هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هفته آینده؛ "رحمانی‌فضلی" و "نعمت‌زاده" به کمیسیون شوراها می‌روند


به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند، در این جلسات قرار است پس از بررسی آخرین اخبار و اطلاعات واصله، طرح شورای ساماندهی و انتقال پایتخت سیاسی، اداری را مورد رسیدگی قرار دهند.

"عبدالرضا رحمانی‌فضلی" وزیر کشور نیز هفته آینده برای بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری اردبیل در کمیسیون شوراها حضور می‌یابد و سپس به سؤالات تعدادی از نمایندگان پاسخ می‌دهد.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن پارلمان هفته آینده طرح حمایت از مالکیت صنعتی و سؤالات "علی ایرانپور" نماینده مبارکه، "شهلا میرگلوبیات" نماینده ساوه و زرندیه، "محمدصالح جوکار" نماینده یزد و صدوق، "امیر خجسته" نماینده همدان، "سیدمحمد بیاتیان" نماینده بیجار و "عوض حیدرپور" نماینده شهرضا را با حضور "محمدرضا نعمت‌زاده" وزیر صنعت، معدن و تجارت را بررسی می‌کنند.

هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد صنعت فولاد کشور نیز روز یکشنبه گزارش‌های واصله به این هیأت را بررسی می‌کند ؛ کارگروه بررسی سؤال نمایندگان مجلس نیز علل عدم تولید سیمان سفید در کارخانه سیمان ارومیه را مورد رسیدگی قرار می‌دهد و هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد "شرکت ملی مس" سه‌شنبه آتی گزارش‌های واصله به این هیئت را بررسی می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد