هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان:کیفیت در صنعت فدای نابسامانی های اقتصادی شد

بیاتیان:تاثیرگذاری بنگاه‌های زودبازده در فضای کسب و کار کمرنگ‌ تر می‌شود



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تاثیرگذاری بنگاه های زودبازده در فضای کسب و کار روز به روز کمرنگ تر می‌شود، گفت: به لحاظ کمی تعداد زیادی بنگاه زودبازده در کشور داریم اما به لحاظ کیفیت، اثر گذاری و ماندگاری وضعیت بنگاه های اقتصادی بغرنج است.

سید محمد بیاتیان درگفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه به تدریج در حال از دست دادن کیفیت در صنعت هستیم به طوری که کیفیت فدای نابسامانی اقتصادی می شود، تصریح کرد: از دست دادن کیفیت یعنی صنایع کشور دچار بحران خواهند شد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر دولت یازدهم برای بخش  صنعت برنامه و استراتژی نداشته باشد به نظر می رسد آمار بیکاری و اشتغال در آینده افزایش یابد و بازارهای منطقه را نیز از دست خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تولید و صنعت شرایط نابسامانی دارد، گفت: بخشی از این نابسامانی ها ناشی از تحریم ها و بخش دیگر ناشی از سوء مدیریت هایی است که در این زمینه وجود دارد.

بیاتیان در ادامه به وضعیت  بنگاه های زود بازده اشاره کرد و گفت: به لحاظ کمی تعداد زیادی بنگاه زودبازده در کشور داریم اما به لحاظ کیفیت، اثر گذاری و ماندگاری وضعیت بنگاه های اقتصادی بغرنج است.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: اگر بخواهیم مقایسه کنیم آمار این بنگاه ها به لحاظ کمی بالا است اما اینکه چقدر این بنگاه ها در فضای کسب و کار، اشتغال و سایر موارد مربوطه تاثیر گذار مهم است که این نقش روز به روز کمرنگ می شود و دلیل آن هم عدم حمایت دولت و بخش های حمایت کننده از این بنگاه ها است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه تعداد بنگاه ها نسبت به گذشته افزایش یافته است افزود: اما به لحاظ کیفیت و تاثیرگذاری در فضای کسب و کار وضعیت خوبی نداریم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد