هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

ماجرای فردی که با پول و قدرت برای مجلس رئیس‎کمیسیون تعیین می‌کرد!

دبیر کل جبهه پایداری در ادامه به بیان ویژگی‌های مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: مجلس خانه ملت، محل تبلور خواست مردم، رأس نظام اسلامی و محلی است که منویات مقام ولایت فقیه در آنجا مطرح و باید پیاده شود، محلی است که بر امور اجرایی کشور و بر حسن اجرای قوانین نظارت می‏کند.

وی با بیان اینکه مجلس محل پاک و مقدسی است، افزود: اگر انسان‏هایی آنجا بروند که هدف‏شان چیز دیگری جز رضای خدا و خدمت باشد، می‌شود مثل زمانی که یک آقایی را می‌خواستند استیضاح کنند، گفت که این‌کار را نکنید، چراکه کدام‌یک از شما هست که از من ماشین پاترول نگرفته باشد.

آقاتهرانی با یادآوری خاطره ای از نفوذ یکی از صاحبان قدرت و ثروت در مجلس تصریح کرد: خودم دیدم آقایی یک هفته به وقت انتخابات رییس کمیسیون‏های مجلس در مجلس حضور پیدا می‏کرد و حتما آن کسی که این آقا می‏خواست، رییس می‏شد، حتما آرای این کمیسیون برای این آقا بود، چون پول و قدرت داشت، در چنین شرایطی این کمیسیون چگونه می‏تواند مدافع حقوق مردم باشد.


مهدی کوچک زاده دیگر عضو جبهه پایداری بود که در این همایش سخنرانی کرد.

این نماینده مردم تهران در مجلس تأکید کرد که هدف جبهه پایداری از حضور در این جلسات، جلب رأی با دادن وعده های عمرانی و امکاناتی نبوده و نخواهد بود.


برای خواندن متن کامل خبر به ادامه ی مطلب بروید 


منبع :http://rajanews.com/detail.asp?id=117734

ماجرای فردی که با پول و قدرت برای مجلس رئیس‎کمیسیون تعیین می‌کرد/
 مجلسی که با انگیزه غیرالهی پر شود،یادآور جریان پاترول‌بگیرهاست

دومین همایش جوانان حامی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با استقبال پرشور جوانان اسلامشهری با حضور دبیر کل و جمعی از اعضای این جبهه روز گذشته در اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش رجانیوز، دبیر کل جبهه پایداری در این همایش تاکید کرد: جلسه ما، جلسه پایداری است و هم‎دیگر را دعوت به مقاوت و استقامت می‏کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی آقاتهرانی با بیان اینکه "اسلام به معنای تسلیم است"، افزود: شخصی خدمت پیامبر صلی الله و علیه و آله رسید و گفت: من از دین چیزی نمی‏دانم، تنها می‌دانم که شما را دوست دارم، حضرت در پاسخ فرمودند مگر تو فکر می کنی که دین جز محبت است؟ دین همین محبت است.

وی اظهار داشت: اسلام تسلیم است، اینکه انسان در برابر خواست خدا تسلیم باشد، تسلیم بودن در برابر او سلامت می‏آورد، در روایت داریم که مسلمان کسی است که مردم از دست و زبانش در سلامت هستند.

رییس مجمع نمایندگان تهران در مجلس با بیان اینکه "اگر انسان تسلیم خدا و احکام او باشد، به همه جا می‌رسد اما اگر تسلیم غیر او، همچون مال و جاه شد، همان چیزی را که دوست دارد، آرام آرام به او نزدیک می شود"، خاطر نشان کرد: برای همین گفته شده است که کسی اگر یک سنگ را دوست داشته باشد، با آن سنگ محشور می‏شود و چه بسا آرام آرام همان سنگ شود.

آقاتهرانی افزود: در دوزخ عده‏ای هستند مثل سنگ و چه بسا سخت‏تر از آن، اینها کسانی هستند که در دنیا به دنبال بت‏ها و سنگ و چوب بودند.

این معلم اخلاق ادامه داد: باید ببینیم در گذشته تاریخ انبیای الهی و حضرات معصومین علیهم السلام به دنبال چه بودند، کسانی هم مثل ابن زیاد، یزید، معاویه، مامون و هارون الرشید که در برابر آنها بودند، دنبال چه بودند؛ هرکس به آنچه که طلب کرده، رسیده است، بنابراین، ما هم باید ببنیم طالب چه هستیم.

وی اظهار داشت: اگر به واقع، طالب امام عصر و طالب رسیدن به خداوند باشیم، راه برای همه باز است و برای کسی راه بسته نیست، انسان آن‎قدر می‏تواند خود ساخته شود که اگر داخل دوزخ هم شود، اگر دل او با کسی باشد که باید باشد، با او محشور می شود.

آقاتهرانی افزود: در دعای کمیل از امیر المومنین علیه السلام است که اگر من را به دوزخ ببری و بین من و خوبان جدایی بیندازی، همان جا صدایت می‏زنم که "این کنت یا ولی المومنین" کجایی ای ولی مومنین یا "غایة آمال العارفین" یا "غیاث المستغیثین" توکجایی ای پناه بی پناهان.

دبیر کل جبهه پایداری در ادامه به بیان ویژگی‌های مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: مجلس خانه ملت، محل تبلور خواست مردم، رأس نظام اسلامی و محلی است که منویات مقام ولایت فقیه در آنجا مطرح و باید پیاده شود، محلی است که بر امور اجرایی کشور و بر حسن اجرای قوانین نظارت می‏کند.

وی با بیان اینکه مجلس محل پاک و مقدسی است، افزود: اگر انسان‏هایی آنجا بروند که هدف‏شان چیز دیگری جز رضای خدا و خدمت باشد، می‌شود مثل زمانی که یک آقایی را می‌خواستند استیضاح کنند، گفت که این‌کار را نکنید، چراکه کدام‌یک از شما هست که از من ماشین پاترول نگرفته باشد.

آقاتهرانی با یادآوری خاطره ای از نفوذ یکی از صاحبان قدرت و ثروت در مجلس تصریح کرد: خودم دیدم آقایی یک هفته به وقت انتخابات رییس کمیسیون‏های مجلس در مجلس حضور پیدا می‏کرد و حتما آن کسی که این آقا می‏خواست، رییس می‏شد، حتما آرای این کمیسیون برای این آقا بود، چون پول و قدرت داشت، در چنین شرایطی این کمیسیون چگونه می‏تواند مدافع حقوق مردم باشد.

نماینده مردم تهران ادامه داد: واقعا مسخره است که خیال کنیم نماینده‌ای که به این سبک نمایندگی می‌کند، به فکر مردم اسلامشهر و شهرری  باشد، بلکه باید هوای این آقایان را داشته باشد تا به او منافع برسانند، چراکه او برای خدا نیامده تا برای خدا بایستد، او که نگفته ربنا الله، رب او پول و شهوت و قدرت است و دنبال همان‌ها می‏رود.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخابات بزنگاه است، خاطر نشان کرد: در زمان انتخابات، حق انتخاب و اختیار داریم، وقتی چنین فردی به مجلس رفت، دیگر نمی‏توانیم کاری کنیم، هیچ کس هم نمی‏تواند، حتی مجلس الان خودش هم بر خودش نظارت ندارد، مجلس تنها جایی است که نظارتی بر آن نیست، به‌طوری که حتی بر مقام ولایت فقیه نیز توسط خبرگان نظارت می‌شود.

به گفته آقاتهرانی، بر همه مسئولان نظارت می‌شود به غیر از نمایندگان مجلس، آن وقت مجلس بر نمی‏تابد که چهار نفر بر آنها نظارت کند. سوال این است که چرا این‌طور آدم‌ها را به مجلس می‏فرستیم، اینجا باید سخت‏گیری و دقت کرد که نظام را به دست هر کسی ندهیم.

دبیر کل جبهه پایداری خاطرنشان کرد: ما باید مجلس را به دست کسی بدهیم که به خدا توجه داشته باشد، برای شهدا ادب قائل باشد، آرزوی شهادت داشته باشد، امام را دوست داشته باشد، خواسته‏ها و دستورات آقا برای او مهم باشد و این دست ما مردمی است که می‌خواهیم رأی بدهیم.

وی تاکید کرد: رأی دادن به این معناست که جایگاهی را که متعلق به امام عصر(عج) است، به یک فردی بدهیم و این خیلی مهم است که امیداوریم خدا به ما توفیق بدهد.

آقاتهرانی با اشاره به سازوکار تشکیل جبهه پایداری خاطرنشان کرد: دوستان جبهه پایداری برای تهیه لیست خیلی تلاش کردند که کارآمد باشد و کسانی را که معرفی می کنند بهترین باشند.

این معلم اخلاق با یادآوری روایت امام صادق علیه السلام که فرمودند "لا تجعل رقبتک جسرا للعباد" تصریح کرد: ما گردن‌مان را پل مردم می‌کنیم، وقتی آدم خوب معرفی می‌کنیم، به گردن ما می‌افتد. شما به امثال ما اعتماد می کنید، ما باید گردن بگیریم. امیدوارم لیست این جبهه در انتخابات آینده موفق باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رسایی عضو جبهه پایداری نیز در این همایش در سخنانی با بیان اینکه پیچ خطرناک و مهمی در پیش رو داریم، گفت: 33 سال است که انقلاب اسلامی بیش از 330 پیچ خطرناک را رد کرده است که 33 مورد از آن‌ها انتخابات‎ها بوده است و این انتخابات مجلس نهم نیز از همه‎ی انتخابات های قبل مهم تر است.

وی با بیان اینکه "ممکن است این سؤال پیش بیاید که در هر انتخاباتی شما می‏گویید این انتخابات مهم‏تر است"، یادآور شد: این یک غلو و شعار نیست، یک پز سیاسی و ادعای سیاسی و از روی عادت نیست، واقعا انتخابات قبل مهم‏تر از  قبلی است و پیشاپیش می‌گویم که انتخابات بعد از انتخابات مجلس نهم نیز مهم‌تر است.

رسایی در توضیح دلیل اهمیت این انتخابات تصریح کرد: انقلاب یک سال تکامل بیشتری پیدا کرد، چون انقلاب ما عظمتش بیشتر شد و حوادثی که در آن سال اتفاق افتاد، نسبت به سال های قبل مهم‎تر می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: 10 سال اول انقلاب سال‎های فتنه از بیرون بود و کشور با جنگ و فتنه منافقین درگیر بود، از دهه اول به بعد ما دائماً فتنه درونی داشتیم، حوادث و فتنه های آخر که پشت سر گذاشتیم، خیلی مهم تر و  سرنوشت ساز تر بود و در آینده انقلاب نیز نسبت به فتنه‌های قبلی، ویژگی فتنه‌های درون این است که از رگ گردن نزدیک تر است و تشخیصش مهم تر است.

وی، فتنه منتظری را از جمله این فتنه‎ها برشمرد و گفت: یکی را تا دو روز قبل می‌گفتیم، قائم مقام رهبری آیت حق فلانی! جایگاه و عنوان داشت و دچار انحراف شد، نتوانست پایداری کند با این که دو جلد کتاب در باره ولایت فقیه داشت، کتاب هایی که  جزو مستدل ترین و مبنایی ترین کتاب ها درباره ولایت فقیه است.

رسایی افزود: ولایت‎مداری به حفظ کردن احادیث نیست یک بزنگاه‌هایی می رسد که در آن باید ولایت‎مداری را اثبات کرد.

این عضو جبهه پایداری با بیان اینکه "پایداری حرفش این است که ما نباید منتظر بمانیم تا ولی چه می گوید و ما به آن عمل کنیم، بلکه باید ببینم ولیّ چه می خواهد به آن عمل کنیم"، افزود: یکی از همین آقایانی که می‌خواهد صدای ملت شود، به ما می‌گوید شما امّل هستید، این نگاه به ولایت فقیه نگاه امّل هاست، در دانشگاه شریف افاضه کرده که برخی از نمایندگان باید مخالفت کنند.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تاکید کرد: افتخارمان این است و با صدا بلند می گوییم که بهترین فحشی که به ما می دهند، این است که پایداری‎ها هرچه که آقا می گویند، گوش می کنند، عقل این را می گوید کار عاقلانه این است که جانشین امام هر چه خواست، به آن سمت برویم، چون این جانشین امام حق ندارد بر اساس میل شخصی‌اش تصمیم بگیرد و تصمیمی که می‌گیرد به مصلحت نظام اسلامی و به نفع اسلام است، نه به نفع خودش.

وی با بیان اینکه "هر چه جلوتر آمدیم، ظرفیت انقلاب عظیم تر شد و قطعا انتخابات مجلس نهم مهم تر از انتخابات قبل است"، افزود: شاید گفته شود که اصلاح طلبانی نیامده اند که در مجلس ششم بودند، در حالی‌که ما نگران هستیم آقایی که در فتنه برای ستاد موسوی چک کشید، روز گذشته گفته بود که ما امروز حرف‏هایی را در جریان اصول‌گرایی می شنویم که چند سال قبل این حرف ها را از اصلاح طلبان می شنیدیم. راست می گوید، چرا که برخی افراد، حرف‎هایی را می زنند که چند سال قبل آنها می زدند و این، کار را سخت تر می کند.

رسایی ادامه داد: ما با توجه به برخوردهایی که با دوستان داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که همه می گویند اصول‎گرایی ولی به اصول‎گرایی پای‎بند نیستند.

این عضو جبهه پایداری در  پاسخ به این نکته که "چرا برخی از اصول‎گرایان که در فتنه نقش روشن‌گری نیز داشتند، در لیست جبهه پایداری نیستند"، گفت: شاخص برای ما فقط خوب عمل کردن در فتنه و انحراف نیست، بلکه این شاخصه مهم پایداری هم برای ما مهم است. در مجلس اتفاقاتی افتاد که برخی از دوستان خوب اصول‌گرای ما کوتاه آمدند، از جمله در مصوبه‌ی وقف دانشگاه آزاد که مربوط به 250 هزار میلیارد تومان اموال این دانشگاه بود، البته این مبلغی است که خودشان اعلام می کنند.

وی ادامه داد: خاوری فرار می کند که راز سه هزار میلیارد سر به مهر بماند، جاسبی 30 سال در یک جا باقی می ماند تا راز 250 هزار میلیارد تومان سر به مهر بماند، اختلاف 250 هزار میلیارد با سه هزار میلیارد تومان 247 هزار میلیارد تومان است، ولی همه بر سه هزار میلیارد تاکید می‏کنند، نه اینکه فساد نیست اما تاکید بر این سه هزار میلیارد برای ناامید کردن مردم است، برای اینکه مردم به پای صندوق های رای نروند.

رسایی افزود: ما مجلسی می‏خواهیم که به جای اینکه 240 نفر پای عملکرد یک نفر را که 30 سال است در دانشگاه آزاد است، امضا می کنند مجلسی باشد که 240 نفر بروند بررسی کنند که چه اتفاقی در دانشگاه آزاد افتاده است و این پول ها کجا رفته است.

وی با بیان اینکه "برخی از دوستان اصول‌گرای ما در این مصوبه کوتاه آمدند"، افزود: برخی اعلام کردند که دیگر رها کنید، وقف شد تمام شد، بگذارید که حالا شورای نگهبان برود و بعد برگردد، در حالی‌که اگر خصوصیت پایداری در برخی دوستان مثل حاج آقای آقاتهرانی، دکتر زارعی و دکتر کوچک زاده و دیگران نبود، چه اتفاقی می‌افتاد. با این حال، دو روز بعد دوستان ما در فراکسیون انقلاب که اکنون در جبهه پایداری هستند، مصوبه وقف را لغو کردند که موجب رضایت مردم شد.

نماینده مردم تهران در مجلس با یادآوری مصوبه حقوق مادام العمر نمایندگان افزود: ما به دنبال این بودیم که این لکه ننگ را پاک کنیم اما برخی از دوستان می‏گفتند که استفساریه لغو شود، که البته لغو آن هیچ تاثیری نداشت چرا که بازهم من مدیر، من نماینده اگر این دور رأی نمی‌آوردم و بی‌کار هم که می‌شدم، 80 درصد حقوق نمایندگی را باید می‌گرفتم، اما در مجلس برخی از دوستان ما روی مین رفتند و با فریاد این مصوبه را که از دستور خارج شده بود، دوباره برگرداندند.

رسایی در پایان تاکید کرد: افراد مهم نیستند بلکه خصوصیت مهم است و همیشه پایداری جواب می‌دهد؛ ما باید روی اصول بایستیم، این حرفی بود که آیت الله مصباح به ما در مورد آن تأکید کرد.

مهدی کوچک زاده دیگر عضو جبهه پایداری بود که در این همایش سخنرانی کرد.

این نماینده مردم تهران در مجلس تأکید کرد که هدف جبهه پایداری از حضور در این جلسات، جلب رأی با دادن وعده های عمرانی و امکاناتی نبوده و نخواهد بود.

وی با بیان اینکه "وظیفه ما این نیست که با دادن وعده کارهایی که در حیطه وظایف دیگران است، دل مردم صاف و ساده را برای گرفتن رأی با خودمان همراه کنیم"، افزود: وظیفه‌ی ما در مجلس، قانون‌گذاری و نظارت است، البته هدف اصلی ما این است که در مجلس به واسطه تبعیت رهبر انقلاب با دولت به نحوی همکاری و تعامل کنیم که بتواند کار مردم را پیش ببرد.

کوچک زاده ادامه داد: باید مجلسی درست کنیم که با دولت مثل یک تیم فوتبال باشد، دو تیم فوتبال سعی در شکست یک‌دیگر دارند، اگر هم کار بحرانی شد، لگد به پرو پای هم می‏زنند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: اعتقاد ما این نیست که در صورت ورود به مجلس و برای به کرسی نشاندن حرف خود و اثبات اینکه در رأس امور هستیم، باید با دولت مقابله و معارضه کنیم.

وی با بیان اینکه اتفاقی که در دولت نهم افتاد، بر سرکار آمدن دولتی بود که به شهادت مکرر رهبر انقلاب، دولت کار و خدمت‎گزاری، دولت عزت ملی و مقابله با بی دینی و غرب زدگی و ایستادگی در مقابل ظلم و زورگویی مستکبران بود، تصریح کرد: این دولت به دلیل اینکه حرفش پسندیده نمی‏شد، مورد تهاجم‌ها و بهانه‏گیری‏های متعدد قرار گرفت.

کوچک زاده در عین حال خاطرنشان کرد: البته این بهانه گیری ها موجب شد که این دولت تعادل خود را از دست داده و کارهایی بکند که به هیچ وجه مورد رضای خداوند نیست، تعلل در اجرای دستورات رهبری نمونه بارز همین بود.

منبع :http://rajanews.com/detail.asp?id=117734

نظرات 1 + ارسال نظر
زمانی پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:06 ب.ظ

ای کاش همه ی کاندیدها ی انتخابات مثل مهندس بیاتیان بودند
و ای کاش قدر مهندس رو همه بدونیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد