مراسمی در دورافتاده ترین روستا که بود انجام میگرفت.کاندیدا بعضی مواقع جایی میرفتن که تاکنون عمرا اون روستا یا محله رو شاید با چشم ندیده بودن.خدابیامرزه اون مرحومی رو تا حالا موفق به دیدنش نشده بودن .شعار تموم اونا این بود:(ما در شهر فعالیت قوی داریم ومشکلی نداریم .همه چی تمومه برای پیشرفت روست ها فقط بایدمردم یه همتی کنن به ما رای بدن تا دیگه همه چی درست بشه(.
از هر کدوم که سوال میکردی میگفتن:(طایف گرایی رو کنار میزاریمو.......).در حالیکه همه از بطن طایفه ها بیرون اومده بودن.وتقریبا واقعیتو بگیم آدمای اطرافشون اکثرا دنبال منافع شخصی بودن نه منافع شهرستان .کتاب شعارها همیشه زیر بغلشون.دیگه از اون لشکرکشی ها خبری نیست که نیست


.

نظرات 2 + ارسال نظر
زمانی پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ


دقیقن
باهاتون موافقم

امروزمحمد رضا رحیمی از دست گروسیان جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ http://bijar-az.blogsky.com

امروزمحمد رضا رحیمی از دست گروسیان سیلی خواهد خورد.


هرچند رحیمی ( معاون اول ریس جمهور) و گله ای از همدستانش ( استاندار٬ فرماندار و ... ) با مردم فریبی٬ رشوه کاری٬ خرید رأی و ... تصمیم گرفته اند٬ شخص مورد نظر خود را بالابکشند! اما مردم گروس اعم از تورک و تورک تبار بنا دارند یک دست و یک صدا به رحیمی و نوچه هایش نه بگویند و این موضوع به شکلی نه گفتن به احمدی نژاد هم محسوب میشود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد